Keresés

Részletes keresés

hungeri Creative Commons License 2015.02.08 0 0 28292

Nyilván annyira pörögtek azok a kerekek, hogy hirtelen 25 percnyi busz torlódott össze egy nyúlfarknyi szakaszon (ez nem három buszt jelent, hanem tizennégyet).

Előzmény: trizs77 (28291)
trizs77 Creative Commons License 2015.02.07 -1 1 28291

A helyi ellenzék intézte el a jó Istennél, hogy pörgesse ki a buszok kerekét.

Ne tudjanak felmenni a dombokon.

 

----------------

 

Istenem !

Mennyi hülye él Pécsen.

Is.

Előzmény: bendeguz90 (28288)
Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2015.02.07 -1 0 28290

Pókpéter majd kivizsgáltatja az ügyet! Őt ki vizsgálja már ki? http://www.bama.hu/baranya/kozelet/vizsgalhatjak-a-pecsi-buszok-leallitasat-594636

ikarusman280 Creative Commons License 2015.02.07 0 1 28289

"Nem indokolta semmi a leállást..." - Lehet össze kellett volna törni 10 Credot, az indokolta volna.

 

A forgalmista/diszpécser utasítására álltak meg egyébként.

 

Csak az a szép, hogy a Biokom is és LükeBusz is önkormányzati...

 

Egy darab szart nem ért a Biokom, az összes út tükört jég volt Pécsen.

Előzmény: bendeguz90 (28288)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 28288
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.07 0 1 28287
Pécsi ismerősök is kutyagoltak a hóban busz híján háromnegyed órát. De szerintük 1. jó volt a hóesésben sétálni, 2. jó döntés volt, így biztonságosabb, 3., szívesebben hallgatták a hírekben azt, hogy megállt a közlekedés, mint azt, hogy baleset baleset hátán, netán sérültekkel.

Nekem egy Somogy megyei sofőrismim nem vállalta a kockáztatást, míg rendesen meg nem csinálják az utat. Még a forgalmista is(!) háborgott neki a telefonban, hogy miért nem vontattatta ki magát a sószóróval. Azért nem, mert az nem jött másfél órán keresztül, és egyébként is fő a biztonság... Meg így nem lett egy másik riport a KIH-272-höz hasonló pózban fekvő buszáról.

Kész. Van olyan időjárás, amikor nem kell indoklást keresni, akinek nem muszáj, ne induljon el, aki meg elindul, számítson rá, hogy gyalog sincs messzebb...
Előzmény: JLW-470 (28284)
JLW-470 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 28286

Festve volt,de mást sztem nem csináltak vele.Abban még az üléskárpit is eredeti.

Előzmény: EKM-765 (28275)
JLW-470 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 28285

Azt nem láttam azóta,amióta szentlőrinci lett.

Előzmény: AFC-658 (28277)
JLW-470 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 28284

"Teljes leállás: Számomra csak akkor elfogadható döntés, ha utána a T. vezérigazgató úr közli, hogy miért is. (van egy pár tippem)"

 

"Bognár SZilviától, a Tüke busz sajtósától megtudtuk. a technikai akadály azért volt, mert sok volt az elakadt jármű a főbb útvonalakon."

És a végére egy kis összehasonlítás:http://www.sonline.hu/kozvetites/elakadt-buszok-arokba-borult-autok-teli-korkep-somogybol-67/utviszonyok-itthon-es-horvatorszagban-1687

 

Előzmény: hory004 (28265)
hory004 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 28283
Volt 100+ percet késő 2/a is... de térképen 16 óra körül 3db 2/a es két négyes volt.
(csak az uranosokat néztem)

Azt mi indokolta hogy a 20:43as 60-as helyett 60/a ment es Feherhegyig sem ment fel ?
Előzmény: ikarusman280 (28282)
ikarusman280 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 28282

Előzmény: ikarusman280 (28281)
ikarusman280 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 28281

Érdekességek tegnapról...

 

Egy 3-as járat, meg egy megfeneklett 41-es Reménypusztán.

Tihanyi Zoltán Creative Commons License 2015.02.07 0 0 28280

Így van!

 

Az én kedvencemnek is (JOB-445) 266-os homlokfala volt, de csak azért, hogy jobban nézzen ki.

még hozzá az FKF-386-osé

 

FKF-386

 

 

 

JOB-445

 

Előzmény: eric35 (28279)
eric35 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 28279

Csak tipp : valószínűleg egy 266-os hűtőmaszkját/homlokfalát szerelték rá (talán sérülés miatt), és a "kicsire nem adunk!"-ideológia jegyében rajta hagyták a donor típusjelzését. 

Volt hasonló Fehérváron is.

Előzmény: Nbbarcs (28278)
Nbbarcs Creative Commons License 2015.02.07 0 0 28278

Neki miért 266 típusjelzés van az elején? Az ajtók alapján nem éppen annak tűnik... :)

Előzmény: Tihanyi Zoltán (28276)
AFC-658 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 28277

Tavaly a HOG-520 is fel lett újítva.

Előzmény: JLW-470 (28269)
Tihanyi Zoltán Creative Commons License 2015.02.07 0 0 28276

De meg van!

