Keresés

Részletes keresés

htibor Creative Commons License 2014.09.24 0 0 26568

Aug 28 volt az ajánlattételi határidő, a szerződés teljesítésének pedig okt 1. és dec 31. között kell megtörténnie.

Előzmény: JLW-470 (26566)
W007W Creative Commons License 2014.09.23 0 0 26567

A JOM-375 vasarnap dolgozott...

Előzmény: JLW-470 (26563)
JLW-470 Creative Commons License 2014.09.23 0 0 26566

Nem emlékszem,hogy mi volt a határidő.A TED-felelősök meg-emlékeim szerint-nem linkeltek még eredményt.

Előzmény: lobbanórotor (26565)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.09.23 0 0 26565

Ugye még nem volt eredményhirdetése a tendernek? 

Előzmény: JLW-470 (26564)
JLW-470 Creative Commons License 2014.09.23 0 0 26564

Szerintem ha megjönnek a használt buszok,akkor hivatalosan is selejtezik tőlünk az összeset.És akkor lezárul egy hosszúra nyúlt korszak.

Előzmény: lobbanórotor (26562)
JLW-470 Creative Commons License 2014.09.23 0 0 26563

Nem tudod,hogy talán elvitték az öreg E95-ket(pl. JLW-470/471,JOM-375) újabb felújításra?Mert kiadva sem lehet látni őket,meg a nagy betonplaccnál sem láttam őket a telepen.

Előzmény: W007W (26551)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.09.23 0 0 26562

A végén még nem lesz a DDKK állományában egy darab sem. Az mondjuk nagy dolog lenne. 

Előzmény: JLW-470 (26561)
JLW-470 Creative Commons License 2014.09.23 0 0 26561

Szerintem ne reméld-Én valamikor nyáron láttam utoljára Ik 266-ot kiadva,azóta nem(esetleg valamilyen nagyon eldugott járaton).Most is inkább a Gemenctől kértek 2 415-t,mint,hogy ilyeneket adjanak ki.

Előzmény: M62,306 (26557)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.09.23 0 0 26560

Ott se nagyon adják már ki őket. 

Előzmény: EKM-765 (26558)
majko102 Creative Commons License 2014.09.23 0 0 26559

Én ma szóló credoval találkoztam a barbakán fele, mondtam is magamban, hogy biztos hatással voltam rájuk és csak azért se lesz megoldva a gond! :D

Előzmény: JLW-470 (26556)
EKM-765 Creative Commons License 2014.09.23 0 0 26558

Tartalékként esetleg. Menj inkább Tapolcára.

Előzmény: M62,306 (26557)
M62,306 Creative Commons License 2014.09.23 0 0 26557

Akkor ne is reméljem, hogy esetleg tudok utazni valamelyikkel menetrendszerinti járaton?

Előzmény: JLW-470 (26555)
JLW-470 Creative Commons License 2014.09.23 0 0 26556

A hsz-d hatására már javított is a Tüke a 30-on ma délelőtt:csuklós helyett szóló Conectot állítottak be. :)))

Amúgy nem tudja valaki,hogy mi van az új kijelzőkkel?Mert elég sok buszban rosszak vagy nem működnek.

Előzmény: majko102 (26549)
JLW-470 Creative Commons License 2014.09.23 0 0 26555

Ha még megvannak,akkor is már csak a telepen célszerű keresni azokat.

Előzmény: M62,306 (26554)
M62,306 Creative Commons License 2014.09.22 0 0 26554

Tudnátok segíteni, a még meglévő Pannonos 266-osokat merre láttátok mostanában? Köszi!

hungeri Creative Commons License 2014.09.22 0 0 26553

Péntek - szombaton szerintem fontos a csuklósítás. Azért az ciki is, hogy a sofőrök haza-/ elszállítós buszait vontuk be a közlekedésbe és ők azok, akik nem férnek fel. Nem az ülőhely biztosítása a cél, de a kulturált hazautazás mindenképpen...

Előzmény: majko102 (26549)
via ironia Creative Commons License 2014.09.22 0 0 26552

"08:02-es 55. Miért megy egyszerre 2db autóbusz kertvárosba 55-ösként? Az egyik 02-kor indul, a másik 04 körül. Az utóbbi teljesen üresen megy szinte mindig. Nem egyszer láttam már ilyet."

 

Csúcs végén nincsenek a buszok eltárolva a Klinikáknál, vissza vannak irányítva Kertvárosba. Nincs jelentősége, hogy együtt vagy külön mennek. Az első késik, a második pontos.

 

30-asba is vonatok közlekednek a főpálya felé. A cél a forduló leürítése.

Előzmény: majko102 (26544)
W007W Creative Commons License 2014.09.22 0 0 26551

De az is vicc bár nem tudom még így van e hogy hétvégén 18-19 óra felé már szóló 73-as megy.

