Keresés

Részletes keresés

JLW-470 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27723

Legyen igazad.Mindenesetre én azt hallottam,hogy mivel az önkormányzat tulajdonos a PK-ban,akinek ugye a tartozása van a NAV felé,ezért ők nem licitálhatnak(önkormányzat a tartozást fizethetné meg).Lehet,hogy hülyeség,de van egy ilyen nézőpont is(lehet van ilyen ügyekben jártas olvtársunk,aki majd megmondja a tutit)

Előzmény: bendeguz90 (27705)
hungeri Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27722

Állítólag nem példátlan negyedik ajtót vágni használt buszba. Kérdezem a T. topiktársakat, hogy mi a tapasztalat?

Előzmény: JLW-470 (27721)
JLW-470 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27721

Arra gondoltam,hogy a csuklós Mercik+Ikarusok leváltására nem lenne elég 48 busz(meg a forgalmasabb vonalakon balhé lenne a 3ajtós kialakításból)

Előzmény: trizs77 (27719)
JLW-470 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27720

Gondolom a Merciket(a roncs Ikarusokért nem hiszem,hogy licitálna bárki is,max a MÉH-telep venné meg őket)

Előzmény: lobbanórotor (27707)
trizs77 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27719

48 csuklós nem lenne elég. (főleg 3ajtós kialakításban)

 

------------------

 

48 használt csuklós busz, pontosan elég, 48 db, még használtabb busz lecserélésére.

 

 

Előzmény: JLW-470 (27717)
trizs77 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27718

Szerintem meg nem.

Előzmény: Törölt nick (27714)
JLW-470 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27717

48 csuklós nem lenne elég(főleg 3ajtós kialakításban)

Előzmény: lobbanórotor (27711)
MCA-001 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27716
A ddkk.hu honlap mióta működik?
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27715

Mondanám, hogy náluk legalább a csuklós nem jöhet szóba... de nem mondom. 

Előzmény: Törölt nick (27714)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27714

Ajjaj, szerintem ezt a szóló Volvo flottát akarja megszerezni a BKV is. Legalábbis nagy részét.

Előzmény: lobbanórotor (27711)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27713

A 4 Citarót leszámítva Pest ugyebár azonnal kiesik a magaspadló miatt, de van jó pár város/térség az országban, ahol a 8-10 éves Conecto is megváltás lenne a helyenként 28-30 éves 280-asok helyett... 

Persze ha Szerbiába vagy Ukrajnába kerülnek a buszok, az se baj, sőt, annál izgalmasabb lesz a történet. 

Előzmény: BPO-105 (27712)
BPO-105 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27712

Számomra inkább az a kérdés, hogy ki választ ki bármit is innen.

Nem hiszem, hogy esélyes, hogy belföldön maradnának ezek a buszok.

Előzmény: lobbanórotor (27709)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27711

Ha tud valamit, megírom.

Volt tippje a holland ismerősömnek, meg is osztom veletek, ahogy ígértem. 

Na, szóval az van, hogy Noord-Brabant és Zeeland tartományokban az év végével lejár a Veolia közszolgáltatási szerződése, ami 2006 októbere óta volt érvényben, és mivel az Arriva jön a helyükre, ezért kuka a flotta. 

75 db Volvo 7700 kiesése gyakorlatilag borítékolható, mert ezek a brabanti koncesszióhoz tartoztak. Azt nem tudom, hogy mi lesz még kivágva, de van elvileg 48 db Volvo 7700A is - igaz, háromajtósak, de a célnak valószínűleg bőven megfelelnek majd. Ebből a két tételből bőven kijön a 110-115 körül emlegetett darabszám is, meg a 7-8 évre becélzott átlagéletkor is. 

Ha ezek jönnek Pécsre, nagyon jó üzletet köt a város. 

Előzmény: lobbanórotor (27706)
hungeri Creative Commons License 2014.12.10 0 0 27710

Jesszusom, ezt nem is tudtam... Ma elég nehéz börtönbe kerülni, úgy látom...

Előzmény: bendeguz90 (27705)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.10 0 0 27709

Csak kérdés, hogy ha mondjuk, teszem azt, kiválasztják a 15 db KGR-t, akkor az mennyire fog hiányozni a kocsikiadásból. Kétlem, hogy akkora járműtöbblet keletkezett volna a Tüke beszerzéseivel, hogy ne üssön vissza, ha a régi flotta egy-egy része kalapács alá kerül. 

Előzmény: bendeguz90 (27708)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.12.10 0 0 27708

Gondolom, ami viszonylag jobb állapotban van. 