 

2015.02.04-én fotóztam a pécsi buszállomáson

 

Előzmény: lobbanórotor (28266)
EKM-765 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 28275

És EGG-787?

Előzmény: JLW-470 (28269)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28274

Köszi! Ez nagy segítség a jövő megbecslését nézve. :) 

Előzmény: JLW-470 (28269)
hory004 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28273

Tudtommal csak egy van használható állapotban :)

Előzmény: JLW-470 (28271)
JLW-470 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28272

Régen azzal csináltak Pécs-Mohács gyorsjáratot,50perc alatt Mohácsra kellett volna vele érni. :)

Előzmény: ikarusman280 (28270)
JLW-470 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28271

"Az emeletes mikorra várható?"

 

Melyik?

 

Előzmény: hory004 (28267)
ikarusman280 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28270

Megvan még, pécsi fregoli. Szuper benne a helyis váltó. 50-nél már kiugrik belőle a motor.

Előzmény: lobbanórotor (28266)
JLW-470 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28269

"HOG-521, JLW-476 és JLW-497 a kivételek, igaz?"

 

Igen.

 

E95:KCK-041,GBS-084,GJF-203,GOW-294(tavaly)+JZL-428?(többször dolgoztak vele helyben,számomra nem biztos,hogy teljes felújítást kapott)

FDC-182,GBS-078,GOW-293 pár éve(utóbbi 2-t azóta már újra kellett festeni)

GBG-119,GBG-120

JLW-470,JLW-471,JOM-375,KCK-083,KCK-042 kb. 10 éve komoly felújítás(számomra továbbra is ez a fajta az etalon/ilyennek kellene mindnek lennie/)+azóta már több többször is újra lett festve(JLW-470 másfél éve áll,JOM-375-t is régen láttam)

KCK-061 és KWW-351 volt valamilyen szinten(talán valaki régi motoros tudja,hogy milyen fokún)

a többi csak kendácsolás.FEZ-887-et néztem a héten,hogy milyen gyalázatosan néz ki már megint(üléshuzatok felszakadva jó pár helyen-legalább ezt újrahúzhatnák rajta)

 

415:EKG-874,JLW-473,JLW-452,JOM-963(közelmúlt)

MGA kivételével sztem a többi ex sárga már volt(igaz,van olyan,ami már kb 10éve).FHG-kat nem tudom pontosan,de úgy gondolom,hogy talán már mind lehetett felújítva

Előzmény: lobbanórotor (28263)
hory004 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28268

De. Pécs környékén kell keresni, én Bonyhád és Komló felé láttam menni...

Előzmény: lobbanórotor (28266)
hory004 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28267

mert állítása szerint nyári gumi volt a buszán.

Újrafutózott...

 

Ősszel nézegettem az FHD-t Szekszárdon, szép kifli van benne :/

Az emeletes mikorra várható?

Előzmény: JLW-470 (28261)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28266

JLZ-939 sincs már meg? 

Előzmény: Tihanyi Zoltán (28219)
hory004 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28265

13-óra körül Tolnában a 6#63-től Bonyhádig 4, azaz 4 hókotró, a következő, egy zöld IFA 15:54-kor jött szembe a Zsolnay-dombon. Kamionok terelve/félre rakva, személyautó csak kevés, Pécsről kifelé buszok a 10:30-as győrivel kezdve, amit láttam 40-80 perc késéssel.

 

Am nem lehet, hogy:

-nem akkor kéne nekiállni síkosság mentesíteni, amikor már várható, hogy leszakad, és nem akkor, amikor már nem tud menni az álló sorban?

-kéne téligumi, mint a Pannon-Gemenc DDkk-s autókra?

 

Továbbá:

Teljes leállás: Számomra csak akkor elfogadható döntés, ha utána a T. vezérigazgató úr közli, hogy miért is. (van egy pár tippem)

A Decentrumba terelés meg főleg hülyeség volt, ahogy hallottam Uránban volt komolyabb gond, a Budain meg már nem fértek el.

Én mindenkit a következő buszmegállóig küldtem volna, ahol még elfér, mert pl a Budaira beterelni a 6-oson visszajövő 14-est amikor mehetne minimum a 48-as térig, szerintem hiba. Nyilván ahol nem lehet, ott nem kell erőltetni.

 

Én kb másfél órát voltam kint a Budain, azért az emberek 80-90%-a jól viselte, és aki tudott az segített. :)

És azért jár a dicséret a távolságis sofőröknek, vittek akit tudtak. 

---

A PK-s Ford Rangerekkel nem tudja valaki, hogy mi lett?

JLW-470 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28264
Előzmény: trizs77 (28250)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28263

3 kivételével az összes C56

 

HOG-521, JLW-476 és JLW-497 a kivételek, igaz? 

 

E95 és 415-nél sztem tisztázzuk először,hogy Te mit értesz felújítás alatt

 

 

Azt, amit Fehérváron vagy Kecskeméten végeznek. :D Tehát nem azt, hogy fehér lesz a sárga 415 vagy eltűnik az E95-ről a hokibot, de a lemezek alá nem nyúltak. 

Előzmény: JLW-470 (28261)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!