Keresés

Részletes keresés

JLW-470 Creative Commons License 2016.04.14 0 0 31402

Ezt akkor a mostani uniós költségvetési ciklusból szeretnék fedezni(mert ugye eredetileg a tavaly lejártról volt szó)?

Az egészben amúgy az a legviccesebb,hogy talán vesznek majd egy rahedli szükségtelen midibuszt,míg ebből a pénzből bőven kijönne az a csuklós mennyiség, amire valójában szükség lenne(ráadásul ezek újak lennének).

A 3 éves a buszcsere-program plakátok kinek,hogy tetszenek? :D

Előzmény: Svatopluk (31401)
Svatopluk Creative Commons License 2016.04.14 0 0 31401

A szükséges forrást az uniós Terület- és Településfejlesztési Operatív Program (TOP) fenntartható városi közlekedésfejlesztésre szóló pályázatán nyernék meg. A pályázatot ezt követően nyújtják be, ezért írtak ki feltételes közbeszerzést, ami szerint ha mégsem nyer a város a pályázaton, nem kell megvásárolni a buszokat.

 

Arra, amit leírtál, majd akkor térjünk vissza, ha esetleg nem a cikkből idézett pályázat valósul meg. Mindaddig ugyanis a képzelet szüleménye.

Előzmény: trizs77 (31400)
trizs77 Creative Commons License 2016.04.14 -1 1 31400

Hol írták, hogy van a midire pénz?

 

------------------

 

Majd megkapják ingyéé, mert Pü.miniszter baráttya gyártja.....................:-((

 

Fog Pécs pont (fillérre) annyi ingyen pénzt kapni az államtól,  mint amennyibe Tóni buszai kerülnének a városnak.

 

Majd kitalálják, hogy halláskárosult kecskék űrkutatással való gyógyítási alapja/alapítványa,  pont akkora pénzzel kívánja Pécs város elektromos busz kísérleteit mint amennyibe a buszok kerülnek.

 

 

Előzmény: Svatopluk (31399)
Svatopluk Creative Commons License 2016.04.14 0 0 31399

 

187 millió forint van egy midi buszra, de nincs 70-80 millió forint, gyári új, csuklós buszra.

 

Hol írták, hogy van a midire pénz?

Előzmény: trizs77 (31398)
trizs77 Creative Commons License 2016.04.14 -1 0 31398

http://www.bama.hu/baranya/kozelet/az-e-buszok-darabjaert-187-milliot-adnanak-660093

 

....................:-(((

 

Borzalmas.

 

Nem is annyira az a borzalmas, hogy vesznek, hanem a korrupció és a hozzá nem értés, nyílt, névvel való vállalása.

 

Jegyezzük meg azért ezeket a neveket, hátha egyszer még paprikát/paradicsomot fognak árulni, és tudjuk akkor kik azok, akiktől soha semmit ne vegyünk.

 

187 millió forint van egy midi buszra, de nincs 70-80 millió forint, gyári új, csuklós buszra.

S ezt büszkén hirdetik.

 

 

hory004 Creative Commons License 2016.04.13 0 0 31397

443 már megkapta a nyitható ablakokat. Nagyjából olyan elosztásban, mint a c19-eken van.

FOMA Creative Commons License 2016.04.13 0 1 31396

"nem szívesen közlekedtetünk"

 

Pontosan kiket értesz az alatt, akik nem szívesen közlekedtetnének vonatot? Még jó, hogy az NFM abba nem szól bele, hogy a tehervonatok mehetnek, bár a tulajdonosi jogok gyakorlójaként akár teljesen fel is számolhatná a határállomást.

Előzmény: Dudari (31394)
bendeguz90 Creative Commons License 2016.04.13 0 0 31395

"Ezek után nem szívesen közlekedtetünk felèjük vonatot."

 

Ja, de azért a többi horvát határmenti vonalon már visszaállt a személyi szállítás is csak egyedül "itt" Baranyában nem .

