Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Ezt akkor a mostani uniós költségvetési ciklusból szeretnék fedezni(mert ugye eredetileg a tavaly lejártról volt szó)?
Az egészben amúgy az a legviccesebb,hogy talán vesznek majd egy rahedli szükségtelen midibuszt,míg ebből a pénzből bőven kijönne az a csuklós mennyiség, amire valójában szükség lenne(ráadásul ezek újak lennének).
A 3 éves a buszcsere-program plakátok kinek,hogy tetszenek? :D
A szükséges forrást az uniós Terület- és Településfejlesztési Operatív Program (TOP) fenntartható városi közlekedésfejlesztésre szóló pályázatán nyernék meg. A pályázatot ezt követően nyújtják be, ezért írtak ki feltételes közbeszerzést, ami szerint ha mégsem nyer a város a pályázaton, nem kell megvásárolni a buszokat.
Arra, amit leírtál, majd akkor térjünk vissza, ha esetleg nem a cikkből idézett pályázat valósul meg. Mindaddig ugyanis a képzelet szüleménye.
Majd megkapják ingyéé, mert Pü.miniszter baráttya gyártja.....................:-((
Fog Pécs pont (fillérre) annyi ingyen pénzt kapni az államtól, mint amennyibe Tóni buszai kerülnének a városnak.
Majd kitalálják, hogy halláskárosult kecskék űrkutatással való gyógyítási alapja/alapítványa, pont akkora pénzzel kívánja Pécs város elektromos busz kísérleteit mint amennyibe a buszok kerülnek.
Pontosan kiket értesz az alatt, akik nem szívesen közlekedtetnének vonatot? Még jó, hogy az NFM abba nem szól bele, hogy a tehervonatok mehetnek, bár a tulajdonosi jogok gyakorlójaként akár teljesen fel is számolhatná a határállomást.
Nem tudom, csak a vasútról van információm, de nem tartom valószínűnek. A Pannon Volán korábban indított közszolgáltatáson kívül, a saját üzleti kockázatára nemzetközi járatot, de leállították, mert ráfizetéses volt. Jelenleg horvát buszjáratok vannak, pl. Eszék - Harkány kb. 2300 - 2400 Ft (55 kn). A jelenlegi helyzet alapján magyarok nem igazán járnak át, mert nincs miért, a horvát árak magasabbak, ezért ők jönnek, ennek megfelelően a menetrend is inkább a horvát utasoknak kedvez.
"Az Ikarus 200-as a közösségi közlekedés meghatározó szereplője volt közel 40 évig a magyar utakon. Most, hogy a járműcsalád lassan kivonásra kerül a mindennapi használatból lehetőséged van a járműtípustól elköszönni oly módon, hogy egy kiállított autóbusz oldalát aláírhatod!
Első alaklom: Pécsi Szakképzési Centrum Angster József Szakképző Iskola Tanműhelye, Pécs Martyn Ferenc u. 2 (volt Ifjumunkás utca) 2016. 04. 15. 18-22 óra."
A dolgok jelenlegi állása szerint esélyes, hogy az NFM egyáltalán nem kíván a következő menetrendi időszakra Magyarbóly - Beli Manastir személyvonatokat rendelni.
off Győrben sokkal ritkább a hálózat, itt legalább rá lehet mondani, egy Urán-Rákóczi út-Kerti vonalra, hogy lenne rajta utas, legalábbis a buszkonvojok helyett mindenképpen környezetkímélőbb, te meg így jártál, hogy 4x annyit kell rá várni, meg ha kijjebb laksz szállj át. Újpalota más téma, ki lett tárgyalva sokszor a megfelelő topikokban :)
Volna egy furcsának ható kérésem. El is lehet küldeni érte a fenébe, de azért remélem nem így lesz.
A zöld pécsi Volvók közül néhánynak a vázszámára volnék kíváncsi: ezek a MOS-215 és 219 az újak közül, a holland használtak közül pedig NGB-368, 369, 424, 452 és 453. Van a VIN-es lapocska mellett egy másik, amin a típus, a gyártási év (a 7900A-knál ez is jólesne), valamint ez a P+hatjegyű szám látható. Valami P06.../P07... kezdetű lesz a hollandoknál, a kerek fejűeknél pedig P13... az esélyes (utóbbiaknál egy nagyobb, szürke táblán van ez rajta).