Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Ezek már tudnak valamit. Ha elköltözik a buszpályaudvar, nagyszerű zöldterületet nyernek az Árkád és a leendő szálloda között. A végén még csak felértékelődik az egész környék.
A 104?Az szinte minden nap dolgozik valami helyett. :)
Sztem 415-ből sem várható nagy hullás(lehet félreállítanak párat,aztán visszatérnek,ha szükség lesz rájuk),mert ma pl. jó pár dolgozott(sőt,még fordás is maradt)
Az esőbeállóról jut eszembe azt hogy lehetne elérni hogy ha nincs reklám plakát benne akkor a fénycsővek ne világítsanak mert sötétben illetve sötétben és esőben nagyon nagyon zavaró! Én már kerestem a céget ami ki van írva rájuk de leltem rájuk... :(
A Cassian-telep végállomás nevét lakossági javaslatra András utcára nevezzük.
Kíváncsi vagyok, hogy ha megkérdeznek random 100 embert a belvárosban, és megkérdezik, hogy merre van az András utca, akkor hányan találnák el legalább a városrészt.
érdeklődnék hogy pécs helyibe miket fognak selejtezni az uj buszok érkeztével mert tegnap elég durva volt a bpv-104 teljesen ramaty állapotban volt és a nála joval fiatalabb cct-k eggyike se volt kint. Ja és bpv-138 is kint volt ezen meglepődtem azt hittem már rég selejt.
Egyetértek, de az kemény dió. Nem esküszöm meg, hogy így van, de a megállók (mármint az esőbeállók) a média ügynökség kezelésében vannak. Ráadásul szerintem mindnek kell áramforrás, amelynek odavezetése ötszörözi a megálló építési költségét. Gondolom, azt már nem az ügynökség akarná fizetni, bár li tudja...
Szóval a téma körbejárandó: milyen szerződés van érvényben, van-e kizárólagosság, felmondható-e könnyen, stb.
"H.Zoli meg most próbál ügyeskedni Komló kapcsán, kevés sikerrel."
Végre valaki. Komló nagyon régóta (még a felhalmozott adósság előtt is) mostoha volt a Volán szemében. Fejlesztés nulla, tragikus az utastájékoztatás színvonala, a buszok állandóan koszosak.
Amire vették őket eredetileg, az be se lett vezetve (telebusz-rendszer Szigetvár környékén). Ideiglenes jelleggel kerültek Komlóra, de azóta is ott vannak.
Sztem is ezekre a tervezett belvárosi vonalakra fel lehetne őket használni(közel is vannak,viszonylag fiatalok,klímásak meg sztem a Pannonak sem igazán kellenének,inkább csak rajtuk ragadtak).A pécsi öcsibusznál jobbak meg tartaléknak is fel lehetne használni őket.
Azért minden rózsabokornál nem kellene megállni a helyi járatoknak. Jó a Tildy Zoltán úti megálló már azóta követelik az ott élők, hogy megépült Rózsadomb , de pl. a 44-nél teljesen feleslegesek ezek a plusz megállók.
Most olvasgatom ezt a társadalmi egyeztetéses dolgot:a mikrobuszok kapcsán jutott eszembe,hogy akár a Tüke megvehetné/bérelhetné a Pannon öcsibuszait is,mert ők láthatóan nem nagyon tudnak velük mit kezdeni(legalábbis nem a legforgalmasabb komlói vonalakra lennének valók)