Keresés

Részletes keresés

bendeguz90 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 27352

Az ilyen buszokból szerintem lehet egy nosztalgia járatot is indítani. 

Előzmény: JLW-470 (27351)
JLW-470 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 27351

3db van még.Az egyik tegnapig járt,de én a helyedben nem reménykednék benne,hogy utazhatsz még ilyennel Baranyában(meglepődnék,ha végül mégis maradna még belőlük).

Előzmény: Buhim (27350)
Buhim Creative Commons License 2014.11.11 0 0 27350

Sziasztok!

 

Az IKARUS FAN CLUB topikban kérdeztem a következőt, ahol ebbe a topikba irányítottak:

 

Nem vagyok túl jártas buszos körökben, ezért a segítségeteket szeretném kérni. A Pannon Volán 266-os buszai érdekelnének. Hány darab van még forgalomban? Érdekelnének rendszámok, meg hogy melyik melyik üzemegységnél teljesítenek szolgálatot. Ha esetleg tudtok mondani konkrét viszonylatot, ahol nagy valószínűséggel belebotlik az ember egy 266-osba, azt is nagyon megköszönném, mivel szeretnék még utazni a típussal Baranyában.

Minden hozzászólást előre is köszönök!

Svatopluk Creative Commons License 2014.11.11 0 0 27349

Bizony, és olyan is volt nem egy, amelyik még Pécsre sem ért le első nekifutásra.

De amúgy megbízható buszok, ha arról van szó, hogy a gyárudvaron kell parkoltatni őket.

Előzmény: Törölt nick (27348)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.11 0 0 27348

Már amelyik egyáltalán eléri a gyárkapu kijáratát. Nem egy maradt már bent a kapun belül mert már elindulni nem tudtak vele.

Előzmény: Svatopluk (27342)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.11.11 0 0 27347

A végén még kiderül, hogy olyan az Econell, mint a régi Daciák: nagyon jó gépek, ha közvetlenül az átadás után a darabjaira szeded és nulláról újjáépíted őket. :D 

Előzmény: Svatopluk (27346)
Svatopluk Creative Commons License 2014.11.11 0 0 27346

(mert ezzel magukat, nem a Kravtexet égetik).

 

Aham, szóval ha te veszel egy új autót és egy év után elkezd széthullani, az neked égő, és nem a gyártónak. Értem.

Te valami nagyon durva párhuzamos dimenzióban élhetsz, barátom. :)

 

Kisipari kivitelezés alatt pedig a több centis hézagokra gondolok, a "tejfölösdoboz"-minőségű ocsmány műanyagokra, a berobbanó szélvédőkre, a lepotyogó burkolatokra és társaikra.

Előzmény: Ivoa (27343)
M41 2305 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 27345

Komlónak nincs igazán saját "hosszú" járata. Még betehetné a Nagymányok-Komló-Siklósra, vagy a Komló-Kaposvár valamelyikére. Aztán kifújt. Ha lenne napontás Pannonos Komló-Budapest na az jó lenne.

Előzmény: JLW-470 (27324)
Svatopluk Creative Commons License 2014.11.11 0 0 27344

Igazából valóban a TükeBusz a hülye, hogy a Kravtexet megmentette a csődtől azzal, hogy ezeket a romokat megvette, ill. bérli.

Előzmény: Ivoa (27343)
Ivoa Creative Commons License 2014.11.11 0 0 27343

Nyilván itt a madzag/alufólia/415 leszállásjelzőre gondolok.

 

Igenis verniük kellene az asztalt a Tükéseknek, nem pedig égetniük magukat ilyen fércmegoldásokkal (mert ezzel magukat, nem a Kravtexet égetik).

A kisipari dolgok pedig, ha jellemzőek, olyanok, amiket garanciálisan kell javíttatni. Olyan nincs, hogy nem javítják ki, ilyenkor jöhet a pereskedés, és társai.

Előzmény: Svatopluk (27342)
Svatopluk Creative Commons License 2014.11.11 0 0 27342

Az a helyzet, hogy már a gyárból frissen kijövő kocsik is hemzsegnek az elnagyolt kisipari barkácsmegoldásoktól.

Előzmény: Ivoa (27341)
Ivoa Creative Commons License 2014.11.11 0 0 27341

"Ha már Citadellek:ezeknek nincs valamilyen előírás a karbantartására?Napokbeli tapasztalatok:kapaszkodók,felső oldalburkolatok(egyikben madzaggal volt felkötve) kilazulva(csavarok elveszve vagy meg kellene húzni őket).Volt,amelyikben alufóliával volt a leszállásjelző üzemen kívül helyezve és olyan is,amelyikben már 415-ös leszállásjelző"

 

Mondjuk ha rendelnének normálisan alkatrészt, akkor nem lennének ilyen barkácsmegoldások. De ha kértek garanciát, akkor igenis vasalják be a Kravtexen.

Előzmény: JLW-470 (27326)
HSW-930 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 27340

MXL-823.

