Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Akkoriban arra nem jártam fotózni, de azért futottam bele a Veszprém megyei Volánok autóiba más helyeken. Az a baj, hogy digitális gépem csak 2001-től van, előtte azért kevesebbet fotóztam, ráadásul a nagy része még nincs is szkennelve. Nemrég vettem egy dia/negatív szkennert, de még nem fogtam munkára, terveim szerint a karácsonyi szabi alatt elkezdem a régi anyag feldolgozását.
Hát, menni megy, de akadnak hibái. Mondjuk lehet, hogy nem a Tiszás Volvokat, vagy a kívül-belül különböző színű Irizarokat kell alapnak tekinteni. De E95-ösből is lehet találni egész jót, csak az meg tele van székezve. :)
Tolnai barátainknak:a JOM-415 ma már dolgozott,viszont azt nem tudom mi helyett,mivel kijelzőt mégsem kapott(ott virít rajta a nagy Gemenc felirat),tábla meg nem volt benne.Viszont a sofőr eléggé küzködött a lomha D10-el.
A JZL-428-ról tudtok valamit?Maradt siklósi vagy visszakerült Pécsre?
És megvan az "első"fehér Nabi is:IXW-195 elhagyta a hokibotját. :)
Jó részük fent volt a Zindexen, de aztán a tar.hu elvitte a sírba.
Mondjuk most, hogy a FEZ-t előkerestem, éppen bele is ástam magam az arhívumba, és jönnek elő az emlékek. A szegediekkel - meg a persze a betévedő többiekkel - pár hektó sört megittunk hazaérkezés után a puccosban.:-)) A "Szkániások" külön kaszt voltak akkoriban.:-)
Alkalmanként rakosgatok fel, ha a topik közönségének nincs kifogása ellene.
Igen. Nem tudom az első 3 napra megnyertem azt. De most a JLW-475 van épp soron. Jah és már nem mozog a FEZ-ben a retarder kapcsoló kicseréltettem pár egyéb dologgal együtt.