Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Most jutott eszebe vkinek hogy igy kevesbe fajhat a dolog. Egyebkent meg nem tudom miert nem lehetett megvarni a csutortokot es utana elohozni a dolgot. Bar akar kampanyfogas is lehet a a varosvezetes ujra nemet mond az emelesre bar most mar maga alatt vagja a fat. Kerdes mi er tobbet...
Egyetértek, annyival kiegészítve, hogy nekem a lökhárítónál körbefutó kék csíkok verzió (lásd BPV-150) is tetszett. Más kérdés, hogy a 400-asokon nem igazán tudom elképzelni egyiket sem.
Ez az eszmecsere már lezajlott egy párszor, új cég=zöld, most=átmeneti állapot, egyedül a kretyók színe lóg ki, de az meg szükségmegoldás volt.
Nem mostanában. De teljesen egységes flottaszín még a 80-as években sem igen volt, csak rövid ideig, amikor a volánsárga alapon ment a kék-sárga csík. Amúgy szvsz eddig a kék-sárga fényezés nézett ki a legjobban (no meg persze amúgy is a város színei), ami Ikarusznak és Mercinek is jól állt, persze ízlések és pofonok.
Tulajdonképpen csak a kretyók nem zöldek. A béreltek helyett ott a 20 zöld ekenyél, Érden is jobban örülnének a már bejáratott full ap-s buszoknak. A két C19-re meg akár tetszik, akár nem szükség lesz...
Több külföldi nagyvárosban is jártam már, ahol működik, színesebbé teszi a belvárost. De Téged miért zavar? Ha működik, csinálják. Pár hónap alatt elválik, lesz-e rá igény.
A taxisokat pedig már csak a külföldi diákok tartják el, de hiába vannak egyre többen, az európaiak és koreaiak inkább bringáznak, az irániak pedig inkább vesznek vagy bérelnek autót újabban, kezdenek leszokni a mindenhova taxizásról.
Hát Barcson 7.30-14.35- ig munkanapokon dekkol egy kocsi (kb. két hete az FKN-460),ha nem jön-megy rezsibe Szigetvárra.
Ha nem is Pécsig (időbe beleférne, a vezetési időbe: azt nem t'om), de Szigetvárra elmehetne mondjuk 9.10-kor - akár kórház betérővel, ha van rá igény - és 13.10-kor meg visszaindulhatna Barcsra.
Mohács környékén azért kap egy kis pluszt Véménd, meg Majs, ha jól olvastam.
A győri gyors (/1/891-/1/892?)már az MD-s korszakában is fordult egyet Mohácsra (?8138/?8129), ha igaz.
...jóval később meg a szombathelyi MD (897/896)
A Dácsiák közül szerintem a másik három (2023,2034,2050) is járt arra.
'93-ban (is) a ...26-os(itt már "3"-as kezdetű) 17 óra körüli indulással volt Dácsiás menet, és ez fordult egyet Villányba egy kocsival csatlakozva a magyarbólyihoz Pécsre/ről.
Úgy emlékszem, a horvát motorkocsi, a '80-as évek közepén (v.melyik évben) 20.12 -kor érkezett, és 20.40-ko ment vissza. Mohácsra az MD-k (8128 és 8138)meg 19.00-10 körül, és 22.35-45 körül indultak.
Aztán '90 környékén "felcserélődött" 19.00 óra környékén ment a magyarbólyi, és 20.50 körül a mohácsi.
Sőt, 1990 körül volt pesti közvetlen is Mohácsról, a "győri" gyors szerelvényével.
"Dácsia mindenhol megálló személlyel"
Úgy rémlik, hogy M47 2032 és 2033 járt arra személyezni, azok vitték a Baranya-expresszt (AB+Bo) is Harkányba. De sínbohóc majd pontosít, ha rosszul emlékszem.
Sajnos ilyen kép nincs, a Plávi soha nem ment együtt magyar szerelvénnyel, akkoriban még úgy volt a menetrend, hogy a Villányig meg nem álló jugoszláv, majd horvát motorvonat után 10-15 perccel ment az MD-s személy. MDmot+Bzmot szerelvény volt, ilyen fotót valszeg elő tudok ásni. Mozdonyos kilépős vonat csak a 258/259 volt, a többi mind Macosa, MD, Bz volt.