Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
"Abban igazad van, hogy vagy az omninak, vagy az FJX-nek nem ártana fordát találni, de szerintem ez majd csak legfeljebb az emeletes S betűjével fog bekövetkezni. "
Kell olyan (újabb) kocsi is,ami forda nélküli:kell különjáratra,pótolni(ráadásul régen sokkal több ilyen volt,mint manapság).
Én inkább attól tartok,hogy még pár év és minden távolsági járaton Inovell lesz.
Nagykanizsai fordák Szigetvárhoz tartoznak, nekik meg van ec12-jük is bordó tükörrel :)
Abban igazad van, hogy vagy az omninak, vagy az FJX-nek nem ártana fordát találni, de szerintem ez majd csak legfeljebb az emeletes S betűjével fog bekövetkezni. A kékbálnák alternatívája egyértelműen a Crossway, jobban is tetszik a sofőröknek, de utasszempontból inkább egyik sem :)
Nekem semmi, de ameddig az FHD-274, meg ehhez hasonlók tartalékok, addig ez elég érdekes, hogy ezt nyomatják egy 3:30 perces útra, de amúgy tényleg semmi bajom nincs vele. Én eddig életemben egyszer ültem E95/395-ön, Pécs-Mánfa-Komló vonalon, tavaly nyáron, de az kimondottan jó élmény volt, a GBS-084-el. Ezért szeretném a segítségeteket kérni, hogy mondjatok egy-két Komló felé induló E95/395-öt, vagy valamelyiket, amelyik Siklós-Pécs vonalon fordul elő, mondjuk Szombaton. az FJX-474 távolsági tartalék, mert eddig láttam már Pécs-Baja, Pécs-Tatabánya, Pécs-Kecskemét vonalon stb..... Válaszotokat előre is köszönöm.
Csak nekem tűnt fel, hogy a cretyókban a leszállás jelző gombok sem mindig mennek elsőre. (az oldalsóak sem, pedig azokat szerintem csak én nyomkodom. A donyeckiekben viszont megy, amit néztem :) )
"Azért láttam én már volános buszt is egy hétig kiégett tompítottal járni, de az egyik Crossway is ment télen hetekig nem működő hátsó ajtókkal. Az, hogy a leszállásjelző lámpák nem működnek, azon már nem is csodálkozik az ember."
Ja,ezeket nem lehet áramtalanítással megjavítani. :P
Emlékszem rá,amikor a vidéki szervizeket bezárták,akkor mindenki tapsolt,hogy milyen okos,jó döntés.
Most kukkants be a telepre:mindig nagy sor javítandó kocsi áll a betonon.Nem győzik őket javítani(nincs elég kapacitás)...
De azok sem dolgoznak ingyen.Anno a Mercik is ugye márkaszervizben voltak szervizelve:akik miután nem lettek rendesen kifizetve,le is foglaltak pár buszt...
Azért láttam én már volános buszt is egy hétig kiégett tompítottal járni, de az egyik Crossway is ment télen hetekig nem működő hátsó ajtókkal. Az, hogy a leszállásjelző lámpák nem működnek, azon már nem is csodálkozik az ember.
Úgymond, nem csak a Tüke adja az utóbbi években nagyon alá...
Azért van köztük érdekes is(hátha valaki nem találja meg):
"Hiába rendelkeznek aranygaranciával és gyári szervizeléssel, itt nem így fogják folytatni, mert azt elfelejtette a Tüke Busz említeni, hogy a "napi szemlének" hívott, 2 naponkénti alap ellenőrzést egy ideje "gazdaságossági" okokból lecsökkentette heti 1 ellenőrzésre. Na, azóta nem ülök én buszra, csak ha nagyon-nagyon muszály, mert véleményem szerint nem olyan dolgon kell spórolni, ahol napi több tízezer ember élete a "tét". Mert lehet a sofőr akármilyen rutinos, a végállomásokon nem tud a busz alá bújni és megvizsgálni, ahogy mondjuk a műhelybe az aknán meg tudják tenni a képzett szerelők, arról nem is beszélve, hogy nem ezért kapják a sofőrök a fizetésüket, hanem azért, hogy a buszt velem és a többi utassal biztonságban eljuttassa A-ból B-be. Úgy hogy hamar ezek a buszok is olyan műszaki állapotba lesznek mint az Ikarusok meg a Mercedesek amiket le akarnak cserélni. Csak valahogy arról se leszünk tájékoztatva..."
Ehhez kapcsolódóan a Tüke karbantartásról:ma volt szerencsém a DUB-094-hez.Ezelőtt olyan 2 hónapja mehettem vele,már akkor is gyalázatosan nézett ki (hiányzó kapaszkodók,törött tetőszellőző-nyitók).Na most ezen az elmúlt időszakban semmit sem változtattak,csak a szellőzőről letörött a többi kar is és össze-vissza lifegett a busz tetején(ki tudja,hogy már mióta mehetett ez így)menet közben.Ennek az ellenőrök vetettek véget,akik a balesetveszélyre hivatkozva félreállíttatták a buszt.