Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Arra gondoltam hogy a 6os és 8as vége közt nagyobb különbség van mint a 4es 4db végállomása közt. Az átlag utas az urán kerti távon is simán elmegy a 22/24gyel rosszabb esetben a 121el is.( Van h én is, de az azért van mert inkább buszozok,minthogy mondjuk az arkadban nézelődjek.) De minden nap van kb 10 ember aki nem azt nézi, hogy hányás, hanem bekiabál h ott megáll-e. Hogy mondjak rossz példát, a buszbuzik meg az időt, még a rendszámot, így 2-es helyett simán 3asra. :)
Pécsen nem épül semmi csak bontanak. Kicsi patrik buszt és elégedett választókat igért, főleg a Rózsa-dombra, elvégre az a Csizi választókörzete. Persze ezt is csak drágán megvett használt szarokkal sikerült összehozni a "városfejlesztő szakembereknek" akiknek még munkahelyet is kreáltak Mobilitás központ néven. Ügyes gyerek ez a patrik, kinyalt magának egy munkahelyet amihez még nincs szakértelme és a végzettsége sem.
Nem baj, végig néztük ahogy magasra tört, végig fogjuk nézni ahogy pofára esik. Igérem még rá is lépünk.
" illetve lenne rá ötletem, de nem dobom be, átkozzák csak a Patrikot a sofőrök :D"
:D
Pedig ez az elnevezés jobban illett volna rá (hiszen a Fagyöngy utcai részt leszámítva végig a 6-os vonalán megy), mint egy új számozása rendszert bevezetni.
Én azt a részét nem értem a dolgoknak, hogy oké, a 6-osok egy része visszafelé Kertvárosba 8-as lesz. De akkor a Fagyöngyből induló buszok, hogy térnek vissza Kertvárosba?
Sztem annyira nem gáz, a vásárcsarnoknál így is el fog verődni minden, ott vagy át kéne építeni a kereszteződést, vagy a lámpa programot kéne tologatni, de egyik nem olcsó, a másik nem egyszerű.
6y- ezt már nem kéne megetetni a néppel, illetve lenne rá ötletem, de nem dobom be, átkozzák csak a Patrikot a sofőrök :D
viszont valószínűleg azért kell ennyi 3-103, hogy a 8-asnál a kieső Csontváry-t elvigye valami, bár elvileg csak a felfelé irányú megállóban csökken a kapacitás de ott is csak csuklós helyett szóló lesz, de a malomvölgyiek nélkül, így talán az sem gáz.
Engem is zavar,de idő/teljesítményspórolás stb(majd elválik,hogy mit szólnak ehhez az utasok). Engem inkább az zavar,hogy ne mondja senki,hogy kertvárosból nyáron akkora az utazási igény a Klinikákhoz,hogy 20 percenként kell 103 és 130+55 is még.A Barbakán lakossági kérésre lesz,de sztem az rendben is van(a Petőfi utcai körforgalom,meg utána az Ifjúság útja csinálja a dugót,azt meg úgy sem tudod kikerülni).Az általad írt útvonal azért is nem jó,mert a 103 végül is egy meghosszabbított 30-as,nem plusz járat.
"Ez akkor azt is jelenti, hogy a Zsolnay-szobor-Árkád-Rákóczi u. - Autóbusz-állomás és onnan tovább Kertváros felé ,"
"Új 103-as járatok indulnak hétköznapokon, amelyek napközben 20 percenként közlekednek. Az új 103-as járatok Kertvárosból indulva a 3-as buszok vonalán közlekednek az Ipar utcáig, majd onnan a Vásárcsarnok – Árkád (Bajcsy-Zsilinszky út) – Zsolnay-szobor – Kórház tér – Barbakán – Ifjúság útja – Klinikák vonalon halad tovább."
Csak engem zavar, hogy ez a járat Főpályaudvart nem érinti? Amúgy nem tudom, hogy miért kell erőltetni a Barbakánt , másrészt meg , nálam úgy nézne ki ez a vonal Ipar u-tól, hogy Főpályaudvar-Szabadság u.- (majd onnan a József Attila utcán fel a Petőfi utcáig majd onnan a Kürt utcáig. Szerintem valamennyivel gyorsabb is lenne, nem terhelné le annyira az Árkád-Kórház tér közti szakaszt.
"Új 8-as járat indul a Fagyöngy utcából a Várkonyi N. utca felé, majd a 6-os busz útvonalán halad és a Várkonyi N. utcától a Fagyöngy utcába tér vissza. A járatok napközben 10 percenként közlekednek közösen a 6-os buszokkal a Várkonyi N. utca – Krisztina tér – Littke utca – Árkád szakaszon."
–" A 30-as és a 130-as járatok a Klinikák irányába a Vásárcsarnokot követően a Bajcsy-Zsilinszky utca felé közlekednek, ahol az újonnan kialakított buszmegállóban is megállnak."
Szép kis káosz lesz azon a szakaszon.
"Ezen megálló létrehozásával az volt a cél, hogy a 2010-ben megszűnt Kossuth téri megállót pótolják."
Rossz a cél és az érv is.
– "A Kertváros felé közlekedő járatok a Zsolnay-szobornál a Rákóczi úton állnak meg. A megállóban szélesebb a járdafelület és fedett váró is található."
Ez akkor azt is jelenti, hogy a Zsolnay-szobor-Árkád-Rákóczi u. - Autóbusz-állomás és onnan tovább Kertváros felé , vagy, pedig Zsolnay-szobor-Bajcsy-Zsilinszky u-Árkád Autóbusz állomás és onnan tovább Kertváros felé?