Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Sajnos a KTI könyvtára már nem játszik, néhány éve én is ott próbálkoztam régi menetrendeket keresni, a könyvtáros állítása szerint egyik selejtezéskor megszabadultak tőlük...
A Közlekedési Múzeum könyvtárát tudom ajánlani, ott sem volt meg sokféle kötet, de ha nem konkrét év, hanem valamely évtized adatait keresed, akkor talán szerencséd lesz.
OFF
'76 előtti adatokat ha végképp nem találnál, akkor dobj egy emailt, lehetséges hogy abban tudnék segíteni.
A Szegedi időben indul és ér Fehérvárra. (Igaz volt hogy több, mint egy percig mentünk a szembejövő sávba).
A probléma Fehérváron kezdődik: Egyrészt minden beálló autó az állomás bejárata után pakol ki, és nem a kocsiállásokon, emiatt egyszerre max 2 busz tud átmenni a lámpán. Így hiába állt előttünk a Pannonos autó, (eddig összeszedett 5percet) jöhetett a rohanás, mert ő beállt a helyére.
Jön a beszállítás: Ugye távolsági sorrendbe, de aki átszállna az semmit sem hall ebből mert még a csomagjait keresi a másik buszba 100 méterrel arrébb... Ellenben jönnek a Sárbogárdiak, és ha az átszálló pécsiek beállnak a sor végére, csak pislognak, hogy ha elfogy az ülőhely akkor indulás, mivel az Irizar ÁLLÓ UTAST NEM VIHET... +17-tel jöttünk el, (nekem szerencsém volt, előttem egy csajt leküldött a táska miatt a söfőr...)
Ellenben meg kell állni Fehérvártól Sexárdig majdnem mindenhol.
De ha már álló utast nem vihet, akkor miért nem emelt szintű? (tudom, majd menetrendváltástól az lesz...)
És miért ez a fordakocsi? Legalább pénteken lehetne más, hamár nem férnek fel, mert ugye meg kell állni, de pl a vértes ugyan ezen a vonalon közlekedő járata kihagyhatja a baranyai megállókat.
Egyébként 15:20-kor és 16:00-kor is megy járat Sárbogárdra...
Segítséget szeretnék kérni kutatásomhoz. A Pécs-Harkányfürdő vonal bezárását kutatom és a vasúti részről elég sok anyagot, iratot szedtem össze, viszont a környék (Görcsöny, Ócsárd, Baksa, Szava, Diósviszló, Garé, Kemse, Túrony, stb) buszmenetrendje egyelőre nem kutatható az OSZK-ban. Nagyon sok segítséget jelentene, ha valaki tudna befotózott menetrenddel, vagy akár egy linkkel segíteni a 12 sz. VOLÁN 1970-es évekbeli helyközi menetrendjéről. Nem csak az 1976 szept. 1 utáni helyzet érdekel, hanem hogy milyen volt a buszközlekedés előtte.
Én is azt hallottam róluk, hogy jó kis gépek. Az egyikkel volt egyszer egy olyan probléma, hogy nem indult el Kaposváron. Azóta se jöttek rá, hogy mi volt vele, de nem produkálta a problémát azóta.
Volt itt tesztelésen, semmi baja nem volt. Anno amikor Szekszárdra jöttek a Citarok, azokban az általános vízforralási és váltóproblémák előjöttek, ezeknél még az se.
Nyilván beindulás előtt nem iszok én se a medve bőrére, de Krisi cinikussága sem állja meg még jelenleg a helyét szerintem.
Sikerült megint elírni. Nem megveszik, hanem csak bérelni fogják őket. Amúgy visszatérve a kijelentésedre, jobb lesz a rendelkezésre állási mutatói, mint a Credoké. A Pannonnál egyenlőre működnek. Bár az elektronikát hallottam rossznak.
Nem értem a vidámságod. A legnagyobb céges támogatód felfüggesztve, a helyettese már rég nem a barátod és közelednek a perek. Ha elfogadsz egy tanácsot akkor csendben visszavonultok.;-)
nekem mindegy, Pécsett nagyobb kreténségek is vannak mint egy szűk utca egy sávon parkolóval, a másik sávon kétirányú bringaúttal és kétirányú váltakozó forgalmú úttal amúgy forgalomcsillapított övezetben.
(megj. a jelenlegi felfestés, ahol ugyanazon a sávon van az egyirányú út szembeirányú brignanyommal is borzasztó)