Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Mielőtt az állami médiában a sok sületlenséget elterjesztették volna, egy embert nem kérdeztek meg az ügyről, azt az egyet aki ott volt azon a vonaton.
Egyikből 18:10 körül csodálták az egyébként elég szellősen lévő afgánok a Komlói út jobb oldalát a Fekete Gyémánt térnél. A 66-oson mi lehet a reális célpont? Bicske felé is inkább 56/6-63-811 kombó egyszerűbbnek tűnik.
(elsőre nem sikerült eldönteni, hogy már bkv-s segítségre szorulunk és csak egy sima 4-est látok, vagy a menekülteket viszik :D )
Ezt honnan vetted? Mert nem tévedtél nagyot. Tegnap este kértek 6 db buszt. Ma reggelre szereztek is rá személyszállítási engedélyt, de indulás előtt visszamondták őket, egyenlőre...
... Az egész 1-es busz csak hagyománytiszteletből van, értelme semmi.
Ez egy kicsit erős kijelentés. Az tény, hogy ha most "nulláról" kellene és lehetne felépíteni a város hálózatát, akkor vélhetően kisebb eséllyel maradna meg a jelenlegi formájában. De ebben a szakmában elég ritkán fordul elő, hogy ilyet meg lehetne tenni (nem az újonnan épült Brazíliavárosban vagyunk...), és ilyenkor igenis a korábbi évek hálózatából és menetrendjében kell -részben- kiindulni.Már csak azért is, mert a városlakók nem közlekedésbarátok, és ha ők nem értik majd az új hálózatot, vagy nem érzik igazságosnak, akkor az nem jó...
Lesznek jelenetek, az biztos. Már el is képzeltem, ahogy kirendelik a Tükétől a még holland rendszámos Volvókat a határra, aztán majd nagyon ügyesen megírják az Indexen, hogy Hollandia segítséget nyújtott. :D :D :D :D
ŐŐŐ én egy dolgot nem értek...ha a Malomvölgyi és a Fagyöngy is önálló végállomás lesz, akkor oda valami konténerek lesznek kihelyezve, vagy azért tervezve lesz valami arculatilag nem putris pihenő esetleg?