Keresés

Részletes keresés

kristoof Creative Commons License 2014.12.05 0 0 27585
Köszi! Nem vágom ezeket az akárminelleket. :)

A lényeg az, hogy az Inovellnél is és az Optinellnél is egy majd húsz éves konstrukciót reszelgetnek.
Előzmény: lobbanórotor (27584)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.05 0 0 27584

Egy új homlok- és hátfalas LH 12.

 

Az az Optinell. 

Előzmény: kristoof (27583)
kristoof Creative Commons License 2014.12.05 0 0 27583
Nem csak annak tűnik, hanem gyakorlatilag az is! Egy új homlok- és hátfalas LH 12.
Előzmény: Svatopluk (27580)
Svatopluk Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27582

Valóban, egy 200-as sem sokkal hangosabb a felújított E95-ösöknél, valószínű tényleg kispórolhatták a hangszigetelést. Elég gyatrára sikeredtek minden szempontból. De a csúcs mégiscsak a koromfekete szövetkárpit.

Előzmény: JLW-470 (27581)
JLW-470 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27581

Majd leteszteljük őket(ha jól láttam,akkor április végéig kell megjönniük). :)

A tesztről jut eszembe:ti kipróbáltátok már a felújított E95-ket?Nekem ez a kék beltér még mindig fura,meg mintha a fűtésük is gyengébb lenne.Ja és a hangszigetelést azt kifelejthették belőlük,mert az utastér sokkal hangosabb lett,mint volt. :(

Előzmény: Svatopluk (27580)
Svatopluk Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27580

Őőőh, hát nem tudom. Mondjuk az EAG-k már rendesen kiszolgálták az idejüket, úgyhogy muszáj lesz ezeknek is kivenni a részüket a hosszabb távú járatokból. Igazából nekem ez egy ráncfelvarrt LH-12-nek tűnik.

Előzmény: JLW-470 (27578)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27579

Van olyan Inovell, ami a VIN-je szerint EC 12. Ez az 1-2-0 ajtóelrendezésű verzió, ami idén lett bemutatva. Ebből is fog érkezni, meg az IC 12-örökös, eddig ismert Inovellből is. 

Előzmény: JLW-470 (27578)
JLW-470 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27578

Ezek az Inovellek vajon alkalmasak az EAG-k helyére(gondolom Bonyhádra,Mohácsra,Siklósra azért jók)?Mert egyre inkább ezek kiváltására lenne szükség.

Előzmény: Svatopluk (27577)
Svatopluk Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27577

Egyébként remélem hogy ezek a buszok megütik legalább az LH12 szintjét, az már elviselhető volt.

 

Annak is fél év után gatya volt a futóműve és annak is ugyanolyan kisipari elnagyolt a kidolgozása, mint a többinek. Arról nem beszélve, hogy elvileg egy hosszabb távú helyközi típus lenne, mégis egy 170 centinél magasabb utas legfeljebb csak levágott lábakkal tud kényelmesen utazni.

Előzmény: Törölt nick (27576)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27576

Este van, fáradt vagyok, nem úgy pörög az agyam ahogy kéne. De most vissza olvasva és értelmezve rájöttem hogy tényleg hülyeség volt megkérdezni. :)

Egyébként remélem hogy ezek a buszok megütik legalább az LH12 szintjét, az már elviselhető volt.

Előzmény: HSW-930 (27574)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27575

Ha mégiscsak 65 kocsi lesz, és a Gemenchez is 15-ről hallott a kolléga 13 helyett, akkor szerintem esélyes, hogy 15 megy majd a Kaposhoz is 12 helyett, a Pannonnak pedig marad a 35-ös darabszám. 

Az meg szerintem csak a szállításkor fog kiderülni, hogy milyen arányban oszlanak majd meg a 3 cégnél az Econellek és az Inovellek - jut majd szerintem mindenből mindenhova. (Kivéve a Gemencet, szerintem náluk csak Inovell lesz.) 

Előzmény: Törölt nick (27573)
HSW-930 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27574

JLW-470 - Látva a nagy beszerzési terveket:vajon marad még jövőre Ik 200-as a Dél-Dunántúlon?”

Lobbanórotor - Persze, hogy marad. (A Gemencnél meg a Kaposnál értelemszerűen kevesebb marad, de marad.)

Mohácsi Ikarusos: Szóval akkor a Pannonnál eltűnik?

Előzmény: Törölt nick (27573)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27573

Szóval akkor a Pannonnál eltűnik?

