Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Ahogy az utolsó 5 évében működött úgy valóban nem, de ott is lehetett volna valamit csinálni, hogy ne lehetetlenüljön el a vonal maradék része.
"a 62-es keleti fele félig működik,"
Amúgy miért nem merült fel sosem a régi 63-as pótlására azon a részen egy Harkány (Villány)-Pécs járat (gyorsvonatként)? Azzal lehetett volna valamit kezdeni, mint ahogy egy közvetlen Drávafok-Pécs járaton is el lehetett volna gondolkodni az illetékeseknek.
És igen kimaradt a felsorolásod a már csak alibi járatként működő Komló-Godisa vonal.
"És mindezt almásládákkal, nem kell csodálkozni, ha inkább buszoznak, vagy autóznak, pedig a Pécs-Szentlőrinc szakasza kb a legszarabb a 6-osnak."
Az "almásláda" szerintem az csak egy dolog, a másik meg az, hogy a pálya állapota Szentlőrinc után gyalázatos.
Mondjuk a 64-esért pont nem kár, a 62-es keleti fele félig működik, a nyugati fele viszont menthetetlen volt.
De csak egy jellemző példa, mit csináltak:
A szombathelyiek ütemesítése miatt nyilván meg kellett nyirbálni a 60-ast, de az, hogy Barcsra a régi 7:02-es gyékényesit visszavágták, oké, majd lett belőle 6:47(?) és Mecsekalja-Cserkúton legeltették, hogy a 6:55-ös Ic (azóta 7:04) előzze, mostmár 'lőrinc-Barcs személy, és ha nem akarsz pótjegyezni az IC-vel, akkor van fél órád átszállni Szentlőrincen. És mindezt almásládákkal, nem kell csodálkozni, ha inkább buszoznak, vagy autóznak, pedig a Pécs-Szentlőrinc szakasza kb a legszarabb a 6-osnak.
Ez nagyon szép és nagyon jó, de kérdem én mit tett a pécsi igazgatóság (a vonalbezárásokon kívül, mert abban élen járt ), hogy ez a helyzet bármit változzon? Semmit.
A MÁV lassan, de biztosan úgy bánik a 40-essel, mintha egy mellékvonal lenne (persze melyikkel nem), aztán meg csodálkoznak, hogy miért csökken az utasszám.
Dél körül talán, Építők útján ment Urán felé. Kíváncsi leszek meddig akarják húzni a mercikkel, némelyik Credo is eléggé le van rongyolódva már, nem úgy tűnik mintha hosszútávon gondolkoznának.
Mindeggy nem is ez volt az érdekes, hanem a mercis soförök volvosítása :) kiváncsi leszek hogy holnapra is megmarad e ez a felállás. biztos nyárra felszabadult annyi volvo hogy jópár mercit kiváltson.
Igy van uránváros a hétvégére megtelt csuklós volvoval. merci nem is volt kint. Főpályás meg kertvárosi volvok voltak kiadva!! Még 21- esbe is csuklós volt, meg 4-esbe is volt csuklós.
Az igen.. Mikor, hol? Budais pótlás lehetett talán.
Alapvetően nem is kéne merci hétvégére, 11 csuklós forda van abból egyet neccesen, de el lehetne adni szólóval is (szombaton). Nyilván a 3 genfi+2 C19 huzamosabb ideig nem fog 100%-ot produkálni, és mintha a 215 támasztaná a kerítést a tüskésrétin, de az ajtós oldaláról hiányoznak félig a reklámok.
Mi ez a sok szóló 6-osban? Hármat láttam, mindhárom szóló volt, miközben 23-asban csuklós volt. Ránézésre elfértek, főleg,ha a 73-assal együtt mennek...