Keresés

Részletes keresés

lobbanórotor Creative Commons License 2017.02.05 0 0 32574

Dehogynem, nagyon kényelmes ülések azok. 

Előzmény: EKM-765 (32569)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.05 0 0 32573

Ez jobb?

 

http://users.ininet.hu/somogybusz/pannon/ik415/ews824.jpg

 

Egy időben rendszeres volt az EWS-824 és az egyik magas támlás Halas üléses Credo EC12 a 1742, Szigetvár-Veszprém vonalon.

 

Megy, ami mozog. Van egy remekjó statisztikánk regionális szinten, hogy tizenegyegészvalamennyi év a buszok átlagéletkora. Bezártak 5-10-20 éve egy jópár telepet (Kaposék Tabot, Barcsot, Marcalit), viszont a buszok karbantartása nem lett rendesen kiváltva ezek helyett. A szerelőkapacitás csökkent, a fordaváltós buszok száma nőtt, amik heti 1-2 nap látnak csak műhelyt... Mit várunk? A Kapos 37 Rábájából - amiből 7 db hosszabb 12 méteresnél - kb. 30 db tartalék. Távolságizni alkalmas kocsi az egész régióban elég rég lett beszerezve. Vagy csak minimális mennyiség, olyan nagyon jelképesen.  Sz*rul állunk, na.

Előzmény: EKM-765 (32569)
hory004 Creative Commons License 2017.02.05 0 0 32572

Emlékeim szerint pont őt nyertem egyszer meg Pestre, még nem pályán ment, de legalább Paks és Földvár közt csinálták a 6-ost... Én legalább a hangjukat szeretem :))

Előzmény: hory004 (32571)
hory004 Creative Commons License 2017.02.05 0 0 32571

Furcsa, mert elméletileg van vasárnap vagy tartalék, vagy Dunaújvárosba megy, nyilván ilyenkor minden mozog, a tartalék Crossway és Irizar is, de Pécsről szerintem találtak volna E95-öt, vagy C56.22-es is kell hogy legyen. 

Nekem gyanús, hogy valamit pótolni kellett, az is lehet, hogy épp fehérvári/nagydorogi másodrész volt, ha már arra járt oda zavarták.

Mindenesetre, 1000x inkább ez, mint a Szekszárd-Győr, vagy Kalocsa-Eger távon az ekenyél :D

Előzmény: GRY-569 (32570)
GRY-569 Creative Commons License 2017.02.05 0 0 32570

OFF

Valószínűleg a "szükség nagy úr" elvet alkalmazták... :-) 

ON

Előzmény: EKM-765 (32569)
EKM-765 Creative Commons License 2017.02.05 0 0 32569

Az ülései nem igazán teszik alkalmassá erre a járatra.

Előzmény: GRY-569 (32568)
GRY-569 Creative Commons License 2017.02.05 0 2 32568

Üdv.

Tatabányán találkoztam vele ma.

http://indafoto.hu/gry569/image/24857458-e508aa21/748978 HPR-120

Norbi 2001 Creative Commons License 2017.02.05 0 0 32567

Elvileg az MXL-819 van rajta.

Előzmény: buszosbandika (32566)
buszosbandika Creative Commons License 2017.02.05 -2 0 32566

5.30 bocs

buszosbandika Creative Commons License 2017.02.05 -2 0 32565

Sziasztok!Az 5.40-as Pécs-Bp. buszon melyik kocsi szokott lenni?

Köszi!

HNF-500 Creative Commons License 2017.02.05 0 0 32564

Zömmel 2015-ös adatokat lehet csak kiguglizni...

Előzmény: Törölt nick (32553)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.04 0 0 32563

Hopp, egy elgépelés a sok közül, de valóban, a monitor is elbírta. :D :D

Előzmény: lobbanórotor (32562)
lobbanórotor Creative Commons License 2017.02.04 0 1 32562

November 31? A papír sok mindent elbír... :D 

Előzmény: Törölt nick (32560)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.04 0 0 32561

Pontosítás: adjunk hozzá mindenütt 1 évet a második táblázatban, ha a 2016-os kocsikat 1 évesnek vesszük. Csak az összehasonlítás kedvéért tettem be ide ezt a statisztikát.

Előzmény: Törölt nick (32560)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.04 0 1 32560

Értem. Ebben az esetben a KMKK a Volvók és Credók előtt és után az én listám alapján:

 

 

Nincs az az isten, hogy én ugyanezt hónapra pontosan megcsináljam. :D

Előzmény: lobbanórotor (32559)
lobbanórotor Creative Commons License 2017.02.04 0 0 32559

Én úgy tudom, csak az első forgalomba helyezés évét nézik, és a 1997 januárjában és decemberében beszerzett busz papíron ugyanúgy 19 éves. (Most a felújítás nélküli változatot mondom.) 

Előzmény: Törölt nick (32555)
JLW-470 Creative Commons License 2017.02.04 0 0 32558

A VDL-ek beszerzése fontos bíznísz volt egyes cégen belüli embereknek.

De a Volvoknál is megy a sakkozás,mert mára már rájöttek,hogy az aranykártyás buszokat is nem kevés pénzbe(amit a Mobilitási Központ meg nem nagyon akar a Tüke részére adni) kerül javíttatni.Még jó,hogy szólóból van bőven,meg pénz a cetlik folyamatos nyomtatására. :)

Előzmény: bendeguz90 (32556)
JLW-470 Creative Commons License 2017.02.04 0 0 32557

Sztem az utóbbi módon+a rendesen felújított kocsiknál asszem 6 évet le lehet tagadni.

