Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Nálunk a 474 az a tamási HCT-474-et jelenti,de nem szoktam keverni őket,mármint a rendszámokat,de egy esti,újpetrei képet kaptam a JLW-974-es Gemences 415-rő pár napja!
Pedig az amortizációs költség már ott sem lehet nagyon magas, nem újak azok sem. Ez ilyen Pannon Volános megoldás. Kétajtós kocsik helyiben, háromajtós buszok helyköziben. Logikus.
Én erre csak annyit írok, hogy jó buszokat bérel a város. Műszakilag korukhoz képest is érdekes módon nagyon jó állapotban vannak. Ami további tény, hogy a fődarabok bőven nem csere érettek. Pedig aztán emlékszünk a GV Citaro beszerzeéseire... váltóhibák stb.
Végre valaki! Nagy divat a Volvókat szidni, mert nem is tudom, miért. Miközben teljesen korrekt kocsik, többnyire jobbak, mint amiben valaha részünk lehetett.
Számomra az OFF Volvo 7700-asok érdekesek továbbra is. Évekkel ezelőtt a jogelőd topikon állapítottam meg, hogy kockakő, meg BKV-s széthajtás ide, vagy oda, tök jó állapotban vannak a Volvok. Az első időkben azonnal észrevettük az illesztési hibákat, a magyar utakhoz képest gyenge tartásokat és egyéb típushibákat, amik azonban azon a szinten meg is maradtak.
Nos, eltelt még néhány év, s a helyzet az, hogy tíz éves lett az első széria, de ezt észre sem venni rajtuk. Pedig a flotta nagy része nem kapta meg a nagyjavítást és átesett a hírhedt BKV-s éljünk a mának korszakán. Számomra nagyon kellemes csalódás a lengyel cucc.
"Meg úgy tűnik,hogy nagyon szeretnek Pécsen pályaudvart építeni,mert a kertvárosi után most erre a közlekedési centrumra vannak nagyon ráizgulva vezetőink."
"Most már csaknem 50 új busz szolgálja az utasokat a Tüke Busz Zrt. flottájában."
Én meg azt nem értem,hogy ezeket miért kell a Credok meg a Rábák közé sorolni,mikor ezek jóval idősebbek.Ennyi erővel az utolsó adag Merci is új...
Meg úgy tűnik,hogy nagyon szeretnek Pécsen pályaudvart építeni,mert a kertvárosi után most erre a közlekedési centrumra vannak nagyon ráizgulva vezetőink.
IIP-776 van most az MPS-342 helyett(szidják a Mercit,hogy micsoda szarkupac),az egyik kockamerci mohácsi fordán(élmény lehet az alig szivacsos ülésén Mohácsig az út) dolgozott,de a 3 ajtós Ikarusokat is bevetették Pécs környéki járatokra.De legalább Pécs-Komló között már rend van,mert ott máris bevették az Ambassadorokat. :)
Somogyiaknak:messziről láttam,de azt hiszem a ti Karosátok robbant ma le és azt vontatta a Scaniánk.És az ex(?) Marcali Kistérségis Karosa is Pécsen van,azon oktatják a tanuló vezetőket.