Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
A Mohács-Szigetvár kocsiját nem láttad mostanában?Maradt még az EC11?Mert az FSJ-909 mióta lekerült a bajai fordáról,azóta úgy eltűnt,hogy még látni sem láttam.
Hamar munka sosem jó.Ezeket 1-2 hónap alatt tákolták össze,míg korábban egy felújítás olyan 5-6hónap volt.A közel 10éve,asszem Kaposváron felújított E95-k (GBG-120-ig) felújítása számomra az etalon,így azt a szintet illett volna legalább hozni.Azért az is különös,hogy a felújított HOG-521 tartalék,míg a JLW-474 visszatérte óta csak 1-2 napra volt kiadva,miközben nézhetjük a 200-asok parádéját.Akkor ezeket minek újították fel,porfogónak?
Valóban, egy 200-as sem sokkal hangosabb a felújított E95-ösöknél, valószínű tényleg kispórolhatták a hangszigetelést. Elég gyatrára sikeredtek minden szempontból. De a csúcs mégiscsak a koromfekete szövetkárpit.
Majd leteszteljük őket(ha jól láttam,akkor április végéig kell megjönniük). :)
A tesztről jut eszembe:ti kipróbáltátok már a felújított E95-ket?Nekem ez a kék beltér még mindig fura,meg mintha a fűtésük is gyengébb lenne.Ja és a hangszigetelést azt kifelejthették belőlük,mert az utastér sokkal hangosabb lett,mint volt. :(
Őőőh, hát nem tudom. Mondjuk az EAG-k már rendesen kiszolgálták az idejüket, úgyhogy muszáj lesz ezeknek is kivenni a részüket a hosszabb távú járatokból. Igazából nekem ez egy ráncfelvarrt LH-12-nek tűnik.
Van olyan Inovell, ami a VIN-je szerint EC 12. Ez az 1-2-0 ajtóelrendezésű verzió, ami idén lett bemutatva. Ebből is fog érkezni, meg az IC 12-örökös, eddig ismert Inovellből is.
Egyébként remélem hogy ezek a buszok megütik legalább az LH12 szintjét, az már elviselhető volt.
Annak is fél év után gatya volt a futóműve és annak is ugyanolyan kisipari elnagyolt a kidolgozása, mint a többinek. Arról nem beszélve, hogy elvileg egy hosszabb távú helyközi típus lenne, mégis egy 170 centinél magasabb utas legfeljebb csak levágott lábakkal tud kényelmesen utazni.
Ha mégiscsak 65 kocsi lesz, és a Gemenchez is 15-ről hallott a kolléga 13 helyett, akkor szerintem esélyes, hogy 15 megy majd a Kaposhoz is 12 helyett, a Pannonnak pedig marad a 35-ös darabszám.
Az meg szerintem csak a szállításkor fog kiderülni, hogy milyen arányban oszlanak majd meg a 3 cégnél az Econellek és az Inovellek - jut majd szerintem mindenből mindenhova. (Kivéve a Gemencet, szerintem náluk csak Inovell lesz.)