Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Tavaly év vége felé, talán novemberben volt arról szó, hogy a közgyűlés megszavazott egy nagyobb, kétmilliárd körüli összeg felvételét kereskedelmi banktól használtbusz vásárlásra. Erről tud valaki valamit? Vagy azért nagy a csend, mert közben valaki elvitte volna a kiszemelt flottát?
"Az utasok egyre több új, vagy újszerű autóbusszal találkozhatnak majd, amelyek korszerű, 21. századi technológiának megfelelő, kényelmes, környezetbarát és esztétikailag is igényes járművek lesznek."
Amúgy lehet,hogy ebben lesz valami,mert előkerült az LUU-964,és engem meglepetésként fogadott a hiányzásának az oka:ugyanis klímát kapott a kedró. :)
Ha nem kezdik meg a felújításokat hamarosan,akkor 1-2 éven belül komoly baj lehet megint(C56-ok meg az EC12-k kb egy időre fognak teljesen legatyásodni).A 90-es évek közepi buszok meg dolgozgatnak,de ha be kell menni velük a műhelybe,akkor manapság már hosszú ideig ott maradnak. Pl most a JLW-472 is jó pár hét óta hiányzik,de tavaly is rengeteget volt rossz.
"De lassan már néhány Credo is felújításérett lesz, pedig még nagyon nincsenek abban a korban..."
2006-2007-esekkel már konkrétan csak akkor utazok,ha nagyon muszáj és másképp végképp nem lehet az utazást megoldani. :D
Igen, ha már ezeket a matuzsálemeket X. alkalommal felújítják, akkor illene a belterüket is modernizálni valamennyire, mert ahhoz ritkán nyúlnak a 200-asok esetében gyakran még ki sem takarítják.
Mondjuk az EAG-felújítás is ezen a színvonalon, ahogy az utóbbi néhány meg lett csinálva, hosszabb távon olyan, mint halottnak a csók, sajnos. De lassan már néhány Credo is felújításérett lesz, pedig még nagyon nincsenek abban a korban... Bár azt tudni lehetett, hogy ilyen szempontból időzített bombák és hiába olcsóbbak és fogyasztanak keveset, nem fognak annyit és annyi ideig futni, mint a 200-asok vagy az EAG-k.
"Tehát valászínűleg épp most alakítják XXI. századivá azt a 260-ast is. :D"
Én már 10 éve sem értettem,hogy mi a fészkes fenéért újítgatják még mindig ezeket a gépeket.De ha már ezt csinálják,akkor a belterüket is lehetne,mert így kívülről szépek,belülről meg csupa mocskosak.Én inkább a még nem felújított EAG-kat újíttatnám(pl. E94-ek csupa rozsdásak) vagy a rengeteg C56-ot(vagy legalább a már 1 éve álló EAG-ket csinálnák már meg),mert az durva lenne,ha ezeket selejtezni/leállítani kellene és közben meg még 200-asok járnának.
Valahol ezzel szervezettséggel és bosszantással is az lehet a cél, hogy az embernek eszébe se jusson a buszt választani hosszabb utakon a vonat ellenében.
Ma teszteltem a kétóránkénti Bp -> Pécs gyorsjárat kombinációt szekszárdi átszállással. Az is zseniális, már nem is tudom, miben higgyek. Majdnem annyit fizettem, mint IC-re (4605 Ft helyett 4500 körül), mert ugye Bp -> Szekszárd egyszer x km + emelt szint pótjegye, aztán Szekszárd -> Pécs y km + nemlétező emelt szint pótjegye (bonyhádi betérés, nádasdi, hidasi megállások mitől jelentenek emelt szintet?). Na most x + y az pontosan annyi ám, mint egy Bp -> Pécs a Szerénán, de hála a zónás jegyrendszernek, természetesen először x lett zónásítva, aztán y. Így lett 4500 Ft a 4000-ből (11:05, Szeréna). Éljen a háromszázféle Volán társaság kilencféle központba integrálva, gratulálok.
Az utasok egyre több új, vagy újszerű autóbusszal találkozhatnak majd, amelyek korszerű, 21. századi technológiának megfelelő, kényelmes, környezetbarát és esztétikailag is igényes járművek lesznek.
Tehát valászínűleg épp most alakítják XXI. századivá azt a 260-ast is. :D
Egyébként megint előszedtek Szigetváron is olyan bontószökevényeket, amikről azt gondolná az ember, hogy már rég túl vannak a lángvágón.
Nagyon igényes és esztétikus és XXI. századi, ahogy ma az egyik tartalékként beugró 256-osban a a belső csomagtartó harmadán le volt szakadva vagy tépve a kárpit. A nem létező hanszigetelés, meg az az ocsmány retek ami borította belül is, már említésre sem érdemes.
A telepen felújítanak megint egy 260-ast.Nem gondoltam volna,hogy 2015-ben még ilyen fog történni.A műhelyben meg szét volt szedve az egyik emeletes,talán a GSM-306?
Vannak "új" Tüke járgányok is:MWH-729(a másik rsz-át nem láttam)