Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Nyilván annyira pörögtek azok a kerekek, hogy hirtelen 25 percnyi busz torlódott össze egy nyúlfarknyi szakaszon (ez nem három buszt jelent, hanem tizennégyet).
Pécsi ismerősök is kutyagoltak a hóban busz híján háromnegyed órát. De szerintük 1. jó volt a hóesésben sétálni, 2. jó döntés volt, így biztonságosabb, 3., szívesebben hallgatták a hírekben azt, hogy megállt a közlekedés, mint azt, hogy baleset baleset hátán, netán sérültekkel.
Nekem egy Somogy megyei sofőrismim nem vállalta a kockáztatást, míg rendesen meg nem csinálják az utat. Még a forgalmista is(!) háborgott neki a telefonban, hogy miért nem vontattatta ki magát a sószóróval. Azért nem, mert az nem jött másfél órán keresztül, és egyébként is fő a biztonság... Meg így nem lett egy másik riport a KIH-272-höz hasonló pózban fekvő buszáról.
Kész. Van olyan időjárás, amikor nem kell indoklást keresni, akinek nem muszáj, ne induljon el, aki meg elindul, számítson rá, hogy gyalog sincs messzebb...
Csak tipp : valószínűleg egy 266-os hűtőmaszkját/homlokfalát szerelték rá (talán sérülés miatt), és a "kicsire nem adunk!"-ideológia jegyében rajta hagyták a donor típusjelzését.
E95:KCK-041,GBS-084,GJF-203,GOW-294(tavaly)+JZL-428?(többször dolgoztak vele helyben,számomra nem biztos,hogy teljes felújítást kapott)
FDC-182,GBS-078,GOW-293 pár éve(utóbbi 2-t azóta már újra kellett festeni)
GBG-119,GBG-120
JLW-470,JLW-471,JOM-375,KCK-083,KCK-042 kb. 10 éve komoly felújítás(számomra továbbra is ez a fajta az etalon/ilyennek kellene mindnek lennie/)+azóta már több többször is újra lett festve(JLW-470 másfél éve áll,JOM-375-t is régen láttam)
KCK-061 és KWW-351 volt valamilyen szinten(talán valaki régi motoros tudja,hogy milyen fokún)
a többi csak kendácsolás.FEZ-887-et néztem a héten,hogy milyen gyalázatosan néz ki már megint(üléshuzatok felszakadva jó pár helyen-legalább ezt újrahúzhatnák rajta)
415:EKG-874,JLW-473,JLW-452,JOM-963(közelmúlt)
MGA kivételével sztem a többi ex sárga már volt(igaz,van olyan,ami már kb 10éve).FHG-kat nem tudom pontosan,de úgy gondolom,hogy talán már mind lehetett felújítva
13-óra körül Tolnában a 6#63-től Bonyhádig 4, azaz 4 hókotró, a következő, egy zöld IFA 15:54-kor jött szembe a Zsolnay-dombon. Kamionok terelve/félre rakva, személyautó csak kevés, Pécsről kifelé buszok a 10:30-as győrivel kezdve, amit láttam 40-80 perc késéssel.
Am nem lehet, hogy:
-nem akkor kéne nekiállni síkosság mentesíteni, amikor már várható, hogy leszakad, és nem akkor, amikor már nem tud menni az álló sorban?
-kéne téligumi, mint a Pannon-Gemenc DDkk-s autókra?
Továbbá:
Teljes leállás: Számomra csak akkor elfogadható döntés, ha utána a T. vezérigazgató úr közli, hogy miért is. (van egy pár tippem)
A Decentrumba terelés meg főleg hülyeség volt, ahogy hallottam Uránban volt komolyabb gond, a Budain meg már nem fértek el.
Én mindenkit a következő buszmegállóig küldtem volna, ahol még elfér, mert pl a Budaira beterelni a 6-oson visszajövő 14-est amikor mehetne minimum a 48-as térig, szerintem hiba. Nyilván ahol nem lehet, ott nem kell erőltetni.
Én kb másfél órát voltam kint a Budain, azért az emberek 80-90%-a jól viselte, és aki tudott az segített. :)
És azért jár a dicséret a távolságis sofőröknek, vittek akit tudtak.
---
A PK-s Ford Rangerekkel nem tudja valaki, hogy mi lett?
E95 és 415-nél sztem tisztázzuk először,hogy Te mit értesz felújítás alatt
Azt, amit Fehérváron vagy Kecskeméten végeznek. :D Tehát nem azt, hogy fehér lesz a sárga 415 vagy eltűnik az E95-ről a hokibot, de a lemezek alá nem nyúltak.