Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Dolgozgatnak azok is,de nekik kíméletesebb fordáik vannak.Viszont amelyek már többször lettek festve(ez mindegyikre igaz),azok elég durván rozsdásodnak...
Időközben meglett nekik az összes MPS, természetesen a 348-at leszámítva. :D A Tükés Ambassadorok közül 13/11, a midi Van Hoolok közül 4/4, a genfivolvók közül pedig 3/2 lett a találati arány. Nagyon elégedettek.
Az EAG-kal az a szerencsénk,hogy Scaniások,amik szinte elnyűhetetlenek(nem véletlenül van itt még mindig akkora kultusza az EAG-knek).Mennek ezek,csak ha baj van,akkor csőstül jön(vagy műszakinál előjön,hogy több mindent is meg kellene csinálni).
A másik is esik-kel. Van annyi tartalék autó, hogy ne kelljen küzdeni vele. De még mindig jobb, mint az off győrieké, az csak esik..(és ők LH-val pótolnak...) Sajnos ez van, lassan el jár felettük az idő, az EAG-oknak több törődés kell, mint a 200-asoknak.