Keresés

Részletes keresés

bendeguz90 Creative Commons License 2015.12.07 0 0 30828

Mert nem rá kereslet.   Mert nem lesz  rá kereslet. 

Előzmény: bendeguz90 (30827)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.12.07 0 0 30827

 Mert nem rá kereslet. 

Előzmény: Svatopluk (30818)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.12.07 0 0 30826

"Hurrá" (Persze szokás szerint a kisemberekkel kell kifizetni az elbarmolt vonalhálózat árát)

 

 

http://www.pecsistop.hu/regio/uj-ev-uj-tarifa--igy-dragulnak-a-berletek-a-tuke-busznal/1384066/

hory004 Creative Commons License 2015.12.07 0 0 30825

Másik kedvencem a 089, csuklónál maradt csak meg neki a végére a kék sárga csík, ott mindig elfelejtették lekenni.

Illetve a 086/090 miután miután kék-fehérré váltak, belül az ajtómozgatórúd lemezénél látható volt a régi kék-sárga csík helye :)

hamár festés, van másik fóliázó is? :)

Előzmény: FOMA (30824)
FOMA Creative Commons License 2015.12.07 0 0 30824

"nekem a lökhárítónál körbefutó kék csíkok verzió (lásd BPV-150) is tetszett"

 

Tényleg, az nekem is bejött.

Előzmény: hory004 (30823)
hory004 Creative Commons License 2015.12.07 0 0 30823

Egyetértek, annyival kiegészítve, hogy nekem a lökhárítónál körbefutó kék csíkok verzió (lásd BPV-150) is tetszett. Más kérdés, hogy a 400-asokon nem igazán tudom elképzelni egyiket sem.

Ez az eszmecsere már lezajlott egy párszor, új cég=zöld, most=átmeneti állapot, egyedül a kretyók színe lóg ki, de az meg szükségmegoldás volt.

---

Más: Bajcsy buszmegálló: https://www.facebook.com/RegiPecs/photos/a.360734660672699.84814.360661200680045/946561938756632/?type=3

Előzmény: FOMA (30821)
trizs77 Creative Commons License 2015.12.07 0 0 30822
FOMA Creative Commons License 2015.12.07 0 0 30821

Nem mostanában. De teljesen egységes flottaszín még a 80-as években sem igen volt, csak rövid ideig, amikor a volánsárga alapon ment a kék-sárga csík. Amúgy szvsz eddig a kék-sárga fényezés nézett ki a legjobban (no meg persze amúgy is a város színei), ami Ikarusznak és Mercinek is jól állt, persze ízlések és pofonok.

Előzmény: ego2 (30817)
hory004 Creative Commons License 2015.12.07 0 0 30820

Tulajdonképpen csak a kretyók nem zöldek. A béreltek helyett ott a 20 zöld ekenyél, Érden is jobban örülnének a már bejáratott full ap-s buszoknak. A két C19-re meg akár tetszik, akár nem szükség lesz...

Előzmény: ego2 (30817)
trizs77 Creative Commons License 2015.12.07 -2 2 30819

Szerintetek valaha eléri az 1980-as években utoljára megélt állapotot a pécsi buszpark, hogy egységes színe legyen az összes járművének ?

 

--------------

 

Van ilyen terv.

 

azon még vita van, hogy 2115-ben, vagy 2215-ben lesz újból ilyen ?

 

 

Előzmény: ego2 (30817)
Svatopluk Creative Commons License 2015.12.06 0 0 30818

Több külföldi nagyvárosban is jártam már, ahol működik, színesebbé teszi a belvárost. De Téged miért zavar? Ha működik, csinálják. Pár hónap alatt elválik, lesz-e rá igény.

 

A taxisokat pedig már csak a külföldi diákok tartják el, de hiába vannak egyre többen, az európaiak és koreaiak inkább bringáznak, az irániak pedig inkább vesznek vagy bérelnek autót újabban, kezdenek leszokni a mindenhova taxizásról.

