Keresés

Részletes keresés

Aron_son Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29515

Ment egy mail.

Előzmény: Tihanyi Zoltán (29507)
Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2015.06.24 -1 0 29514
AFC-658 Creative Commons License 2015.06.24 0 1 29513

Nagy hiba.Fényképezőgéppel kell buszokat fényképezni.

Előzmény: Tihanyi Zoltán (29511)
AFC-658 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29512

Ha jól sejtem, akkor lett volna rá lehetőség hogy normális (nem bemozdult) képet készítsen.

Előzmény: lobbanórotor (29509)
Tihanyi Zoltán Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29511

Telóval lőttem

Előzmény: AFC-658 (29508)
AFC-658 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29510

Szörnyű.

Előzmény: Salamon Norbi (29506)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29509

Ami érthető. Ilyen fényeknél nehéz jól mozgót lőni. 

Előzmény: AFC-658 (29508)
AFC-658 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29508

Kicsit bemozdult...

Előzmény: Tihanyi Zoltán (29507)
Tihanyi Zoltán Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29507

dok jelleggel ma lőttem sebtiben.

kapás fotó lett...

 

NEM-574

 

Salamon Norbi Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29506

Ma a 13:55-ös 5-ös buszon VDL (MPS-342) volt, és alig működött az ajtaja, közel 1 perces volt a reakciója az ajtónak, azért ez elég furcsa.

Salamon Norbi Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29505

Az, hogy pl az MNY-831 Komló-Köblény járatot végez.........stb, ez meg ilyen fordán van, cserélhetne az FLR-394-el, vagy még jó sokkal.

Előzmény: trabantlidérc (29501)
heggla Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29504

Felénk jópár váltó sofőr van,akinek nincs fix járata.Ők is vezénylési terv szerint dolgoznak+ha valaki megbetegszik,stb akkor borul a rendszer,mehet oda váltani annak a helyére.Nem hogy mindennap más busszal kell hogy menjen,de még más helységbe is(van aki havi 300-400 km ert tesz a saját autójába,hogy kijárjon a buszokhoz..)Ott milyen bio ritmusról beszélünk?Plhétfö 4-30 tol,18-40,kedd 5- töl 17 ig,szerda4-40töl 20 óra csüt5-50 töl 23-45 ig péntek 14-25 .23-35 Ez egy hét.És arrol nem szoltam h.naponta más tipusu busz,acredotol az ikaruson át a mercikig.Van ahol épp bevezetés alatt van a körforgós rendszer(ne csak a fix fordás délelöttös dolgozzon 22 nap alatt 132 órát hanem mennek egymáséba 2-2 napot,heti 5-6 napot.Itt ugy látom h.semmi sem szamit.A járatokat már nem járatként,fuvarként kezelik.Addig nincs baj amig nincs baj...de ha van,akkor sokan belegondolnak,megéri ezért a pénzért????

Előzmény: DZA242 (29494)
AFC-658 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29503

JOB-475

Előzmény: Salamon Norbi (29502)
Salamon Norbi Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29502

Tegnap az NBF-102 helyett valamelyik fehér Ikarus 260-as volt, 17:00-kor.

Előzmény: JLW-470 (29486)
trabantlidérc Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29501

Mi ebben annyira durva? Már vagy 2 hetet ő van. 

Előzmény: Salamon Norbi (29483)
Aron_son Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29500

Köszönöm!

Előzmény: JLW-470 (29486)
hungeri Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29499

Tudom, hogy neked ez mind nem gáz, hiszen haverjaid kisírják a csókos fordát csókos vassal, de a csendes, becsületes KOLLÉGÁD így ugyanannyi pénzért sokkal nagyobb stresszhatást visz haza.

 

A cafeteriás megjegyzésed viszont helyén való, pláne a mai adótartalmak mellett.

 

A saját kocsis rendszerben is igazatok van, de egy jó üzemeltető nem hagyná, hogy lelakják a flottát pusztán azért, mert nincs saját kocsi.

