Keresés

Részletes keresés

FOMA Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28259

Szomszédtól származó hír. Ő a Budai vámnál ragadt be buszok mögött, ott is volt némi keresztbefordulás, az gyűrűzhetett végig a 6-oson.

Előzmény: sínbohóc (28256)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28258

Össze tudjuk szedni, hogy az 1994 és 2002 között a Pannonhoz érkezett buszok közül melyek azok, amik nem voltak az utóbbi években felújítva és nem is várható, hogy még az idén eltűnjenek e célból több hónapra? 

Ha engedélyezik a DDKK-nak a nemrégiben belengetett, nagyjából 200 darabra taksáló beszerzést, akkor az nagyjából 100 kocsi kiesését fogja jelenteni Baranyából, tehát brutális változások várhatók 2015/16 folyamán. És ugyebár az is nyilvánvaló, hogy nem a friss felújítások mennek a selejtsorra. Ezért kérdezem. 

FOMA Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28257

De valszeg dugó igen.:-) Anyós szomszédja mondta pár perce, hogy Kertvárosban sikerült ácsorognia vagy 40 percet, többek között két hóeke társaságában. Ők is balesetekről hallottak, de végül nem látták nyomát, csak keresztbe fordult busznak, meg több autónak. Balesetet nem láttak, szerinte a buszok leállításának egyszerűen az lehetett az oka, hogy amúgy sem tudtak haladni a sok mentésre váró jármű miatt. Amikor én Pécsre értem már jártak a buszok, nem láttam nyomát kicsúszott autóknak. Egy Skoda 120 L csúszkált előttem a Hársfáról a Komlóira fordulva, hála a farmotornak, de egy 4-es éppen gond nélkül jött felfelé, szemben meg Credo Komlóról, vagy 15 centi hóval a tetején. Végül is bent a városban konszolidált volt a helyzet addigra, a legrosszabb útviszonyok az M60 vége és a FEMA között voltak, na meg előtte a pályán a pécsváradi és az újpetrei elágazás között, ahol a hókotró után párszáz méterrel már betemette az utat a hófúvás. Ott azért volt egy kis zabszem.:-)

 

Ránéztem, hogy nálunk mi újság, úgy láttam, hogy egy-egy döbröközi és kurdi váltóállítási nehézményt leszámítva megúsztuk a dolgot.

Előzmény: sínbohóc (28256)
sínbohóc Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28256

Nem álltam le beszélgetni, de az említett útvonalon baleset nem volt, ahogy egyetlen hóeltakarító/szóró jármű sem.

Előzmény: FOMA (28255)
FOMA Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28255

"És csúszásmentesíteni, hóeltakarítani nem lehet?"

De, pont azt csinálták, az általam megtett Siklósi út - Felsőmalom - Király - Vadász - Hársfa - Komló út útvonalon a Bártfa utca kivételével látszott, hogy végigmentek a munkagépek. Az M6-on Dunaújváros alatt nagyon sok géppel találkoztunk, valamennyi szakaszmérnökség területén kint voltak, általában párosával, de folyamatosan szakadt a hó, akkor is, amikor Pécsre értem.

Mint írtam, pulettke hírei szerint több baleset történt a városban, hatalmas dugó volt, ezért állt le a forgalom, és ekkor nyilván nehezen haladtak a dugókban a gépek is. Valszeg sínbohóc olvtárs sem azért jutott el ennyi idő alatt a Budai vámig, mert minden szembejövő ismerőssel leállt megbeszélni a kurdisztáni helyzetet.

Előzmény: eric35 (28254)
eric35 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28254

Jó,  ezt értem. 

És csúszásmentesíteni, hóeltakarítani nem lehet?

Budapesten is vannak hegyek, de a komplett budai tömegközlekedést azért nem szokták még extrém időjárásban sem lelőni. Legfeljebb rövidített útvonalon járnak a buszok, vagy nem mennek fel a Normafához.

 

Itt olvasom, hogy a helyközi járatokat viszont leközlekedtették, pedig valószínűleg az is csúszott..

Előzmény: trizs77 (28250)
sínbohóc Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28253

Indulás 13,30 Ifjúság út-Petőfi út-6-os- Budai vám érkezés 15,00

Vidám út volt...