Előzmény: Törölt nick (32555)
bendeguz90 Creative Commons License 2017.02.04 0 0 32556

"Meg ejtsünk pár szót a használt buszok "sikeréről" is:a VDL-ek kicsivel több,mint 2 éve vannak itt. Na most ezek közül,amelyik 2 évvel ezelőtt-től jó darabig 2 műszakosak vagy éjszakás volt,azok teljesen KO állapotban vannak. Az osztottaknál is gyakran jönnek elő komolyabb bajok,de azok egyelőre még elpöfögnek."

 

Eleve hibás volt ezeknek a használt buszok beszerzése, de sebaj az volt a lényeg, hogy a megfelelő politikusok parolázhattak a Széchenyi téren a buszokkal.  Majd, ha az egész flotta tönkre megy , akkor majd jön az újabb gigahitel és az újabb használt buszok beszerzése?

Előzmény: JLW-470 (32554)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.04 0 0 32555

Ezeket az adatokat hogy szokás számolni: csak az évjáratot figyelembe véve (mondjuk 1996), vagy hónapra pontosan (1996/03)? Bár feltételezem, utóbbi.

Előzmény: vadparaszt18 (32548)
JLW-470 Creative Commons License 2017.02.04 0 0 32554

Ez egy elég bonyolult ügy(valószínűleg a politika is nyakig benne van). Úgy tudom,hogy a NAV(felszámoló/csődbiztos vagy aki ezzel foglalkozik) arra vár,hogy a teljes flotta náluk legyen és 1. egyben szeretnék értékesíteni a flottát. Külön-külön 1-1 vagy pár buszra volt már megkeresés,de az illetékes csak arra vár,hogy egyben legyen az egész flotta.Arra meg várhat,mert jó sok csuklós napi bevetésen van még mindig. A másik,hogy a Szőlősre kivitt buszok jó része roncs állapotban van(az került kidobásra,aminek akkor komolyabb baja volt)...

Meg ejtsünk pár szót a használt buszok "sikeréről" is:a VDL-ek kicsivel több,mint 2 éve vannak itt. Na most ezek közül,amelyik 2 évvel ezelőtt-től jó darabig 2 műszakosak vagy éjszakás volt,azok teljesen KO állapotban vannak. Az osztottaknál is gyakran jönnek elő komolyabb bajok,de azok egyelőre még elpöfögnek.

Előzmény: lobbanórotor (32552)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.04 0 0 32553

Ez egy jó kérdés. Engem is érdekel.

Előzmény: vadparaszt18 (32548)
lobbanórotor Creative Commons License 2017.02.04 0 0 32552

Az még hagyján, de a Citarókra sincs érdeklődő, pedig azokat az elsők között állították le... Gondoltam, hátha azért, mert eladhatók. 

Előzmény: hory004 (32550)
DEVIDOFF25 Creative Commons License 2017.02.04 0 0 32551

A jó kis ex BPV-117! Szép kort megélt. 

hory004 Creative Commons License 2017.02.04 0 0 32550

fél off: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=142683518&t=9142169

 

azért igazán vicces, hogy amíg ilyenek vannak, addig a jó állapotú és fiatal 280-asok, meg a szóló mercik ott rohadnak és nem kell senkinek, miközben egy két helyen helyközi kocsik átcsoportosítása vagy pár darabos használt beszerzésekkel tartják lélegeztetőgépen a helyi közlekedést.

Ritchie[HUN] Creative Commons License 2017.02.03 0 0 32549

Sziasztok!

 

Régebben Komlón mindig láttam egy ronda bordó, kopottas, eléggé rossz állapotban lévő Ikarus 256-ost (asszem), ami elvileg a KBSK-é, és én úgy hallottam, hogy "vörös villám" néven gúnyolják/becézik. Sajnos rendszámot nem tudok, de hátha tudja valaki, hogy melyik gépezetről van szó. A fő kérdés, hogy mi van vele? Régóta nem láttam Komló utcáin.

vadparaszt18 Creative Commons License 2017.02.03 0 0 32548

Gratulálok a sofőröknek! 

- - - 

A cikkben viszont ez is jól hangzik. "11, 79 évre csökkent a járműpark átlagéletkora"

Vajon a többi KK-hoz képest jelenleg hol állunk? 

Előzmény: FOMA (32547)
FOMA Creative Commons License 2017.02.03 0 0 32547

http://www.sonline.hu/somogy/kozelet/mindig-az-utas-az-elso-ime-a-del-dunantul-legjobb-buszsoforjei-706452/?utm_source=hirkereso&utm_medium=cikklista&utm_campaign=hirkereso

 

Galambos Petinek és Schmidt Zolinak külön gratulálok. Peti mellett sok-sok ezer km-t eltöltöttem Szeged - Pécs között, de Zoli is sokat vitt másodrészben, miután leszállt a győriről.

lobbanórotor Creative Commons License 2017.02.02 0 1 32546

A korábbi hírekkel ellentétben a JLZ-939 létezik még,és rótta Komló utcáit. :)

 

Igazi csótány, mindenkit túlél... :) 

Előzmény: JLW-470 (32545)
JLW-470 Creative Commons License 2017.02.02 0 0 32545

A KCK-028 valóban tartalék lett,de az MGA is az,meg a JOM-904(úgy rémlik ennek a helyén a JLW-479 van Sásdon) is(FJZ-599 is annak tűnt nekem).FLR-308 és 309-et nem láttam Komlón,lehet ezek Sásdra kerültek ki. JLW-493 is újra a fordáján volt.A HOG-521-nek csúnyán össze van törve a hátulja,a JOM-905-öt meg megfosztották a légcserélő berendezésétől.

A KCK-028 helyén a JLW-480 volt,MGS-557 az egykori szászvári 415-ös fordáján van. A korábbi hírekkel ellentétben a JLZ-939 létezik még,és rótta Komló utcáit. :)

Előzmény: JLW-470 (32243)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!