Előzmény: bendeguz90 (30814)
ego2 Creative Commons License 2015.12.06 0 0 30817

Szerintetek valaha eléri az 1980-as években utoljára megélt állapotot a pécsi buszpark, hogy egységes színe legyen az összes járművének ?

trizs77 Creative Commons License 2015.12.05 -6 2 30816

A 2016-ra tervezett, pécsi, városi közlekedési projekt :

 

hory004 Creative Commons License 2015.12.05 0 0 30815

12-esnek pont megfelelő, csak inkább lóval :D

Előzmény: bendeguz90 (30814)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.12.05 0 1 30814

http://www.bama.hu/baranya/kozelet/riksa-kozlekedhet-pecs-belvarosaban-641556

 

 

Riksa: Nagy hiba volt bezárni a Lipótot. 

 

 

Taxis dolgot meg inkább nem kommentálnám. 

Kuvik76 Creative Commons License 2015.12.04 0 0 30813

"De én szívesen látnék Pécs-Barcs járatokat is."

 

Hát Barcson 7.30-14.35- ig munkanapokon dekkol egy kocsi (kb. két hete az FKN-460),ha nem jön-megy rezsibe Szigetvárra.

Ha nem is Pécsig (időbe beleférne, a vezetési időbe: azt nem t'om), de Szigetvárra elmehetne mondjuk 9.10-kor - akár kórház betérővel, ha van rá igény - és 13.10-kor meg visszaindulhatna Barcsra.

 

Mohács környékén azért kap egy kis pluszt Véménd, meg Majs, ha jól olvastam.

Előzmény: JLW-470 (30800)
Kuvik76 Creative Commons License 2015.12.04 0 0 30812

A győri gyors (/1/891-/1/892?)már az MD-s korszakában is fordult egyet Mohácsra (?8138/?8129), ha igaz.

...jóval később meg a szombathelyi MD (897/896)

 

A Dácsiák közül szerintem a másik három (2023,2034,2050) is járt arra.

 

'93-ban (is) a ...26-os(itt már "3"-as kezdetű) 17 óra körüli indulással volt Dácsiás menet, és ez fordult egyet Villányba egy kocsival csatlakozva a magyarbólyihoz Pécsre/ről.

 

Úgy emlékszem, a horvát motorkocsi, a '80-as évek közepén (v.melyik évben) 20.12 -kor érkezett, és 20.40-ko ment vissza. Mohácsra az MD-k (8128 és 8138)meg 19.00-10 körül, és 22.35-45 körül indultak.

Aztán '90 környékén "felcserélődött" 19.00 óra környékén ment a magyarbólyi, és 20.50 körül a mohácsi.

....sac/kb.

Előzmény: FOMA (30809)
FOMA Creative Commons License 2015.12.04 0 2 30811

Előzmény: FOMA (30810)
FOMA Creative Commons License 2015.12.04 0 0 30810

Van is egy ilyen kép kéznél, itt valszeg éppen Magyarbólyba indul.

 

 

Előzmény: FOMA (30809)
FOMA Creative Commons License 2015.12.04 0 0 30809

Sőt, 1990 körül volt pesti közvetlen is Mohácsról, a "győri" gyors szerelvényével. 

 

"Dácsia mindenhol megálló személlyel"

 

Úgy rémlik, hogy M47 2032 és 2033 járt arra személyezni, azok vitték a Baranya-expresszt (AB+Bo) is Harkányba. De sínbohóc majd pontosít, ha rosszul emlékszem.

Előzmény: Kuvik76 (30808)
Kuvik76 Creative Commons License 2015.12.04 0 0 30808

30(+) éve még a szombathelyi gyors (?980/981) szerelvénye is csinált egy kört Mohácsra (?8132/8123) Púpossal (később Csörgővel).

 

Volt egy v., két menetrendi év, amikor 16.45-kor MD ment, ami Villányig nem állt meg, rá tíz percre meg ment Dácsia mindenhol megálló személlyel.