Előzmény: Dudari (31394)
Dudari Creative Commons License 2016.04.13 -2 0 31394

Az ilyen pótlások tiszavirág életűek.

Ahol nem él meg piaci alapon ott rolló.

 

Az ügynek nem használt túlságosan az a miránsvonat amit engedély nélkül beküldtek Magyarbólynál.

Ezek után nem szívesen közlekedtetünk felèjük vonatot.

Gyékényesnél is állt a személyforgalom hónapokig.

Előzmény: trizs77 (31391)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.13 0 0 31393
FOMA Creative Commons License 2016.04.13 0 0 31392

Nem tudom, csak a vasútról van információm, de nem tartom valószínűnek. A Pannon Volán korábban indított közszolgáltatáson kívül, a saját üzleti kockázatára nemzetközi járatot, de leállították, mert ráfizetéses volt. Jelenleg horvát buszjáratok vannak, pl. Eszék - Harkány kb. 2300 - 2400 Ft (55 kn). A jelenlegi helyzet alapján magyarok nem igazán járnak át, mert nincs miért, a horvát árak magasabbak, ezért ők jönnek, ennek megfelelően a menetrend is inkább a horvát utasoknak kedvez. 

Előzmény: trizs77 (31391)
trizs77 Creative Commons License 2016.04.13 0 0 31391

egy 15-20 ülőhelyes valamit azért megrendelnek, napi kettő pördülésre vagy a megyei volántól, vagy egy maszektól ?

 

 

Előzmény: FOMA (31388)
bendeguz90 Creative Commons License 2016.04.12 0 0 31390

Inkább nem írom, hogy mit gondolok, mert nem lenne fórum kompatibilis......

Előzmény: FOMA (31388)
hory004 Creative Commons License 2016.04.12 0 0 31389

hoztam egy kis reklámot:

 

"Az Ikarus 200-as a közösségi közlekedés meghatározó szereplője volt közel 40 évig a magyar utakon. Most, hogy a járműcsalád lassan kivonásra kerül a mindennapi használatból lehetőséged van a járműtípustól elköszönni oly módon, hogy egy kiállított autóbusz oldalát aláírhatod!

Első alaklom: Pécsi Szakképzési Centrum Angster József Szakképző Iskola Tanműhelye, Pécs Martyn Ferenc u. 2 (volt Ifjumunkás utca) 2016. 04. 15. 18-22 óra."

FOMA Creative Commons License 2016.04.12 0 0 31388

A dolgok jelenlegi állása szerint esélyes, hogy az NFM egyáltalán nem kíván a következő menetrendi időszakra Magyarbóly - Beli Manastir személyvonatokat rendelni.

sosiforda Creative Commons License 2016.04.12 0 0 31387

"1960-ig szép volt, jó volt új építésként még Eu forrásból sincs esély rá. Jó példa, hogy Pécstől gazdagabb városoknak se fussa rá."

 


Azért az megvan ugye, hogy a lengyelek Olsztynban EU forrásokból 3 vonalas vadonatúj hálózatot építettek, amelyet 2015/2016 fordulóján adtak át.

 

https://olsztynskietramwaje.pl/

 

https://de.wikipedia.org/wiki/Stra%C3%9Fenbahn_Olsztyn

 

Meg egy kudarctörténet egy kisebb városból, a velez-malagai villamos, amit aztán a város nem tudott működtetni:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/V%C3%A9lez-M%C3%A1laga_Tram

Előzmény: Dudari (31385)
hory004 Creative Commons License 2016.04.12 0 0 31386

off Győrben sokkal ritkább a hálózat, itt legalább rá lehet mondani, egy Urán-Rákóczi út-Kerti vonalra, hogy lenne rajta utas, legalábbis a buszkonvojok helyett mindenképpen környezetkímélőbb, te meg így jártál, hogy 4x annyit kell rá várni, meg ha kijjebb laksz szállj át. Újpalota más téma, ki lett tárgyalva sokszor a megfelelő topikokban :)

Előzmény: Dudari (31385)
Dudari Creative Commons License 2016.04.12 0 0 31385

Pécsen a villamosnak reális esélye 0.

