Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Valóban, egy 200-as sem sokkal hangosabb a felújított E95-ösöknél, valószínű tényleg kispórolhatták a hangszigetelést. Elég gyatrára sikeredtek minden szempontból. De a csúcs mégiscsak a koromfekete szövetkárpit.
Majd leteszteljük őket(ha jól láttam,akkor április végéig kell megjönniük). :)
A tesztről jut eszembe:ti kipróbáltátok már a felújított E95-ket?Nekem ez a kék beltér még mindig fura,meg mintha a fűtésük is gyengébb lenne.Ja és a hangszigetelést azt kifelejthették belőlük,mert az utastér sokkal hangosabb lett,mint volt. :(
Őőőh, hát nem tudom. Mondjuk az EAG-k már rendesen kiszolgálták az idejüket, úgyhogy muszáj lesz ezeknek is kivenni a részüket a hosszabb távú járatokból. Igazából nekem ez egy ráncfelvarrt LH-12-nek tűnik.
Van olyan Inovell, ami a VIN-je szerint EC 12. Ez az 1-2-0 ajtóelrendezésű verzió, ami idén lett bemutatva. Ebből is fog érkezni, meg az IC 12-örökös, eddig ismert Inovellből is.
Egyébként remélem hogy ezek a buszok megütik legalább az LH12 szintjét, az már elviselhető volt.
Annak is fél év után gatya volt a futóműve és annak is ugyanolyan kisipari elnagyolt a kidolgozása, mint a többinek. Arról nem beszélve, hogy elvileg egy hosszabb távú helyközi típus lenne, mégis egy 170 centinél magasabb utas legfeljebb csak levágott lábakkal tud kényelmesen utazni.
Ha mégiscsak 65 kocsi lesz, és a Gemenchez is 15-ről hallott a kolléga 13 helyett, akkor szerintem esélyes, hogy 15 megy majd a Kaposhoz is 12 helyett, a Pannonnak pedig marad a 35-ös darabszám.
Az meg szerintem csak a szállításkor fog kiderülni, hogy milyen arányban oszlanak majd meg a 3 cégnél az Econellek és az Inovellek - jut majd szerintem mindenből mindenhova. (Kivéve a Gemencet, szerintem náluk csak Inovell lesz.)
Majd kiderül, hogy hogy jött ki az a 65 - lehet, hogy csak elírás. Nekem is feltűnt.
Az ÉMKK-t ne itt beszéljük meg, amúgy meg mintha a Volán-topikban már lett volna szó róla régebben, hogy ott is valami elég nagy beszerzés körvonalazódik.
A második része OK, kíváncsi vagyok rá. A Bundeswehr-buszoknak örülnék.
Az első részénél meg az a kérdés, hogy hogy lesz a 20+5 + 15+5 + 15+5-ből 60, ha 25+20+20=65. Az egyikből nem kérnének +5 darabot a másik kettőből meg igen, vagy hogy?
Amúgy Észak-Magyarországra nem akarnak új buszt? Ott szenved a Borsod a 30+-os 266-os flottájával.
Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés:
60 db új vagy 0 km-es, forgalmi engedéllyel rendelkező, azonos gyártmányú, közforgalmú közlekedésre alkalmas helyközi szóló autóbusz beszerzése.
Na. Akkor 33 db MNY-rendszámos gép és 27 db vadonatúj. Nem nehéz ez.
OFF
Az ÉNYKK-s tenderek esetében ugyanazt a cégcsoportot tippelem győztesnek, akik a Vasinak is szállítottak használt buszokat az idén. Hogy milyen flottát találtak Nyugat-Európában, az majd kiderül. Hallottam negyvenvalahány, 6-7 éves Integróról, de további Bundeswehr-készletek behozatala is lehetséges.
Rendszám: job-440 Gyártmány: IKARUS Típus: 266.25 /82 FŐ/ Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Emlékszem a Veszprém megyei fórumra, de ott használt, azonos típusú buszokról volt ott szó, és a Credo abszolút nem volt ebből kizárva, egyedül az E4-es megkötés érdekes, de abba is beleférnek. Szerinted ki lenne ott a befutó? Mert már mondtad, hogy "tuti nem a Credo", de akkor kik?
Én csak 33 készletes buszról tudok (10 Econell + 23 Inovell). Honnan akasztják le a maradék 27/32-t a DDKK részére? Elvileg azok Euro 6-osok, vagy nemcsak az MNY-kategóriában vannak Credok. Erről tudsz valamit?
Rendszám: afd-102 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 V Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Rendszám: ans-631 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Rendszám: aob-633 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 V Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Rendszám: bpt-414 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 V Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Rendszám: bpt-420 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 V Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Rendszám: brz-244 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 V Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Rendszám: brz-246 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 V Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Rendszám: fkf-631 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 V Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Rendszám: jlw-434 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 V Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Rendszám: jlz-128 Gyártmány: IKARUS Típus: 250.59 Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Rendszám: jlz-132 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 V Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Rendszám: jlz-134 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 V Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Rendszám: jlz-135 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 V Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Rendszám: jlz-949 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 E Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Na, ennek se volt sok értelme, de legalább meggyőződtem. :D
Szerintem meg semmilyen Credo nem megy a Bakonyhoz és a Somlóhoz, mert az egész raktárkészletet a DDKK viszi. Ne feledd, erre már a Veszprém megyei topikban is felhívtam a figyelmed, hogy a spekulálásnak semmi értelme - igaz, akkor még nem lehetett tudni erről a dél-dunántúli tenderről, ami meglehetősen explicit módon van a Kravtex buszaira kiírva.
Ugye az utolsó Credo beszerzés 10 db Kisalföldes volt, a maradék 4 EC12 és 6 Inovell (MNY-925,928-932) beszerzésével. Szóval ez tuti nem abból az MNY-szériából fog kikerülni, mivel abban csak 33 van, ez meg ugye 65 darab.
„A” kivitel további paraméterei (20 + 5 db) — Alacsony belépéssel rendelkező kialakítás. A járópadlószint magassága maximum 400 mm lehet az első utasajtó elejétől a második utasajtó végéig. — Ajtóképlet (ajtószárnyak száma) 2-2-0, — Legalább 42 utas-ülés — Csomagtér nélküli kivitel — Mechanikus nyomatékváltó. „B” kivitel további paraméterei (15 + 5 db) — Normálpadlós kialakítás. — Ajtóképlet (ajtószárnyak száma) 1-2-0, — Legalább 49 utas-ülés — Mechanikus nyomatékváltó. — Min. 4,5 m³-es csomagtér. „C” kivitel további paraméterei (15 + 5 db) — Normálpadlós kialakítás. — Ajtóképlet (ajtószárnyak száma) 1-1-0, — Legalább 51 utas-ülés — Mechanikus nyomatékváltó — Min. 4,5 m³-es csomagtér.
Egyébként én eddig csak 33 raktári Credoról tudtam, amikből 10 Econell (MNY-915-924), míg 23 Ivonell (MNY-926-927, 933-953) van, valamint az Euro 6-os Inovell. Ezek mennek a Bakony-Somló pároshoz (10 Econell a Bakonyhoz, 24 a Somlóhoz).