Keresés

Részletes keresés

hory004 Creative Commons License 2016.01.21 0 0 31045

Nyilván, de amikor tartalék kocsi van adva ide is, oda is, és ha a sofőrök beosztása engedi, akkor inkább Kaposvárra menjen a nagy autó, és ne Aranyosgadányba. :)

Nekem személy szerint mindegy, a crosswaybe a ledes világítás elég volt, haza meg az off elővárosi Setrában már világos.

Előzmény: totte (31043)
JLW-470 Creative Commons License 2016.01.21 0 0 31044

Ez szép és jó.De az már sztem nem tolerálható,amikor Pécs környéki falvakba küldözgetik ezeket,miközben Bajára,Kaposvárra vagy még messzebb meg a fapad,full gagyi EC12 és társai vannak küldve helyettesíteni.

Előzmény: totte (31043)
totte Creative Commons License 2016.01.21 0 0 31043

A tartalék, az tartalék és ha nem kell mennie adott napon hosszú vonalba, akkor ott használja a forgalom, ahol kiesés van. legyen az Komló, Gyód, vagy éppen Kaposvár. Nem az dönti el a napi munkáját, hogy anno mire készült a jármű. 

Előzmény: hory004 (31039)
hory004 Creative Commons License 2016.01.21 0 0 31042

1:27-nél a mentő :D

Előzmény: JLW-470 (31041)
JLW-470 Creative Commons License 2016.01.21 0 1 31041

https://www.youtube.com/watch?v=m1j9Wvhr4z0#t=39

(ha volt már,akkor bocs az ismétlésért)

M41 2305 Creative Commons License 2016.01.21 0 0 31040

Nagyon jól mutat Komlón. :-)

Előzmény: hory004 (31039)
hory004 Creative Commons License 2016.01.20 0 0 31039

kiflike helyett a GUP-029 lett a helyi bokorugró E98-as?

Kicsit vicces, hogy ezek járnak Bonyhádra, meg Komlóra, az EC/inovell meg Kaposvárra. Bár lehet, hogy a nagy GBG-vel van valami, mert mintha abban az időben mentek volna.

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.19 0 0 31038

Az.

Előzmény: HBweb hu (31037)
HBweb hu Creative Commons License 2016.01.19 0 0 31037

Ez ugyebár Di-Cam-os?

Előzmény: Törölt nick (31034)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.19 0 0 31036

Majd kiderül.

Előzmény: simsonfighter1 (31035)
simsonfighter1 Creative Commons License 2016.01.19 0 0 31035

köszi, menthető még a busz ? 

Előzmény: Törölt nick (31034)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.18 0 0 31034

KXE-308

Előzmény: simsonfighter1 (31033)
simsonfighter1 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 31033

Melyik busz volt?  

Előzmény: bendeguz90 (31032)
bendeguz90 Creative Commons License 2016.01.17 0 0 31032
trizs77 Creative Commons License 2016.01.15 0 0 31031

Nektek ott érzelmeitek vannak Komló helyi közlekedésével kapcsolatban, nekem meg adataim.

 

Mellesleg a valós adatokat - tudtommal - ide is beírtam 2009 (??) körül.

 

Egyáltalán nem túlzó azt mondani/írni, hogy Komló évente, mondom évente, 150-200 millió forintot nyúlt le a Volántól.

 

Ebből lehet venni a Pannon Volánnál WC papírt is, lehet belelő támogatni helyi Mezítlábas SC-t, meg lehet belőle venni új buszt us.

 

Mivel ez a pénz NEM folyt be, így elég akadémikus azt tárgyalni, hogy ha mégis befolyt volna, és mégis buszt vett volna belőle a Pannon Volán, akkor azokat az új buszokat hová helyezte volna.

 

Semmilyen szabály nem írja elő, hogy a bevételt oda kell elkölteni ahol keletkezik.

Ha így lenne Illocskára 1234 évig nem jutna új busz.

 

 

Előzmény: M41 2305 (31024)
Salamon Norbi Creative Commons License 2016.01.15 0 0 31030

Sajnos csak a CCP és a BPE volt akkor, ott.

Előzmény: DEVIDOFF25 (31026)
hory004 Creative Commons License 2016.01.15 0 0 31029

csak meglesz a Mártírokra a 3-4 percezés :D

Akkor már mehetne tovább 42-es ként, 3 perccel kéne előrébb hozni, annak úgyis mindegy, 4Y-ba meg már tesztelték a VDL-t.

Sőt, perverzebbeknek: 28-kor 4Y, 32-kor 4G, 35-kor 42, így ahhoz hozzá se kell nyúlni, Gesztenyésbe meg ennyivel rövidebb fordulni, kevesebbet legel a 4-es Hősök terén.

