Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Sziasztok! Én itt új vagyok, de már régóta (2 éve) figyelem a bejegyzéseket és nagyon szeretem a buszokat. Főként Komlói buszokról tudok információkat. Érdeklődni szeretnék, hogy hova tűnt komlóról a JLZ-939, MIY-318 és a JLZ-939.
Eddig egyik környékbeli cég járműparkjából sem következett, hogy legyen Pécsen ilyen, de a Volvo részéről elég hamar alkalmazkodni látszanak a változó körülményekhez. :)
"Június 15-én ünnepélyes keretek között új Volvo Group Truck Center márkaszerviz nyílt Pécsett! Volvo tehergépkocsik és autóbuszok hivatalos márkaszervizeként várjuk ügyfeleinket!"
Azért egy érdekes dologra lettem figyelmes, bár lehet valamennyire OFF a téma.
Én jövő hónapban egy munka miatt Pécsről Veszprémbe költözök, és csak úgy merő kíváncsiságból megnéztem, hogy ott mennyibe kerül egy összvonalas havi bérlet. Mondom kisebb város, szűkebb menetrendi kínálat, biztos 2-3 ezer forint. Hát meglepődtem. 50 Ft-al drágább a bérlet, mint Pécsen, és azért a közlekedés színvonala messze nem olyan mint Pécsett. Azért ez érdekes dolog.
Egyesületileg igen, de mi sem kapálózunk ez ellen. Van elég dolgunk (személy szerint), az egyesületnek meg ott a villamos, azzal is komoly feladatok vannak (amit ráadásul csinálni kell, nem csak mondani :p).
Erre nem írhatok semmit. A lényeg, hogy nagyjából február óta nem működünk együtt a Tükével, azaz egyetlen intézkedésükhöz sincsen közünk és mindegyikről más forrásból tájékozódtunk. A megállóhelyi tájékoztatók az egyetlen kivétel, bár abban már alig kellett közreműködnöm.
Most azért a menetrend mellett volt más is.Ne lepődjön meg senki,ha ezután csigalassan araszoló vagy megállókban békésen pihengető buszokat fog látni.
A Tükébél is érdekesen gondolkodnak:pl eddig a 14 csuklós volt,most nyáron szóló(csúcsidőn kívül persze megy csuklós is).Viszont 13-ban meg csuklós is megy csúcsban.Nem fordítva lenne logikus?Meg a szólókkal is áteshettek a ló túloldalára,mert az nem lehet normális,hogy a csökkentett menetrendben is dolgozik 4 415.
Ha jön 115 Volvo, az még mindig nem teljes flottacsere, ne felejtsd el. Eszébe nem jutott volna a Tükének - szerintem -, hogy megvásárolja és bezöldítse a VDL-eket, ha nem hosszabb távra számolnának velük. Azokkal, az MXY-okkal és a további midikkel együtt viszont már nagyjából megvan az elárverezendő buszok nagyságrendje.