W007W Creative Commons License 2014.09.22 0 0 26550

Egyetlen egy probléma van, rugalmatlan a hozzáállás... Tudomásom szerint van tartalék busz lehetne ilyenkor másodrésznek küldeni és nem csak a lemaradó sofőrök miatt...

Előzmény: majko102 (26549)
majko102 Creative Commons License 2014.09.22 0 0 26549

Köszi a választ.:)

 

- Ne tudd meg a 973-ason pénteken a telephelyen mennyire anyáztak a sofőrök, hogy nem fértek fel. A diszpécser leszedte őket a buszról és gondolom hívott nekik taxit a cég költségén. Nem fontos a csuklósítás, csak egy-egy időszakban rohamozzák meg az emberek, az egyik ilyen a 00:10-kor induló busz kertvárosba.:)

 

- BTK-TTK ott van a megállótól 50 méterre, jó pár előadásnak 11:30-kor van vége. Sok órarend van úgy az új rendszerben, hogy van egy raklapnyi lyukas órád, addig meg sokan mennek a városba/haza/kocsmázni. Ha valaki nem hiszi holnap csinálok egy képet a megállóból, hogy hányan is vannak.:D Amúgy az ülőhelyek fele/kétharmada már a Klinikák végállomáson elfogy, mert van aki tanult a helyzetből, és mint a 973-Zsolnay esetnél, itt is inkább gyalogol egy megállót visszafele, de biztos helye legyen a buszon. Én is inkább sétálok, ha nem vagyok késésben és nem felejtem el, hogy szopás az ifjúság útja.:(

 

- Az akkor szinte mindig csúszik, mert eddigi tanulság szerint 5 napból 2-4 napon mindig így vonatozunk kertvárosba.

Előzmény: hungeri (26547)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.09.22 0 0 26548
hungeri Creative Commons License 2014.09.22 0 0 26547

Ahoj!

 

- Éjszakai csuklósítás már folyamatban van, de sok minden átszervezendő miatta (ne tudd meg...).

 

- Ehhez valóban nehéz hozzányúlni, mert vizsgaidőszakban ez a helyzet nem fog fennállni. Meg tavaszi szemeszterben is csak akkor, ha hasonló egybeesés lesz órarendileg. Azért kíváncsi vagyok, milyen karok azok, ahol 11:36-kor nagy mennyiségű diák képes távozni. Ott akarok én is diplomázni! :)

 

- Menetrendileg ilyen nincs, a 02-es az csonkamenet, megy Kertvárosba pihikélni. Esetleg az előtte levő csúszhat meg és megy 02-re, a 02-es meg megy 04-re és csak Kertvárosig, az könnyen lehet.

Előzmény: majko102 (26544)
hungeri Creative Commons License 2014.09.22 0 0 26546

Ez a probléma állt fent a fonodó hálózat előtt is, amire a sofőrök még rá is játszottak, ha az átszállási lehetőség meg lett volna oldva nem lett volna szükség a fonodó hálózatra és mindenki, mondom mindenki jobban járt volna!

 

A jellemző irány nem száll át. Ha szerinted ez nekik ugyanolyan, mintha mindig mindenkinek pontos csatlakozása lenne, akkor szerintem ne szabadjeggyel próbálkozz, hanem teljes árú bérlettel. Olyan műszakra, amit a munkáltatód leszar, hogy illeszkedik-e a menetrendre. Még mielőtt, Pécsett már nem mindenhol lehet a menetrend a műszakért, hiszen például a 26-os nyugati végén van tucatnyi 15-20 főt alkalmazó cég, totál más munkarendben. Ahhoz illeszkedj...

Előzmény: W007W (26542)
hungeri Creative Commons License 2014.09.22 0 0 26545

Bakker, buszt még nem lehet teleportálni. Ha szorosan a keresletre igazítod a járatokat, akkor lehet kétszer ennyi viszonylat is, semmi akadálya.

Meg különben is, szofi megmondta, 25% ritkítás lesz. Hogy legyen honnan, ugye...

Előzmény: W007W (26543)
majko102 Creative Commons License 2014.09.22 0 0 26544

Sziasztok! Pár észrevételt szeretnék megosztani mint utazó, a téli menetrenddel kapcsolatban:


- 00:10-es 973. Pénteken és szombaton elbírna csuklós autóbuszt is, főleg ha rendezvény van a belvárosban. Most pénteken és szombaton is utaslemaradás volt árkádnál(20fő minimum), autóbusz-állomásnál (5-7 fő) és a telephelyen sem fért már fel az a 4 sofőr, aki felszeretett volna. Az emberek inkább sétálnak a Zsolnay-szoborig ha nem akarnak lemaradni a buszról, de ülőhely már akkor sem marad, árkádnál meg semmi sem.