Egyébként láttam valahol hogy 25 Econell és 40 Inovell.

Előzmény: lobbanórotor (27571)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27572

Tudom, de legalább nincs kísértés a hónap hátralevő részére. :D 

(Meg legalább ezeket nem áll neki keresőzni senki.) 

Előzmény: JLW-470 (27569)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27571

Persze, hogy marad. (A Gemencnél meg a Kaposnál értelemszerűen kevesebb marad, de marad.) 

Előzmény: JLW-470 (27570)
JLW-470 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27570

Nemcsak,hogy tartja magát,hanem gondolom a sok javítás miatt szinte minden nap dolgozik is. :)

Viszont a Méh-telepen megjelentek a bontandó 266-osok.

Látva a nagy beszerzési terveket:vajon marad még jövőre Ik 200-as a Dél-Dunántúlon?

Előzmény: lobbanórotor (27562)
JLW-470 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27569

Nem kellett volna erre ennyit elpazarolni,mert én keresőzés nélkül is megmondtam volna. ;)))

Előzmény: lobbanórotor (27560)
JLW-470 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27568

Köszi.Akkor nekem gyanús,hogy hazamentek a 415-k.

JOM-376-hoz:vasárnap a 9:55-ös falujárós Mohács-Pécset biztos csinálja.

Előzmény: Kuvik76 (27540)
HSW-930 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27567

KZX-005

Munkaszüneti napokon

                        Hásságy, telephely           Belvárdgyula, forduló

5639/10 06.30 Belvárdgyula, forduló        Pécs autóbusz-állomás        07.30

5610/25 08.00 Pécs, autóbusz-állomás    Komló, autóbusz-állomás     08.38

5610/32 09.30 Komló, autóbusz-állomás  Pécs, autóbusz-állomás       09.38

5639/1   11.30 Pécs, autóbusz-állomás    Belvárdgyula, forduló           12.38

5639/14 13.00 Belvárdgyula, forduló        Pécs, autóbusz-állomás       13.51

5610/9   15.10 Pécs, autóbusz-állomás    Komló, autóbusz-állomás     15.38

5610/68 16.30 Komló, autóbusz-állomás  Pécs, autóbusz-állomás       17.08

5639/17 17.40 Pécs, autóbusz-állomás    Belvárdgyula, forduló           18.42

                        Belvárdgyula, forduló        Pécs, autóbusz-állomás

Előzmény: Kuvik76 (27552)
peti_s Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27566

Nem tudom ki hogy van vele, de számomra kényelmesebb a 266 mint a Credo.

Előzmény: Ivoa (27564)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27565

Majd kiderül, hogy hogy jött ki az a 65 - lehet, hogy csak elírás. Nekem is feltűnt. 

 

Az ÉMKK-t ne itt beszéljük meg, amúgy meg mintha a Volán-topikban már lett volna szó róla régebben, hogy ott is valami elég nagy beszerzés körvonalazódik. 

Előzmény: Ivoa (27564)
Ivoa Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27564

A második része OK, kíváncsi vagyok rá. A Bundeswehr-buszoknak örülnék.

 

Az első részénél meg az a kérdés, hogy hogy lesz a 20+5 + 15+5 + 15+5-ből 60, ha 25+20+20=65. Az egyikből nem kérnének +5 darabot a másik kettőből meg igen, vagy hogy?

 

Amúgy Észak-Magyarországra nem akarnak új buszt? Ott szenved a Borsod a 30+-os 266-os flottájával. 

Előzmény: lobbanórotor (27563)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27563

Melyik része nem világos az alábbi mondatnak? 

 

Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés:

60 db új vagy 0 km-es, forgalmi engedéllyel rendelkező, azonos gyártmányú, közforgalmú közlekedésre alkalmas helyközi szóló autóbusz beszerzése.

 

Na. Akkor 33 db MNY-rendszámos gép és 27 db vadonatúj. Nem nehéz ez. 

 

OFF

Az ÉNYKK-s tenderek esetében ugyanazt a cégcsoportot tippelem győztesnek, akik a Vasinak is szállítottak használt buszokat az idén. Hogy milyen flottát találtak Nyugat-Európában, az majd kiderül. Hallottam negyvenvalahány, 6-7 éves Integróról, de további Bundeswehr-készletek behozatala is lehetséges. 

ON

Előzmény: Ivoa (27561)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27562

És még ez is tartja magát: 

 

Rendszám: job-440
Gyártmány: IKARUS
Típus: 266.25 /82 FŐ/
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 

De már nem sokáig. 