Előzmény: bendeguz90 (31028)
bendeguz90 Creative Commons License 2016.01.15 0 0 31028
FOMA Creative Commons License 2016.01.14 0 0 31027

Nem, összességében okozott ekkora veszteséget a Volánnak, nem a komlói üzemről volt szó. Komló konkrétan négy helyi kocsit bukott el. Azért azt ne feledjük el, hogy nem a mai teljesítmény mellett maradt el a költségek megtérítése, hanem sokkal több járatnál, jó tíz éve napi kb. 700 járat közlekedett a helyi hálózaton munkanapokon, ha jól emlékszem a 2003-ban végzett számításokra, amit elküldött a devnullba a komlo.hu. Azt már valszeg soha nem fogjuk megtudni, hogy a beígért fejlesztésekből mennyi valósult volna meg, ha nincs ez finanszírozási probléma.

 

Előzmény: M41 2305 (31024)
DEVIDOFF25 Creative Commons License 2016.01.14 0 0 31026

Azt azert megnéztem volna komlón hogy ott áll a ccp, fkb, bpe, aij négyes, persze ha kint voltak ma.

Salamon Norbi Creative Commons License 2016.01.14 0 1 31025

Az E97-et láttam tegnap jönni Kaposvárról, 17:15 körül.

Előzmény: JLW-470 (31023)
M41 2305 Creative Commons License 2016.01.14 0 0 31024

"Mert Komló vagy 10 évig nem fizette ki a városi közlekedés veszteségeit. Ez évente kb. 2-3 új autóbusz ára volt. Kb. 20-25 új autóbusszal kevesebb érkezett így a Pannon Volánhoz."

 

 

Félek is, hogy a sok-sok új busz most mind-mind Komlón lenne... ne vicceljünk már. Nagy hunyó volt a Pannon Volán is, Komlót mindig is hátrányosan különböztette meg, lásd. pl. távolsági buszközlekedésbe való bekapcsolás. A helyi dolgokról nem is beszélve. Új helyi kocsikat még a Páva idején kapott a város, de ma már azok is helyköziznek.

Előzmény: trizs77 (31020)
JLW-470 Creative Commons License 2016.01.14 0 0 31023

Valószínűleg a 309 ment reggel Mohácsra és mivel az megadta magát,így a CCP pótolta.

Viszont az E97-et mostanában bent látom kora esténként a pályaudvaron.Csak nem a 2 körös kaposvári fordára tették át?

Már nem tudom ki írta a múltkor,de ne legyen itt hibásan:szóval az MNL-977 nem kapott klímát.

Előzmény: vadparaszt18 (31014)
bendeguz90 Creative Commons License 2016.01.14 0 0 31022

Azért túlzásokba nem kellene esni, még ha valóban nem is egy-két filléres veszteségről van szó. 

Előzmény: trizs77 (31020)
Salamon Norbi Creative Commons License 2016.01.14 0 0 31021

Komlóra is a CCP-077 jött 14:10 körül. Nem tudom mi helyett.

Előzmény: vadparaszt18 (31014)
trizs77 Creative Commons License 2016.01.14 0 0 31020

Ja. Akkor miért hisztizett a Volán? 

 

 ---------------

 

Mert Komló vagy 10 évig nem fizette ki a városi közlekedés veszteségeit.

Ez évente kb. 2-3 új autóbusz ára volt.

 

Kb. 20-25 új autóbusszal kevesebb érkezett így a Pannon Volánhoz.

 

 

 

 

Előzmény: bendeguz90 (31015)
FOMA Creative Commons License 2016.01.13 0 0 31019

Végül is valóban erről van szó, de szvsz a DDKK-nak mindegy, hogy ki fizet, csak valaki fizesse ki végre. Viszont, mivel a város a megrendelő, azért a jelenlegi jogszabályok alapján neki illik fizetnie a megrendelt szolgáltatást. 

 

De legalább végre feloldódott a patthelyzet, és tiszta viszonyokat teremtettek. Persze az is biztos, hogy a város állami segítség nélkül a jövőben sem tud majd fizetni, ennyi pénzt nem lehet következmények nélkül máshonnan elvonni, a bevételei pedig ennyivel biztosan nem fognak nőni.

Előzmény: bendeguz90 (31018)
bendeguz90 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 31018

Szerintem annak sincs sok értelme, hogy az állam az egyik zsebéből a másikba tesz pénzt. 

Előzmény: FOMA (31017)
FOMA Creative Commons License 2016.01.13 0 0 31017

Azért hisztizett, mert senki nem fizette meg a költségeiet, sem a város, sem a tulajdonos. A város először szimplán vitatta, hogy fizetnie kell, utána meg hallgatott nagyokat, amikor kiderült, hogy bizony, hogy kell. A PV meg csak nyelte a költségeket, amit a tulajdonosa nem fizetett meg a város helyett. Év végén viszont kapott vagy 200 milliós apanázst Komló, valszeg ebből fognak végre fizetni.

Előzmény: bendeguz90 (31015)
bendeguz90 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 31016

Vagy pénz állt a házhoz. 

Előzmény: trizs77 (31013)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!