1960-ig szép volt, jó volt új építésként még Eu forrásból sincs esély rá. Jó példa, hogy Pécstől gazdagabb városoknak se fussa rá.

Budapest újpalotai villamos se épül meg vagy ott van Győr ott se  épült , pedig az egy relatíve fejlődő gazdag város.

Előzmény: trizs77 (31383)
Dudari Creative Commons License 2016.04.12 0 0 31384
trizs77 Creative Commons License 2016.04.11 0 0 31383

Elképesztő, hogy ezt a villamos témát mindig be lehet dobni és csámcsogni rajta egy sort!

 

--------------

 

Aki kettesre végezte az iskolát abból is lehet polgármester vagy helyi politikus, sőőőt ha nem az, hozzászólhat itt is.

 

 

Előzmény: bendeguz90 (31381)
lobbanórotor Creative Commons License 2016.04.11 0 0 31382

Az illetékesek mindenesetre már nagyon pontosan kidolgozhatták a terveit a kocsiszín vágányhálózatát elnézve. 

Remélem, az IMCS-ből is lesz majd a '20-as években valami. 

Előzmény: bendeguz90 (31381)
bendeguz90 Creative Commons License 2016.04.11 0 0 31381

Elképesztő, hogy ezt a villamos témát mindig be lehet dobni és csámcsogni rajta egy sort! 

Előzmény: hory004 (31380)
hory004 Creative Commons License 2016.04.11 0 0 31380

Bővebben a Bajcsyről jobbra-balra a Rákóczira kanyarodó villamos, mert hogy Kerti-Urán/Fehérhegy van a pdfben :D

Előzmény: bendeguz90 (31379)
bendeguz90 Creative Commons License 2016.04.11 0 0 31379

Már megint a villamos..... 

Előzmény: hory004 (31378)
hory004 Creative Commons License 2016.04.11 0 0 31378

http://www.mek.hu/media/files/2015/tervpalyazatok/Reszletes_tervezesi_program_VEGL.pdf

 

Van benne ontopic is, intermodális csomópont, villamos...

BSF-127 Creative Commons License 2016.04.11 0 0 31377

Ráadásul jelenleg helyközi,iskolajáratot csinál!:)

Előzmény: M41 2305 (31372)
BPO-105 Creative Commons License 2016.04.10 0 0 31376

Üdv!

Volna egy furcsának ható kérésem. El is lehet küldeni érte a fenébe, de azért remélem nem így lesz.

A zöld pécsi Volvók közül néhánynak a vázszámára volnék kíváncsi: ezek a MOS-215 és 219 az újak közül, a holland használtak közül pedig NGB-368, 369, 424, 452 és 453. Van a VIN-es lapocska mellett egy másik, amin a típus, a gyártási év (a 7900A-knál ez is jólesne), valamint ez a P+hatjegyű szám látható. Valami P06.../P07... kezdetű lesz a hollandoknál, a kerek fejűeknél pedig P13... az esélyes (utóbbiaknál egy nagyobb, szürke táblán van ez rajta).

Előre is köszönöm!

JVU-808 Creative Commons License 2016.04.08 0 0 31375

Igen, ott vannak.

Előzmény: DEVIDOFF25 (31373)
lobbanórotor Creative Commons License 2016.04.08 0 0 31374

Dolgozni mondjuk még alig látta valaki. 

Előzmény: M41 2305 (31372)
DEVIDOFF25 Creative Commons License 2016.04.08 0 0 31373

Kokmlón ott vannak helyiben az ex kaposos gépek? Azt tudom hogy AIJ-002 helyközi lett.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!