Előzmény: FOMA (28252)
FOMA Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28252

Pomázon voltam temetésen, kb. 35 perce értem haza. Saját tapasztalat:

 

M60-ról az 58-ason jöttem be a városba. A bevezető körforgalomnál kamion keresztben, a KR járőre ásott a kamionossal, rendőri terelés segítségével tudtuk kikerülni. A kertvárosi TESCO felett Harkány irányában másik kamion elakadva. A városban elég nagy hó volt, de látszott, hogy már dolgoztak rajta, két gép jött velünk szembe a FEMA romjainál. (mellesleg az M6/M60 is tizenegynéhány géppel találkoztunk, bár Bátaszék alatt nem sok látszatja volt a munkájuknak, folyamatosan esett a hó.

 

A városban több helyi busszal találkoztunk az Árkádig, majd a Király utcában kiraktam anyósékat, onnan viszont már a Vadászban, majd a Hársfán nem találkoztam busszal. A 40-es biztosan nem járt végig, mert a Hársfa szerpentin előtt szakaszán elég sokan gyalogoltak, a buszmegállóban pedig nem láttam keréknyomot.

 

pulett olvtárs tapasztalata:

 

14 óra körül kb. 30 percet állt a 48-as téren, és nem jött sem 4-es, sem 2-es. A megállóban állók között keringő hírek hírek  szerint a sok baleset miatt állt a forgalom a városban. 14.30 körül jött egy 2-es, ez eljutott a dugóban kb. 15 perc alatt a Balokányig, ott leállt. A sofőr közölte, hogy rádión utasítást kapott, hogy álljon meg, és netovább. 15 - 20 perc múlva elindultak, és Fehérhegyen leszállt. A helyközi buszok rendben közlekedtek, sok járatot látott elhaladni a 48-as téren, majd később a 2-es ablakából. 

Előzmény: eric35 (28249)
trizs77 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28251

Odaát is nagy a káosz:...........................:-((

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=133669336&t=9135666

 

 

trizs77 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28250

Nem kell másfél méter hó.

 

Elég ha annyira csúszik, hogy felüljáróra se tudsz biztonságosan felmenni.

 

Hegyes városban ez nem játék.

 

Fel, még csak felmennének a buszok, de az utasokkal lefelé jövök egy része estére már benne lenne a TV Híradóban.

 

És nem a sofőr bácsi mosolygási képessége miatt.

 

 

Előzmény: eric35 (28249)
eric35 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28249

Ezt most úgy értsük, hogy Pécs teljes tömegközlekedés leállt? 

Mi az a "rendkívüli időjárási helyzet"?

Másfél méter hó esett, vagy mi?

Előzmény: bendeguz90 (28248)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28248

Hivatalos - szünetel a tömegközlekedés  február 6., (péntek) 14:34

 

A rendkívüli időjárási helyzetre tekintettel átmenetileg szünetel az autóbuszközlekedés a Tüke Busz Zrt. által üzemeltetett vonalakon.

trizs77 Creative Commons License 2015.02.06 0 1 28247

Ez ügyben tudom javasolni:

 

Dr.Herczegh Károly Autóbuszállomások, vasútállomások című könyvét.

 

Műszaki Könyvkiadó, 1981.

331 oldal.

 

Részletesen foglalkozik az autóbusz állomások helyigényével.

Bemutatja valamennyi felállási/indítási módot, méretezett helyszínrajzokkal.

 

Előzmény: W007W (28246)
W007W Creative Commons License 2015.02.06 0 0 28246

De azert azt nem lehet vitatni hogy a halszalka (45 fokos) beallas sokkal kevesebb helyet igenyel...

Előzmény: BPV-093 (28233)
W007W Creative Commons License 2015.02.05 0 0 28245

Sajnos az utastérben lévő 4 fűtőtest közül a legtöbb buszban kettő nem működik...

Így marad a klíma, ami sajnos szintén elég sokban nem üzemképes...

 

Előzmény: JLW-470 (28244)
JLW-470 Creative Commons License 2015.02.05 0 0 28244

Nem arra gondoltam,hogy olyan meleg legyen,mint a helyközi buszokban(az pontosan elég lenne,amilyen a Conectokban van). De azért sztem annyi elvárásom már csak lehet,hogy ne olyan hideg legyen bent a Credok utasterében,mint ha kint lennék az utcán.

Előzmény: W007W (28243)
W007W Creative Commons License 2015.02.05 0 0 28243

Nem túl életszerű 28 fokra állítani a klímát, mint pár sofőr csinálja, mert nem úgy mint a helyközi közlekedésben itt két megálló között nem vetkőznek le az emberek és egyébként se tudnák hova tenni a kabátjukat... -10 fokra öltözve nem kellemes egy 15-20 fokra fűtött buszban utazni...