Előzmény: lobbanórotor (27707)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.10 0 0 27707

Ez, úgy tudjuk, hogy nem a PK teljes buszparkját, hanem annak csak egy részét érintheti, és mivel a Tükének is van saját autóparkja immár a buszcsere program következtében, aligha okozhat gondot a tömegközlekedésben.

 

Melyik részét? 

Előzmény: bendeguz90 (27705)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.10 0 0 27706

Nekem úgy jött le, hogy egy helyről vásárolják meg azt a több, mint százas nagyságrendű flottát. 

Ennyit meg nem szoktak meghirdetni egyszerre. (Nyugatabbra se olyan merészek a buszkereskedők, hogy ekkora terhet magukra vegyenek.) Szóval szerintem felesleges a hirdetéseket böngészni. 

 

Egyébként már megkérdeztem a holland busztörténész ismerősöm, hogy tud-e ilyen nagyságrendű városi buszról otthon, amit épp cserélni szeretnének. Ha tud valamit, megírom. Én legalábbis 70%-ra mondom, hogy ismét Hollandiában kell keresni a megoldást. (Esetleg még Belgiumot vagy Franciaországot tartom esélyesnek.) 

Előzmény: Ivoa (27692)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.12.10 0 0 27705

http://www.pecsma.hu/pecs-aktual/jovo-ev-elejen-arverezik-el-a-pecsi-buszokat/

 

 

 

"A kertvárosi buszpályaudvar felépítménye és a teljes uránvárosi végállomás sincs a város tulajdonában – ezeket most várhatóan Pécsnek a PK Zrt. felszámolásában kell megvenniük."

 

 

Azt már csak a bama cikke írja, hogy a városnak nincs elővásárlási joga, tehát a lictin a város elindulhat csak nincsenek neki előjogai.

Előzmény: JLW-470 (27698)
Ivoa Creative Commons License 2014.12.10 0 0 27704

Ezek a kétajtósok hol járnak? El sem tudom képzelni...

A háromajtós Econellek hol vannak?

Előzmény: JLW-470 (27700)
Ivoa Creative Commons License 2014.12.10 0 0 27703

Szerintem még a kétajtós Econell is hasznosabb lenne, mint a kétajtós, levegőtlen Ambassadorok.

(persze a libafoszöld háromajtóst pártolnám, elvégre az háromajtós és illeszkedne a flottába a tizenegynéhány típus helyett)

 

Credo-bérlésesdi nem játszik?

Előzmény: MCA-001 (27702)
MCA-001 Creative Commons License 2014.12.10 0 0 27702

Győrben nem láttam belőlük egy darabot sem. Csak fehér 2 ajtós Econell és Inovellek állnak a gyárudvaron.

Előzmény: Ivoa (27697)
JLW-470 Creative Commons License 2014.12.10 0 0 27701

A Credo előtti buszok NAV tulajdonban vannak(adótartozás vagy ilyesmi miatt),ezért lesznek elárverezve.

Előzmény: Ivoa (27695)
JLW-470 Creative Commons License 2014.12.10 0 0 27700

A pár 2ajtós VDL-t még lenyeli az utazó-közönség(bár ezeknek is nehezen találták meg a helyüket),de abból kurva nagy botrány lenne,ha ezeket vennék meg,mivel egyik sem(szólók+csuklósok) kimondott városi busz.

Előzmény: Ivoa (27687)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.10 0 0 27699

Citarók is kuka?

 

Azok is. 

Előzmény: Ivoa (27690)
JLW-470 Creative Commons License 2014.12.10 0 0 27698

Nem ismerem pontosan az idevonatkozó törvényt,de állítólag az önkormányzat nem licitálhat(én így hallottam).

Előzmény: bendeguz90 (27694)
Ivoa Creative Commons License 2014.12.10 0 0 27697

Mi a helyzet a raktárra gyűlő libafoszöld Credo Econellekkel? (Vannak már egyáltalán?)

Előzmény: bendeguz90 (27689)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.10 0 0 27696

A hatalmas mennyiségű használt busszal pont ezeket akarják kiváltani. Minek vennék meg őket?

Előzmény: bendeguz90 (27694)
Ivoa Creative Commons License 2014.12.10 0 0 27695

Na ez már nekem sok... elmondanád a lényeget?

(Addig értem, hogy a Tüke a PK-tól bérli a Credok előtti buszokat, és a Credok lettek az első saját Tüke-buszok. A PK csődben van, de a Tüke nem tud/nem akar PK-buszt venni? (gondolok itt az utolsó Conectokra, amik még úgy-ahogy kinéznek)

 

Gondolom, a 280-asokra főleg a bontósok mennek majd rá.

Előzmény: JLW-470 (27691)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.12.10 0 0 27694

Amit aztán a város vesz meg. (Legalábbis a propaganda erről szól)

Előzmény: JLW-470 (27691)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!