Előzmény: lobbanórotor (27560)
Ivoa Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27561

Emlékszem a Veszprém megyei fórumra, de ott használt, azonos típusú buszokról volt ott szó, és a Credo abszolút nem volt ebből kizárva, egyedül az E4-es megkötés érdekes, de abba is beleférnek. Szerinted ki lenne ott a befutó? Mert már mondtad, hogy "tuti nem a Credo", de akkor kik?

 

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED%3ANOTICE%3A341613-2014%3ATEXT%3AHU%3AHTML&src=0

 

Én csak 33 készletes buszról tudok (10 Econell + 23 Inovell). Honnan akasztják le a maradék 27/32-t a DDKK részére? Elvileg azok Euro 6-osok, vagy nemcsak az MNY-kategóriában vannak Credok. Erről tudsz valamit?

Előzmény: lobbanórotor (27559)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27560

Na, akkor keresőzzünk. 

 

Rendszám: afd-102
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50 V
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 

Rendszám: ans-631
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 

Rendszám: aob-633
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50 V
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 

Rendszám: bpt-414
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50 V
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 

Rendszám: bpt-420
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50 V
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 

Rendszám: brz-244
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50 V
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 

Rendszám: brz-246
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50 V
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 

Rendszám: fkf-631
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50 V
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 

Rendszám: jlw-434
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50 V
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 

Rendszám: jlz-128
Gyártmány: IKARUS
Típus: 250.59
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 

Rendszám: jlz-132
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50 V
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 

Rendszám: jlz-134
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50 V
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 

Rendszám: jlz-135
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50 V
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 

Rendszám: jlz-949
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50 E
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 

Na, ennek se volt sok értelme, de legalább meggyőződtem. :D 

lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27559

Szerintem meg semmilyen Credo nem megy a Bakonyhoz és a Somlóhoz, mert az egész raktárkészletet a DDKK viszi. Ne feledd, erre már a Veszprém megyei topikban is felhívtam a figyelmed, hogy a spekulálásnak semmi értelme - igaz, akkor még nem lehetett tudni erről a dél-dunántúli tenderről, ami meglehetősen explicit módon van a Kravtex buszaira kiírva. 

Előzmény: Ivoa (27556)
Ivoa Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27558

Egyébként hogy a búsba lett ebből 60 db?

 

"„A” kivitel további paraméterei (20 + 5 db)
„B” kivitel további paraméterei (15 + 5 db)
„C” kivitel további paraméterei (15 + 5 db)

 

25+20+20=65. :S

Előzmény: Törölt nick (27542)
Ivoa Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27557

Ugye az utolsó Credo beszerzés 10 db Kisalföldes volt, a maradék 4 EC12 és 6 Inovell (MNY-925,928-932) beszerzésével. Szóval ez tuti nem abból az MNY-szériából fog kikerülni, mivel abban csak 33 van, ez meg ugye 65 darab.

 

„A” kivitel további paraméterei (20 + 5 db)
— Alacsony belépéssel rendelkező kialakítás. A járópadlószint magassága maximum 400 mm lehet az első utasajtó elejétől a második utasajtó végéig.
— Ajtóképlet (ajtószárnyak száma) 2-2-0,
— Legalább 42 utas-ülés
— Csomagtér nélküli kivitel
— Mechanikus nyomatékváltó.
„B” kivitel további paraméterei (15 + 5 db)
— Normálpadlós kialakítás.
— Ajtóképlet (ajtószárnyak száma) 1-2-0,
— Legalább 49 utas-ülés
— Mechanikus nyomatékváltó.
— Min. 4,5 m³-es csomagtér.
„C” kivitel további paraméterei (15 + 5 db)
— Normálpadlós kialakítás.
— Ajtóképlet (ajtószárnyak száma) 1-1-0,
— Legalább 51 utas-ülés
— Mechanikus nyomatékváltó
— Min. 4,5 m³-es csomagtér.

Előzmény: Ivoa (27556)
Ivoa Creative Commons License 2014.12.04 0 0 27556

:P

 

Egyébként én eddig csak 33 raktári Credoról tudtam, amikből 10 Econell (MNY-915-924), míg 23 Ivonell (MNY-926-927, 933-953) van, valamint az Euro 6-os Inovell. Ezek mennek a Bakony-Somló pároshoz (10 Econell a Bakonyhoz, 24 a Somlóhoz).

Előzmény: lobbanórotor (27554)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!