Előzmény: JLW-470 (28241)
EKM-765 Creative Commons License 2015.02.05 0 0 28242

Mondjuk akkor kipróbálnám rajtuk,hogy az irodában is csak akkor lehessen a fűtést bekapcsolni...

 

 

:-)))))

Előzmény: JLW-470 (28241)
JLW-470 Creative Commons License 2015.02.05 0 0 28241

A fűtéssel kapcsolatban meg kell követnem a Kedrót(beszélgettem az egyik ilyet hajtóval):ugyanis nem azokkal a kis fűtőtestekkel,hanem a klímával kellene befűteni az utasteret,csakhogy ugye ismerjük a magyar üzemeltetőket,hogy mit szólnak ehhez.A Tüke szerint egyébként csak akkor szabadna fűteni az utasteret,ha kint 0C-nál hidegebb van.Mondjuk akkor kipróbálnám rajtuk,hogy az irodában is csak akkor lehessen a fűtést bekapcsolni...

Előzmény: Svatopluk (28199)
M41 2305 Creative Commons License 2015.02.05 0 0 28240

Ez igaz, de azért kell a fejlesztés, főleg a jelenlegi állapotokat ismerve. Egyébként mindig azt mondom, hogy nem egy város feladata a munkahelyteremtés. Csupán az a dolga, hogy megteremtse a megfelelő gazdasági, és infrastrukturális légkört.

Előzmény: FOMA (28239)
FOMA Creative Commons License 2015.02.05 0 1 28239

"kifejezetten jól áll a város"

Főleg munkahelyteremtéssel. Lassan több komlói utazik a londoni tömegközlekedéssel, mint a komlóival.:-))

Előzmény: M41 2305 (28232)
M41 2305 Creative Commons License 2015.02.05 0 0 28238

Ráadásul nem ok nélkül... :-)

Előzmény: FOMA (28237)
FOMA Creative Commons License 2015.02.05 0 0 28237

Az álmodozás ingyen van.:-) Bár látványterveket általában jó pénzért szoktak készíteni.

Előzmény: trizs77 (28231)
BPV-093 Creative Commons License 2015.02.05 0 0 28236

 

Ha előre ki tud menni úgy más, de akkor is praktikusabb a másik változat. Átszállások, "buszbeláthatóságok" miatt.

Előzmény: M41 2305 (28234)
M41 2305 Creative Commons License 2015.02.05 0 0 28235

A 45-ös fokos szögű beállás Veszprémben is megmaradt, Balatonfüreden pedig a most készülő pályaudvar is ilyen lesz. 

 

 

Előzmény: BPV-093 (28233)
M41 2305 Creative Commons License 2015.02.05 0 0 28234

Nem indulna tolatva, ha jobban megnézed előre ki tudna menni.

Előzmény: BPV-093 (28233)
BPV-093 Creative Commons License 2015.02.05 0 1 28233

 

Borzalmas, remélem nem valósul meg. Szörnyű ötlet, hogy tolatva induljon a busz. Sokkal jobb a mostani kocsibeállási rend. A felújítás és a váróterem megújítása szükséges, de nem 45 fokos szögbeni beállással. Ezt ahol lehetett már felszámolták, pl. Pécs, Budai Állomás is ilyen volt egykor. Ha már fejlődünk, ne visszafelé. (Sajnos a kaposvári pályaudvar még ma is ilyen.)

Előzmény: M41 2305 (28230)
M41 2305 Creative Commons License 2015.02.05 0 0 28232

A mostani uniós költségvetési ciklusban ügyesen kell pályázni. :-) Egyébként szerintem kifejezetten jól áll a város, épül-szépül, nincs adóssága, békét kötött a Volánnal, most meg a kórházat is megmenti az állambácsi. 

Előzmény: trizs77 (28231)
trizs77 Creative Commons License 2015.02.05 0 0 28231

Ki fizeti ?

 

Komló azt mondja arra sincs pénze, hogy 1=egy fő utcaseprő naponta egyszer söpörjön Komló jelenlegi buszpályaudvarán.

Ok.

 

akkor miből lesz pénze új buszpályaudvarra ?

 

 

Előzmény: M41 2305 (28230)
M41 2305 Creative Commons License 2015.02.05 0 0 28230

Mit szóltok az új komlói buszpályaudvarhoz?

 

    

 

Teljes videó ITT.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!