Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
3db van még.Az egyik tegnapig járt,de én a helyedben nem reménykednék benne,hogy utazhatsz még ilyennel Baranyában(meglepődnék,ha végül mégis maradna még belőlük).
Az IKARUS FAN CLUB topikban kérdeztem a következőt, ahol ebbe a topikba irányítottak:
Nem vagyok túl jártas buszos körökben, ezért a segítségeteket szeretném kérni. A Pannon Volán 266-os buszai érdekelnének. Hány darab van még forgalomban? Érdekelnének rendszámok, meg hogy melyik melyik üzemegységnél teljesítenek szolgálatot. Ha esetleg tudtok mondani konkrét viszonylatot, ahol nagy valószínűséggel belebotlik az ember egy 266-osba, azt is nagyon megköszönném, mivel szeretnék még utazni a típussal Baranyában.
A végén még kiderül, hogy olyan az Econell, mint a régi Daciák: nagyon jó gépek, ha közvetlenül az átadás után a darabjaira szeded és nulláról újjáépíted őket. :D
Aham, szóval ha te veszel egy új autót és egy év után elkezd széthullani, az neked égő, és nem a gyártónak. Értem.
Te valami nagyon durva párhuzamos dimenzióban élhetsz, barátom. :)
Kisipari kivitelezés alatt pedig a több centis hézagokra gondolok, a "tejfölösdoboz"-minőségű ocsmány műanyagokra, a berobbanó szélvédőkre, a lepotyogó burkolatokra és társaikra.
Komlónak nincs igazán saját "hosszú" járata. Még betehetné a Nagymányok-Komló-Siklósra, vagy a Komló-Kaposvár valamelyikére. Aztán kifújt. Ha lenne napontás Pannonos Komló-Budapest na az jó lenne.
Nyilván itt a madzag/alufólia/415 leszállásjelzőre gondolok.
Igenis verniük kellene az asztalt a Tükéseknek, nem pedig égetniük magukat ilyen fércmegoldásokkal (mert ezzel magukat, nem a Kravtexet égetik).
A kisipari dolgok pedig, ha jellemzőek, olyanok, amiket garanciálisan kell javíttatni. Olyan nincs, hogy nem javítják ki, ilyenkor jöhet a pereskedés, és társai.
"Ha már Citadellek:ezeknek nincs valamilyen előírás a karbantartására?Napokbeli tapasztalatok:kapaszkodók,felső oldalburkolatok(egyikben madzaggal volt felkötve) kilazulva(csavarok elveszve vagy meg kellene húzni őket).Volt,amelyikben alufóliával volt a leszállásjelző üzemen kívül helyezve és olyan is,amelyikben már 415-ös leszállásjelző"
Mondjuk ha rendelnének normálisan alkatrészt, akkor nem lennének ilyen barkácsmegoldások. De ha kértek garanciát, akkor igenis vasalják be a Kravtexen.
Nagyon zárójeles kérdés egy mai, orrom előtt történt majdnem tragikus baleset kapcsán: az MKW-s rendszámsorozat tagjaiban van-e ajtófék és szokott-e működni?
Ha ilyeneket csinálnak,akkor egyet értek(azt el is felejtettem,hogy a felújított C56-ukat sem tették még tudtommal fordára,ami megint elég nagy luxus). :)
"A 13 db Ambassadoron történt valami? (pl. ablakcsere?"
Átfóliázták őket Tükezöldre. :) Amúgy maradtak ablak nélkül,kicsi klímával,több bosszantó hibával.Az egyik cikkben azt írták,hogy év végéig bérlik őket,majd megveszik őket(gondolom, ha kapnak rájuk hitelt)
Ha már Citadellek:ezeknek nincs valamilyen előírás a karbantartására?Napokbeli tapasztalatok:kapaszkodók,felső oldalburkolatok(egyikben madzaggal volt felkötve) kilazulva(csavarok elveszve vagy meg kellene húzni őket).Volt,amelyikben alufóliával volt a leszállásjelző üzemen kívül helyezve és olyan is,amelyikben már 415-ös leszállásjelző volt...De az egyik 1hónapja üzembe helyezett zöldség karfája is majdnem a kezemben maradt...
Hát beszarok a komlóiakon:kapnak 2 hosszabb járat végzésére alkalmas kocsit(klíma,olvasólámpa,dupla üveg stb),erre ők hova teszik,hát Pécs-Komlóra(ha ehhez még hozzáveszem,hogy kb. ugyanilyen EC12 meg Kárász és Köblény között jár,és akkor mondja a bécsi expressz olvtárs,hogy normális emberek dolgoznak a volánnál).És Pécsről Szekszárdra,Kaposvárra továbbra is Halas üléses C56-ok is járnak. :(