Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Sokba kerültek, nem volt érdemes fenntartani őket. Amíg van 10+ távolssági vonalra tökéletesen alkalmas kocsi (öhm, crossway, ledszalag témában lehetne valami történés), valamint a C56.22, LH matchbox sem vállalhatatlan, addig felesleges ezekre költeni sajnos.
Szokásos, ami mozog az megy, van kint fehér conecto is. 1, 121-ben forda szerint, 3, 6, 7, 8-ban AS szabvány szerint megy szóló, mivel a menetrendhez csak nyomokban hasonlít, ezért nem feltűnő, egyedül talán a délután uránból induló 4-eseknél van nagyon heringparti, 100% körüli kihasználtság (8fő/nm azért nincs, de az első ajtónál is lógnak), egy-egy frekventált időpontban a Mártírokon esélytelen a 2. buszra felszállni, ami azért qva vicces, mert általában utána jön a 121-es, amin vannak vagy 10-en, mert nem szed le embert se a 2-esről, se a 4-esről, de ezt már egy párszor leírtuk...
Buszon lehetőleg semennyit.:-) Amúgy öregszem, olyan három Karlovačko vagy Oujsko jöhet majd szóba, messze vagyok már attól, amikor anno együtt ittuk ki a Vérmezőn a Staropramen és a Vilmos készletet.:-)
A vonatot DJ. Bakter pontosan írta. Az IPA busza Varasdon megáll egy várlátogatásra, kb. 11 óra körül ér Zágrábba, és kb. 20 óra körül indul vissza. Kényelemben és utazási időben a vonat a nyerő, kint tartózkodásban, és árban (nem számottevően) a busz, a helyszín megközelítésében döntetlen. Én inkább vonattal mennék, főleg, hogy az ilyen csicsa-micsa rendezvények hidegen hagynak, de pulett olvtársnak kétharmada van a családi szavazásnál.:-(