 

A forgó forda rendszerről meg nem kell hülyeséget feltételezni, nem naponta változik Debrecenben sem.

 

A PTKE cukkolásáról meg szokj le, mert esetleg többé nem a Deichmannba megyek cipőért.

Előzmény: Galuska Galagonyovich (29495)
FOMA Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29498

Azért, mert a sofőr nem napi 8 órát van távol a családjától. Ha már a kormánynak annyira fontos, hogy együtt legyenek a családok.:-)

 

Természetesen azzal egyetértek, hogy más a terhelés a vezetésnél, más a várakozás alatt. (Tegnap többek között pont a más által említett bajai járat sofőrjével beszélgettem egy órával az indulása előtt, aki elmondta, hogy az a munkaidő könnyebb része, amikor halad.:-) ) De amíg 80-100 nettókért töltenek el 1,5 havi munkaidőt egy hónap alatt, addig ez csak okoskodás.

 

 

Előzmény: hungeri (29481)
AFC-658 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29497

MYR-651 14:30 Cserkút 16:00 Abaliget

MYR-655 17:30 Egerág 19:00 Abaliget 22:45 Bakonya

Előzmény: JLW-470 (29486)
Svatopluk Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29496

A "mérnemikarusz"-komment alatta elmaradhatatlan kellék a Bamán is. :D

Előzmény: JLW-470 (29489)
Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2015.06.24 -1 0 29495

A cafeteria és a zsebbe adott üzemanyagpénz nem számít bele a táppénzbe és a nyugdíjba ezért hosszú távon nem opció. Én megszüntetném, a munkáltató sem tudna vele játszani. A vonali meg a típus pótlék aztán baromi igazságos és vonzó elképzelés. A sofőr tehet róla, hogy új légkondís busszal vagy valami lepusztult öreg fossal kell neki dolgozni? Arról sem a sofőr tehet ha kevés járat van a fordájában, miért nem kapna fizetést ha be kell mennie a munkahelyére? Baromi pihentető a falu végén a buszban aludni órákat a visszaindulásig ha nincs ott egy barátnő. :-) Persze összeugrasztani a kollégákat jó BKV-s módszer. A saját busz kérdése. Az előttem szólók már elmondták. Aminek nincs gazdája arra nem vigyáznak. A volánnál azért írják a menetrendet fordára mert NINCS ELÉG SOFŐR! Szép lenne ha a kintalvós busz minden nap másik faluban kezdene. Mennyi lenne a fölösleges rezsikilóméter? Ez a "szakértelem" a ptke fonódójában is tetten érhető. Volt egy megbeszélés tegnap ahol semmi jót nem mondtak a pécsi fonódóról. A városvezetés ki van akadva milyen pénzügyi csapdába vitte bele őket a fonódó, arcvesztés nélkül nem tudnak jól kijönni belőle.

DZA242 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29494

az állandó fordázást pedig örökre elfelejtenénk és körforgásban mindenki járna mindent

Na, az is nagyon jót tenne, ha egyik nap 2-kor kelne, és délután 4-kor menne haza 9 óra vezetés után, másnap 5-kor és este 7-ig bent lenne, és csak 6 órát vezetne, harmadnap csak 6-kor, de ő lenne az utolsó végző mondjuk éjfélkor 10 óra vezetési idővel. Nem tud kialakulni egy normális bioritmus. Ha az összes forda hasonló időben kezdene és végezne, még járható is lenne (vagy legalább a kezdési idő lenne hasonló).

Előzmény: hungeri (29481)
W007W Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29493

 A DDKK-nal eloszor 29000 ft korul maximalizaltak a kifizetheto uzemanyag megtakaritast. Azt par honap utan ezt 21000 ft-re csokkentettek. De nagyon sokan egy fillert se kapnak. A buszok fogyasztasa nagyon tag hatarok kozt mozog. Ugyanaz a jarmu egy hosszu vonalon (Gyor, Bp) 20-22 egy rovid  (Siklos, Mohacs, Orfu, Bakonya) 32-34 mig Sasd-Kaposvar 26 liter korul fogyaszt...

