Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
"A Tüke Busz 18 db. csuklós buszt von ki a közlekedésből és átszervezéssel kell megoldaniuk a hiányt. Kiszámolták, ha szólóbuszokkal pótolnák ezeket, akkor kb. 100 millió forint plusz kiadásuk lenne. Így nem volt mese, felmérték az utasszámot, az igényeket, osztottak és szoroztak."
Tehát spórolni kell száz milliót vagyis ritkítani kell. Kisérteties hasonlóság a BKK most kirobbant botrányával. Mintha itt is ugyan az írná a forgatókönyvet. (hát persze, hogy ugyan az a csapat, patrícia és barikái állnak a háttérben) A városvezetés kezéből itt is kivették a közlekedés megrendelését mint Bp-n?
A sofőrök megtagadták így a munkát de a Biokom kiváló közlekedési szakemberei nem engedték terelőúton közlekedni a buszt, inkább egy privát telek kerítését vágták szét, hogy elférjen a busz. Ha valamelyik busz beesik az árokba remélem a Biokom "kiváló közlekedési szakemberei" is a vádlottak padjára kerülnek a sofőr mellé.
Gondolom a szabadságolások miatt, a nagy autókat nem szeretik másnak adni, még ilyenkor a balatoni járatok fontosabbak.
Más. Pénteken láttam egy gemences volvot a pogányi repternel a kamionosnal, ma meg a pécsváradi úti Volvonal, ahol benn állt a 441, amit még pénteken vitték ki és egy szóló is. Már a gemencest is ide hozzák, vagy csak nem tudják hogy mi baja?
Pont ez jutott eszembe nekem is,holott Főpályájáról mindig a zsúfoltságról volt híres az enyhítette (persze egy járat sem indult onnan , de akkor is) valamennyire.
Ha tippelnem kellene , akkor valami csókosnak kellett parkolóhely azt ennyi.
Nem tagadom, lehet, majd ha tt. olvassa ezt és emlékszik rá, akkor legyen szíves írja be, hogy Tükés volt-e. Ha igen, akkor egyértelmű, ha nem, akkor valószínűleg az, amit én mondtam.
17:30 Pécs-Sásd-Dombóvár: NLA-456 (klímás lett ez is, jó 25 percet késett).
Más: Komlón meg szinte az össze létező tartalék be van vetve, talán az AIJ, meg a JOB-434 nincs járatban. Viszont a JOB-421 valszeg a JOM-962 helyett van, a JLZ-939 is dolgozik....
Nem tartom valószínűnek, hogy Tükés lett volna, mert azokon van Tükés matrica, és gondolom a tt. nem kérdezett volna rá.
Amint lejjebb is írtam, a Volánbusz írt ki tendert 160 használt buszra, ezeken belül valamennyi csuklósra. Tuti biztos, hogy a Norvégiából mostanában behozott zöld fényezésű Volvok nyernek és ezekkel fogják leváltani a King Longokat.