 

- Délelőtt rendszeres utaslemaradás van az egyetemisták miatt a 30-as járaton a főpályaudvar felé, ha vége van egy-egy előadásnak valamelyik PTE-s karon. Főleg a 11:36-kor induló 130-as járaton. Rengetegszer fordult elő velem, hogy nem fértem fel a buszra 5-15 embertársammal együtt. Valamit kellene tenni ennek érdekében, mert ma már szinte élet-halál harcot vívtak azért, hogy ki férjen fel a buszra, egy idős hölgy el is esett ez miatt. Minden egyetemista pont ugyan erre a buszra szeretne felférni, és csak a csarnokig vagy a főpályáig menni vele. Tudom hogy lehetetlent kérek, de lehetne előadáshoz sűríteni - ritkítani a járatokat.:)

 

- 08:02-es 55. Miért megy egyszerre 2db autóbusz kertvárosba 55-ösként? Az egyik 02-kor indul, a másik 04 körül. Az utóbbi teljesen üresen megy szinte mindig. Nem egyszer láttam már ilyet.

 

Nem a levegőben beszélek, aktív használója vagyok(vagy lennék - ha felférnék) ezeknek a járatoknak.

 

Köszönöm a figyelmet.:)

W007W Creative Commons License 2014.09.22 0 0 26543

Köszönöm már gondoltam rá, de nem hiszem hogy mindenki örülne nekem...

 

Szerintem és többek szerint túl kínálat van. Túl sok a busz egyes vonalakon egyes időszakokban így az 1,25-ös szorzó nélkül is lehetett volna jobbat csinálni csak ezeket a vonal csoportosításokat kellett volna kihagyni.

Előzmény: hungeri (26541)
W007W Creative Commons License 2014.09.22 0 0 26542

Lehet más célközönséget szolgál ki, de ha már így van akkor 2 4-es járat közé is lehetett volna ütemezni azt a 2A járatot ami felmegy, úgy még értelme is lenne.

 

Igen valóban mily nagyszerű ötlet a Kertváros-Patacs még hiányzik illetve csak forditva reggel érhető el :D, de az ilyen szolgáltatást a taxik végeznek igaz azokban ingyen nem lehet utazni...

 

A nyári menetrendben is jól sikerült a ütemezés, hétvégén a 26 járat, több mint 10 perc II-rakodón várakozás után, menetrend szerint 31-re ért Uránvárosba, az 1-es és 2-es járatok pedig 30-kor indultak. Így az utasok 20 illetve 15 percet várhattak mivel ezzel senki nem foglalkozott a menetrend készítésnél. Ez a probléma állt fent a fonodó hálózat előtt is, amire a sofőrök még rá is játszottak, ha az átszállási lehetőség meg lett volna oldva nem lett volna szükség a fonodó hálózatra és mindenki, mondom mindenki jobban járt volna!

Előzmény: kez-577 (26540)
hungeri Creative Commons License 2014.09.22 0 0 26541

Totálisan fordulnak át az utazási szokások, nehéz lesz olyat alkotni ennyi pénzből, hogy azt mondhassa a Tüke: kész. Ha mondjuk lenne egy 1,25-ös szorzó, abból talán már lehet olyat készíteni, amire nem érkezik nyomós panasz.

 

W007W topiktársat sok szeretettel várjuk az egyesületben. Van munkalehetőség.

Előzmény: kez-577 (26540)
kez-577 Creative Commons License 2014.09.22 0 0 26540

Igen érdekesek ezek,de gondolj arra,hogy ezek a plusz menetek nem a törzshálózat részei,a hangolás nem biztos,hogy lehetséges.Nyilván egy 2A,vagy egy 4-es más célközönséget szolgál ki,aki csak az Árkádig megy annak nyilván tökmindegy.Egyébként jó dolog,hogy számszakilag több járat van,a zsúfoltság érezhetően csökkent minden napszakban.
Egyébként tudnak-e az illetékesek arról,hogy pl ma Uránban délután az egyik érkező 1-es szinte összes utasa átbattyogott a 25/26-os megállójába?Lehet,hogy el kellene gondolkodni egy Kertváros-Patacs járaton...?

Előzmény: W007W (26539)
W007W Creative Commons License 2014.09.22 0 0 26539

Tisztelt fórumozó egyesületi tagok akiknek az új menetrendet köszönhetjük!

Mesélje el valaki nekem ( és gondolom többen is kíváncsiak rá) hogy annak mi értelme hogy az a 2A megy fel Hősök terére ami után menetrend szerint 1 perccel jön a 4-es járat? 

Azt is nehezen tudom meg emészteni hogy délután eddig a 2-esek után ment 1 perccel a 60-as most pedig előttük 1 perccel Mecsekszabolcsból, de igaz ez a Budai Állomástól is.

 

Más, azon a szövegen meg ami megy a buszon hogy szeptember 1.-től sűrítjük a 104 járatokat nagyot tudok mindig mosolyogni :D De végül is igaz mert most 1 darab helyett már 2 van belőle egész nap :D 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!