Előzmény: Törölt nick (29484)
W007W Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29492

Azert ez se normalis rendszer, szerintem. En annak idejen a helyinel mondtam hogy igazan megerdemelne mondjuk 50ft plusz orabert aki botossal jar. Mert azert megis csak nehezebb mint automataval a varosba. Nekem szemely szerint tetszik a BKV-nal levo rendszer a plusz 33 Ft/ora minosegi premiummal, ami elore deklaralt problemakert, hibakert 50, 100, 200, 500 vagy 1000 orara ezt megvonja.

Előzmény: hungeri (29485)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29491

:D

 

Azért az óriási politikai trükk, hogy használt buszokkal így ki lehet szúrni a pécsiek szemét.

Előzmény: JLW-470 (29489)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.06.24 0 0 29490

Yay! ^^, 

Előzmény: JLW-470 (29489)
JLW-470 Creative Commons License 2015.06.23 0 1 29489
JLW-470 Creative Commons License 2015.06.23 0 0 29488

"az állandó fordázást pedig örökre elfelejtenénk és körforgásban mindenki járna mindent"

 

Az szép lenne,hogy pécsi,Pécs környéki menjen le 4:00-ra pl Sellyére,az ottani meg jöjjön be Pécsre vagy menjen Komlóra...

Állandó kocsikhoz:meg lehet nézni azokat a kocsikat,hogyan néznek ki,amelyeknek nincs gazdájuk(még javítani sem adják le őket).

Előzmény: hungeri (29481)
JLW-470 Creative Commons License 2015.06.23 0 0 29487

Már 3 hete az pótol.

Előzmény: Salamon Norbi (29483)
JLW-470 Creative Commons License 2015.06.23 0 3 29486

Akkor legyen Nektek gyereknap(pár indulás Pécsről):

 

NBF-102: 17:00 Szentkatalin

NBF-105: 12:30 Kaposvár,18:00 Komló

NBF-106: több Komló,15:30 Gödre

NBF-110: 10:00 Siklós(Újpetre)

NBF-114: sok Komló(pl 15:10,17:10,19:30)

NBF-115: 12:45 Szigetvár,15:30 Bükkösd

NBF-116: 14:30 falujárós Siklós

NBF-117: 10:30 Komló, 15:10 Dombóvár

NBF-118: 14:20 Siklós

NBF-127: 11:50 Komló, 16:00 Orfű

NBF-128: 16:30 Mecseknádasd

NBF-129: 10:00 Komló, 16:00 Hosszúhetény

MYR-651: 16:00,19:00 Abaliget(előtte Cserkút)

MYR-652: 10:00 Pogány,13:00 Kozármisleny,14:00 Villány

MYR-653: főleg aranyosgadányi járatokon keressétek

MYR-655: 17:30 Egerág

MYR-678: 11:50 Királyegyháza,13:45 Baksa, 15:45 Felsőszentmárton

MYR-679: 16:50 Komló(előtte Kővágószőlős felé megy)

MYR-680: 9:45 Sellye

 

MYR-681: nyáron 7:15,13:25,17:40 Mohács

MYR-705: 9:00 Szekszárd,18:20 Bonyhád

MYR-706: 13:30 Bakonya,15:45 Sellye

MYR-707: 12:40 Szekszárd

MYR-711: 18:45 Siklós(napközben tartalék)

MYR-712: 7:10 Nagykanizsa,18:30 Szigetvár

MYR-713: 8:00 Zalaegeszeg,17:30 Szigetvár vagy 14:00 Szigetvár

Előzmény: Törölt nick (29467)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!