Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Valóban, és bár nem látom a cég honlapján, hogy ilyen tevékenységet is végez, de biztosan sok tömegközlekedési szakember dolgozik ott, csak most éppen hulladékgazdálkodással és csatornatisztítással foglalkoznak, így végre kibontakozhatnak.
Azért legyünk igazságosak, már nem a 90'-es években vagyunk, a Biokom már régóta egy holdingcég, a hulladékgazdálkodás pedig csak egyik profilja a sok közül...
Akkor az én logikammal van baj, mert ha neki kell állni , akkor azzal kezdenem ami hétvégén bennt van, vagy reggel nem kell vele kapkodni. Feltéve hogy nem attól függ a dolog h kinezte e valaki, hanem hogy a navé.
De közben megoldodott. :)
Nem lehet az, hogy a 280-asok legalább egy része a bontóban végzi, míg esetleg a többi típusra van - ha nem is komoly, de valamilyen szintű - érdeklődés, és ezáltal a 280-asokból ráérnek később kipiszkálni a kijelzőket?
Vajon átnézni a NAV, hogy megvan-e minden ami megvolt, amikor lefoglalták? (reméljük nem...)
---
Tegnap nézegettem a sárga C19 csukló előtti részét, pár helyről hiányzik a gumi a burkolatok közül. Már többnél is láttam, hogy kocsmaegyenesre van vágva a műanyag.