Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
A sárga EN12-k és az IC12-k 2013 nov. vége,dec. elején jöttek,az LH12-k,EC12-k,EN12-k pedig jó részt dec. végén,de lehet maradt még januárra is pár darab.
Olcsó húsnak híg a leve. Pár hónap itt a pécsi terepen plusz még a tél és még a cég gatyája is rámegy a "foltozásra".
Az, hogy szolgáltatóváltás miatt a Veoliának fölöslegesek maradtak ezek a kocsik és nem keresni akartak rajtuk, hanem megszabadulni tőlük, semmi köze az olcsó húshoz.
Egyébként meg ha nem kapják meg a megfelelő karbantartást, hozhatnak ide bármit, akár újonnan is, idővel rámegy a gatyájuk.
Kizárt, hogy a fővonalakra megfelelő legyen. Már , pedig ha ott is lesznek, lesz "néhány" utaspanasz. Persze tudom, hogy nálunk Magyarországon , aki a szolgáltatásokat igénybe veszi annak legtöbbször kuss a neve.
"Mint ismeretes lépni kellett... "
A NAV nem nagyon kapkodja azt a bizonyos lépést.
"És az árban is azért jóval olcsóbbak mint az újak."
Olcsó húsnak híg a leve. Pár hónap itt a pécsi terepen plusz még a tél és még a cég gatyája is rámegy a "foltozásra".
Hát nem is tudom honnan kezdjem. Egyrészt elég egyértelmű ha nincs fülke nincs értelme sofőr klímáról beszélni. (CREDOkba sincs) Mellesleg van amelyiken van. Bár nem vagyok napra kész de eddig elvileg azok álltak forgalomba amelyikben utastér klíma van. Aki az út során ez miatt tette rá a fűtést annak úgy kell. Mellesleg én is voltam kint és hoztam buszt és pont egy picit problémásabb részlet volt de hazajöttünk. A 3 ajtó szerintem bőven elég lesz. Mint ismeretes lépni kellett... Máshonnan nem lehetett volna ilyen gyorsan leakasztani ennyi buszt. És az árban is azért jóval olcsóbbak mint az újak. A többit meg az idő majd megmutatja...
Ha a jobb oldalon az első hátranéző kettesből és a csukló utáni baloldali három duplából csak szimpla lenne, esetleg hátul tánctér helyette simán jó lenne.
Ezt inkább csak a hosszúsága miatt emeltem ki(vonalvezetése tényleg olyan kényszerösszekötés-szerű). :)
Ami nem tetszik,az inkább a többinél van:70-eseket szerintem a mostaninál jobban nem lehetne megcsinálni(meg jól is működnek),tök felesleges a konténer-végállomás és ezzel ezeket a járatokat szétcseszni....Meg a többi új járat is nekem egyelőre hülyeségnek tűnik,csak jól össze fogják keverni velük az embereket.
Legfőbb gondom azzal van,aki hozza őket(biztos tudod Te is,hogy kiről van szó).Aztán az is egyértelmű,hogy az arányuk sem jó.Magával a kocsikkal egyelőre nincs bajom,de a csuklósokon egyértelmű,hogy nem városi viszonylatra valók(3 ajtósak,magas távolsági ülések).Üléskárpit most még elfogadható bennük,de 1-2 éven belül cserélni kell,mert helyenként kopásnak indultak,valamint az ablakcsere is elmaradt az eddig forgalomba állítottaknál(sofőröknek kellemetlen lehet majd,hogy az eddigiekben sofőrklíma sincs).Meg nem egy olyan van,amelyik nem szereti az emelkedőket és forralja emiatt a vizet(voltak olyanok,amelyeken Hollandiából Pécsig nyomatni kellett emiatt a fűtést).
Nem is annyira a viszonylattal van a problema hanem a vonalvezetessel. Bar picit hosszabb idoben de nem sokkal rosszabb mint a II rakodo - Budai, Benczur es Dozsa beteressel ;)
Mi a baj ezekkel a Volvokkal? Meseld mar el legyszi! Az hogy 3 ajtos a csuklos ez senkit sem fog semmibe zavarni! Itt jegyeznem meg New Yorkban, Manhattan sziveben ket ajtaja van a csklos buszoknak es az elso ajton tortenik a felszallas igaz csak a leszallas utan ;)
Közben elkészült az új helyi menetrend:nekem nem lett a szívem csücske. Lesz itt minden szépség(már ha elkészül a Volvok beüzemelése :D):tanulhattok majd új járatokat,konténer-végállomás,új kontinentális járat,mindezt azért,mert "valakinek" pont ezek a Volvok kellettek,attól függetlenül,hogy megfelelnének-e ide.