Előzmény: JLW-470 (27314)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.11 0 0 27339

A csuklós lett volna a legegyszerűbb.... Van is elég. Mindegy, átmenetileg elbohóckoDnak... 

Előzmény: hory004 (27318)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.11 0 0 27338

Ez is jó ötlet, de a jó ötletek elhalnak....ez van....

Előzmény: W007W (27319)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.11 0 0 27337

Azért sajnálom, hogy ilyen ostobának nézel....

Előzmény: W007W (27315)
HSW-930 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 27336

A két IC12-esnek van Komlón a leghosszabb járata.

Előzmény: JLW-470 (27324)
hungeri Creative Commons License 2014.11.11 0 0 27335

Nen a Te hibád. Manapság nagyon érdekes az információ áramlás idelent...

Előzmény: W007W (27334)
W007W Creative Commons License 2014.11.11 0 0 27334

Akkor sorry. Én ezt hallottam...

Előzmény: hungeri (27330)
HBweb hu Creative Commons License 2014.11.10 0 0 27333

Nagyon zárójeles kérdés egy mai, orrom előtt történt majdnem tragikus baleset kapcsán: az MKW-s rendszámsorozat tagjaiban van-e ajtófék és szokott-e működni?

Svatopluk Creative Commons License 2014.11.10 0 0 27332

Azért az sokat elmond, hogy a Citadellek már a garancia lejártát sem várják meg a széteséssel...

És valamit megneszelhettek, mert megint elkezdték udvarra gyártani a sz@rjaikat.

 

Előzmény: JLW-470 (27326)
JLW-470 Creative Commons License 2014.11.10 0 0 27331

Szívesen. :)

 

"Ezek az ambassadorok jelenleg kinek a tulajdonát képzik, azaz kitől bérli őket a Tüke?"

 

Látod,ez jó kérdés. :)

Előzmény: HBweb hu (27329)
hungeri Creative Commons License 2014.11.10 0 0 27330

Semmi köze hozzá...

Előzmény: W007W (27315)
HBweb hu Creative Commons License 2014.11.10 0 0 27329

Köszönöm a reggeli segítséged, egész jó arányban sikerült lövöldöznöm.

Ezek az ambassadorok jelenleg kinek a tulajdonát képzik, azaz kitől bérli őket a Tüke?

Előzmény: JLW-470 (27326)
JLW-470 Creative Commons License 2014.11.10 0 0 27328

Ha ilyeneket csinálnak,akkor egyet értek(azt el is felejtettem,hogy a felújított C56-ukat sem tették még tudtommal fordára,ami megint elég nagy luxus). :)

Előzmény: lobbanórotor (27325)
JLW-470 Creative Commons License 2014.11.10 0 0 27327

És a csarnoktól üresben megy vissza Uránba vagy hogy van ez(vagy Főpályások csinálják)?

Előzmény: W007W (27315)
JLW-470 Creative Commons License 2014.11.10 0 0 27326

"A 13 db Ambassadoron történt valami? (pl. ablakcsere?"

 

Átfóliázták őket Tükezöldre. :) Amúgy maradtak ablak nélkül,kicsi klímával,több bosszantó hibával.Az egyik cikkben azt írták,hogy év végéig bérlik őket,majd megveszik őket(gondolom, ha kapnak rájuk hitelt)

Ha már Citadellek:ezeknek nincs valamilyen előírás a karbantartására?Napokbeli tapasztalatok:kapaszkodók,felső oldalburkolatok(egyikben madzaggal volt felkötve) kilazulva(csavarok elveszve vagy meg kellene húzni őket).Volt,amelyikben alufóliával volt a leszállásjelző üzemen kívül helyezve és olyan is,amelyikben már 415-ös leszállásjelző volt...De az egyik 1hónapja üzembe helyezett zöldség karfája is majdnem a kezemben maradt...

Előzmény: Ivoa (27321)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.11.10 0 0 27325

Komlót meg kell szüntetni. Csinálja Pécs a vezénylést. 

Előzmény: JLW-470 (27324)
JLW-470 Creative Commons License 2014.11.10 0 0 27324

JLW-480-->MNL-980

Hát beszarok a komlóiakon:kapnak 2 hosszabb járat végzésére alkalmas kocsit(klíma,olvasólámpa,dupla üveg stb),erre ők hova teszik,hát Pécs-Komlóra(ha ehhez még hozzáveszem,hogy kb. ugyanilyen EC12 meg Kárász és Köblény között jár,és akkor mondja a bécsi expressz olvtárs,hogy normális emberek dolgoznak a volánnál).És Pécsről Szekszárdra,Kaposvárra továbbra is Halas üléses C56-ok is járnak. :(

MPS-346-->KZX-008

JLW-498-->HLD-871

 

 

Előzmény: JLW-470 (27298)
< R o d o l f o > Creative Commons License 2014.11.10 0 0 27323

MKZ-577 állományból törölve.

Előzmény: JLW-470 (27312)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!