Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Maga a busz valóban nem rossz a meglevő gyermekbetegségei mellett(meg lehet szokni őket),viszont a legnagyobb baj,hogy nem baranyai,nem pécsi specifikációjúak.Pl. most a meleg.Hiába volt bennük pár ablak nyithatóra cserélése,semmi levegő nincs bennük.Olyan,mintha egy szauna vagy hőkamra lenne bennük(múltkor annyira meleg volt a Volvoban,hogy a sajt megolvadt a pizzámon).
Mit várhatunk egy egyetemről kibukott semmihez nem értő pékinastól? Egy kiemelkedő képessége van a legénynek, el tudja bűvölni a dumájával a város valódi vezetőjét (Csizi) aki még mindig bedől neki. Most végzett a forgalmi tiszt képzésen néhány kollégánk. Ugyan azok tanították őket akik a mentrendünk és hálózatunk mindenhatóját is. Gyakran szóba került Pécs mint a dilettantizmus és a hozzánemértés kiváló példája. Hogy égessük az adófizetők pénzét egy karrierista csicska hobbijára.
Az egy dolog, hogy a 7700/7900 szerintem jó busztípus, az meg egy másik, ha dilettáns módon szervezik a fordákat. Az utóbbi részéhez nem is kívánok mélyebben hozzászólni, mert ezekhez nem értek.
Az egészben az a röhej,hogy valakinek eközben meg több órás kiállása van.Szóval vagy így sikerültek a fordák(akkor lehetne javítani) vagy direkt ilyenre csinálták,hogy szopassák a sofőröket.
Épp gondoltam már a meleg kapcsán,hogyha Lobbanórotornak vagy bármelyik Volvokat dicsérő olvtársnak kellene ezekkel utazni vagy pl. egy 30-55-130 vagy 40-25-29 kört vezetni,akkor nem gondolnák annyira szupernek ezt a beszerzést.
A nyithatatlan ablakokkal addig játszottak a főfaluban is, amíg hőgutában el nem hunyt egy villamosvezető a Gubacsi úton.
Vigyen magával mindenki ablaktörő kalapácsot, ha nagy a hőség üsse ki az ablakokat. Az egészséghez és az egészséges környezethez való jog, alkotmányos jog.
Rájött a Tüke a lüke elődjével ellentétben, hogy mennyi lóvét is hoz a cégnek a buszreklám ?? Már teljesen eltűntek egy időben a reklám hordozók és lám most napról napra egyre több van ismét.
http://patacsipilvax.hu/?p=56811 Szegény cikkíró nem tudja, de van amikor a 28. busz jár Patacson :-) Nagyon furcsa, hogy sehol egy újságcikk a nyári menetrendről. Vicceltem, dehogy furcsa.
A víztoronynál? Hű, az de cuki fotóhely lehetett volna, ha ismertem volna... :) Most néztem StreetView-ban.
Nekem csak a főtéri kanyar melletti közből lett meg a JOM-904, igaz, onnan kétszer is. (És a változatosság kedvéért egyszer keletnek állt az orra, egyszer meg nyugatnak. :))
Persze, de én nem küzdeni akarok, hanem közlekedni. Amit írsz, eddig két mp alatt megvolt: 14-es x perc alatt Zsolnaynál, 30-as y perc alatt ott, könnyű volt kiszámolni, nem kellett matematikai zseninek lenni hozzá. Most kattintsak a biokomra, mert a főlapon nem az van ezért ott a menetrendre, ott a 14esre, ott a járatra, majd vissza a 30-as és ugyanez. Értem én, hogy a biokom átveszi a közlekedésszervezést, de az újítás nem feltétlen kell jelentsen bonyolítást is, sőt.
Arra ott a menőbusz, igaz, hogy egy megállós távra képes elküldeni a másik irányba a végállomásig, és vissza, meg két pont közt igen érdekes megoldásokra, de ha sokat küzdesz vele, használható. Egyébként mivel jelentős eltérés lehet a két járat menetideje közt érdemes úgy keresni, hogy a konkrét járaton nézed meg, hogy mikor ér X pontba, és az X ponti megállóhelyi táblán nézed hogy mikor kellene ott lenni a csatlakozásnak.