Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
A 351-es VIN-je YV3R7C91111000506, a 373-asé YV3R7C91211000563, a 316-osét nem tudom. Az 1-es karakter ellenére mindegyik 2000-es, csak ugyebár Volvóéknál a nyári leállás után már a következő év karakterét ütik be.
Igen, te is az ex-genfi flotta nagy szakértője vagy. :D
Esetleg ennyiből már fog menni neked, hogy svájci rendszámokat is párosítsunk a hollandokhoz? Annyira még nem néztem át a holland oldalakat, hogy az elő-előélet is világossá váljon.
Tavaly év vége felé, talán novemberben volt arról szó, hogy a közgyűlés megszavazott egy nagyobb, kétmilliárd körüli összeg felvételét kereskedelmi banktól használtbusz vásárlásra. Erről tud valaki valamit? Vagy azért nagy a csend, mert közben valaki elvitte volna a kiszemelt flottát?
"Az utasok egyre több új, vagy újszerű autóbusszal találkozhatnak majd, amelyek korszerű, 21. századi technológiának megfelelő, kényelmes, környezetbarát és esztétikailag is igényes járművek lesznek."
Amúgy lehet,hogy ebben lesz valami,mert előkerült az LUU-964,és engem meglepetésként fogadott a hiányzásának az oka:ugyanis klímát kapott a kedró. :)
Ha nem kezdik meg a felújításokat hamarosan,akkor 1-2 éven belül komoly baj lehet megint(C56-ok meg az EC12-k kb egy időre fognak teljesen legatyásodni).A 90-es évek közepi buszok meg dolgozgatnak,de ha be kell menni velük a műhelybe,akkor manapság már hosszú ideig ott maradnak. Pl most a JLW-472 is jó pár hét óta hiányzik,de tavaly is rengeteget volt rossz.
"De lassan már néhány Credo is felújításérett lesz, pedig még nagyon nincsenek abban a korban..."
2006-2007-esekkel már konkrétan csak akkor utazok,ha nagyon muszáj és másképp végképp nem lehet az utazást megoldani. :D
Igen, ha már ezeket a matuzsálemeket X. alkalommal felújítják, akkor illene a belterüket is modernizálni valamennyire, mert ahhoz ritkán nyúlnak a 200-asok esetében gyakran még ki sem takarítják.
Mondjuk az EAG-felújítás is ezen a színvonalon, ahogy az utóbbi néhány meg lett csinálva, hosszabb távon olyan, mint halottnak a csók, sajnos. De lassan már néhány Credo is felújításérett lesz, pedig még nagyon nincsenek abban a korban... Bár azt tudni lehetett, hogy ilyen szempontból időzített bombák és hiába olcsóbbak és fogyasztanak keveset, nem fognak annyit és annyi ideig futni, mint a 200-asok vagy az EAG-k.