Előzmény: FOMA (30805)
FOMA Creative Commons License 2015.12.04 0 0 30807

Sajnos ilyen kép nincs, a Plávi soha nem ment együtt magyar szerelvénnyel, akkoriban még úgy volt a menetrend, hogy a Villányig meg nem álló jugoszláv, majd horvát motorvonat után 10-15 perccel ment az MD-s személy. MDmot+Bzmot szerelvény volt, ilyen fotót valszeg elő tudok ásni. Mozdonyos kilépős vonat csak a 258/259 volt, a többi mind Macosa, MD, Bz volt.

Előzmény: hory004 (30806)
hory004 Creative Commons License 2015.12.04 0 0 30806

Mármint a horvát motorra volt akasztva a MD/Bz, vagy mozdonyos vonat volt? Esetleg kép nem lapul valahol? :)

Előzmény: FOMA (30805)
FOMA Creative Commons License 2015.12.04 0 0 30805

Sőt, még olyan is volt vagy tíz éve, hogy az eszéki és a mohácsi stokk együtt ment Villányig.

Előzmény: hory004 (30804)
hory004 Creative Commons License 2015.12.04 0 0 30804

Jártam már arra párszor, mind busszal, mind vonattal, ismerem a terepet, de engem valahogy megfogott az az állomás, és környéke, többször vonattal jöttem haza, pedig télleg n-szer drágább, mint a busz :)

Régebben MD+BZ kombó akadt, sőt emlékeim szerint az almásláda jött Magyarbólyból. :)

Előzmény: FOMA (30803)
FOMA Creative Commons License 2015.12.04 0 0 30803

Pécs - Mohács viszonylatban a vonat drágább és lassabb, - no meg a mohácsi állomás és a megállóhely is eléggé periférián van - ezért nem alternatívája a busznak, nem véletlen, hogy elég egy motor. Az utasforgalom jórészt helyi, a régebbi közvetlen vonatoknál sem volt jellemző a Villányon túli utas Pécsről/Pécsre. Közvetlen kocsi inkább szerelvényforduló miatt nincs, így tarthatóak a szoros fordulók, nem kell Villányban akasztgatni.

Előzmény: hory004 (30799)
hory004 Creative Commons License 2015.12.04 0 0 30802

Pedig Mohács-Villány közt a szóló BZ kb félházas volt, ahányszor láttam/mentem vele, általában nyaranta.

Előzmény: JLW-470 (30801)
JLW-470 Creative Commons License 2015.12.04 0 0 30801

Azon az elcseszett vonalvezetésen soha nem lesznek utasok.

Előzmény: hory004 (30799)
JLW-470 Creative Commons License 2015.12.04 0 0 30800

Pontosan. :) Az előző Pécs-Baja-(Szeged) ütemesnél ugye óránként volt Mohács felé tényleges gyorsjárat(50perc menetidővel) és azok a buszok tele is voltak.Aztán jött '13-ban a mostani,és teljesen ki lettek ezek csinálva(leggyorsabb járat menetideje is 1:00 nőtt).Minden korábbi erény(egységes indulás,megállók,megállóhelyi idők) ment a kukába és lettek minden faluban megálló "gyorsjáratok" és a megállókat kihagyó,de Bólyba betérített "gyorsjáratok".Így a bólyiak kivételével szinte mindenki rosszabbul járt(mondjuk a bajainál sztem az is lehetett a cél,hogy még véletlenül se menjen senki a lassúval,hanem mindenki menjen az autópályással).

Szigetvár felé is lehetne sűríteni,mert a jelenlegi kapacitás eléggé necces(másod/harmadrészek sokasága).De én szívesen látnék Pécs-Barcs járatokat is.

Meg ha a menetrendi mezők egységesítése talán lassan kész lesz,akkor vajon mikor fog megtörténni a megyehatárok áttörése és a járatok tényleges utazási igényhez igazítása?

Előzmény: archlinux (30798)
hory004 Creative Commons License 2015.12.03 0 0 30799

Mohács felé is. Igaz átszállással, bár nem igazán értem hogy a régebbi közvetlen kocsis játék miért nem menne, úgyis csak almásláda van.

Előzmény: archlinux (30798)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!