Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Mondjuk azt sem értem,hogy a Hársfa út-Bittner Alajos megállóknál miért nem ajánlják fel átszállásra az ellenkező megálló járatait,pedig ugye ugyanazon utcasarokról beszélünk,csak 2 megállónévvel....
Ez az új földesurak lekezelő arroganciája, és cinizmusa a "senkiházi" adózó nép felé. Ugye?
Ezt fogalmam sincs, hogy raktad össze. :)
Tisztában vagyok vele, hogy divat támadni a város, szélesebb körben az ország vezetését is, bőven van is miből meríteni, de a szolgálati autócsere pont nem tartozik közéjük és érthető, hogy évi sok tízezer kilométeres futásteljesítményre és amiben ennyi órát töltenek, nem Skoda Fabiát vagy Swiftet vásárolnak.
"Az extrákkal rendelt szolgálati gépkocsi nem funkcionális, sem nem termelő eszköz."
Van autód magánhasználatra? Ha igen, akkor dobd ki a francba gyorsan, mert az sem "funkcionális" sem pedig "termelő eszköz", felesleges ez a burzsoá kapitalista urizálás. :D
Egyébként egy autó mitől válhatna funkcionálissá a szemedben? Mert szerintem eléggé funkcionális.
"Nem teremt új termelő munkahelyet csak reprezentál, hogy a
benne ülő mennyivel predesztinálja magát azok fölé, akiket képviselnie kell."
Ezt Lenin sem fogalmazhatta volna meg szebben. Az pedig végképp ne zavarjon, hogy nemhogy nyugaton, de még hazánkban sem számít, sem a Volvo, sem pedig a Mazda prémium márkának. Még egy kertvárosi paneltömb parkolójában is legalább egy tucat, ezeknél drágább típus áll.