Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Ez igaz, de azért kell a fejlesztés, főleg a jelenlegi állapotokat ismerve. Egyébként mindig azt mondom, hogy nem egy város feladata a munkahelyteremtés. Csupán az a dolga, hogy megteremtse a megfelelő gazdasági, és infrastrukturális légkört.
Borzalmas, remélem nem valósul meg. Szörnyű ötlet, hogy tolatva induljon a busz. Sokkal jobb a mostani kocsibeállási rend. A felújítás és a váróterem megújítása szükséges, de nem 45 fokos szögbeni beállással. Ezt ahol lehetett már felszámolták, pl. Pécs, Budai Állomás is ilyen volt egykor. Ha már fejlődünk, ne visszafelé. (Sajnos a kaposvári pályaudvar még ma is ilyen.)
A mostani uniós költségvetési ciklusban ügyesen kell pályázni. :-) Egyébként szerintem kifejezetten jól áll a város, épül-szépül, nincs adóssága, békét kötött a Volánnal, most meg a kórházat is megmenti az állambácsi.
Azt lehet tudni, hogy ezek közül (bolygóajtós beszerzések) melyik dolgozik még Komlón?
JOB-448 < ANS-640 < BX 97-15 (1985) eredeti szín: sárga JOB-430 < ANS-641 < BX 97-16 (1985) eredeti szín: sárga JOB-429 < ANS-642 < BX 97-41 (1985) eredeti szín: sárga KOX-892 < ANS-643 < BX 97-42 (1985) eredeti szín: sárga JOB-447 < ANS-644 < BY 07-55 (1986) eredeti szín: sárga
JOB-435 < ANS-645 < BY 07-56 (1986) eredeti szín: sárga JOB-432 < ANS-646 < BY 23-20 (1986) eredeti szín: kék JOB-447 < ANS-647 < BY 23-24 (1986) eredeti szín: kék JOB-478 < ANS-648 < BY 49-76 (1989) eredeti szín: sárga
JOB-451 < ANS-649 < BY 49-77 (1989) eredeti szín: sárga JOB-434 < BOS-258 (1991) eredeti szín: kék JOB-436 < BOS-259 (1991) eredeti szín: kék