Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
"A legsúlyosabb helyzetet a Budapest–Pusztaszabolcs (40a) vonal tizenhárom hónapos vágányzára okozza majd"
Ez ugyan itt off, de teljes kizárás esetén tegyük fel, hogy az Pécs-Bp utasok 10-15%-a inkább már a közvetlen pályás buszt választaná, (ne adj isten egy Újbuda kp megállóval) ez esetben lennének annyian, hogy egy ilyen járat elinduljon?
számomra úgy lenne ésszerű, hogy egy-egy almásládát (Bz) egy busz pótol, így ha van még közvetlen kocsis Pécs--Mohács/Magyarbóly és Villányban akadnak, akkor mehet egy az egyben.
De én tegnap 2 buszt láttam fél kettő körül, gondolom 3 egység helyett, bár ki tudja, van amikor este egy motort látok, van amikor hármat ugyanabban a vonatban.
"Egyébként úgy gondoljuk, hogy az autóbuszokkal való gazdálkodás Társaságunk belügye és jó néhány olyan elem befolyásolhatja azt, amiket még az alacsonyabb beosztásban dolgozó munkavállalóink sem ismernek nemhogy külsős személyek."
Oké,visszahozták.De ha ennyire kellett kocsi,akkor vajon azokat miért nem csinálják meg,amik rsz-osak,állományban vannak,oszt mégis csak a telepen támasztják a betont.Vagy ne is akarjam megérteni? :)
A PFT pályakarbantartást végez a Pécsbánya-Rendező - Villány vonalszakaszon. Már nekiálltak pár napja, de a jelenlegi munkákat már nem tudják a vonatforgalom lebonyolítása mellett végezni.
Azért, mert a mohácsi szerelvények sem tudnak lejutni a Pécsbánya-Rendező - Villány közötti vágányzár miatt, így április 29.-ig Villány - Mohács között is vonatpótló buszok közlekednek, annak ellenére, hogy ott nincs vágányzár.