Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Számos európai városban közlekednek kétajtós buszok. A pécsi Főpályás vonalaknál nagyobb forgalmat és komolyabb utascserét is elbír egy 2 ajtós busz.
A Főpályaudvarra 12 darab olyan forda készült, melyekben kizárólag alacsony forgalmú járatok vannak, illetve több ülőhely a fontosabb inkább (13,113 stb.) - pontosan ezen buszok várható érkezése miatt.
Ablak kell rá, de ha megnézed a Budapestre érkező használt buszok is átestek egy ún. honosítási folyamaton. Ezek a buszok is átesnek majd ezen.
Nyilván lesz benne nyitható ablak és klíma is,ugye?Mert Hollandiában az nem kellett... Ezek a buszok elővárosi kivitelűek NEM városba valóak. Nyilván a Főpályára kerülnek innen mennek a relatíve kisebb forgalmú/vagy hegyi járatok.
nem is jutott volna eszembe követelni, ha nem találkozom vele a menetrendfüzetben :) (sőt, azt hiszem, így se követeltem, az én szükségleteimet kielégítik a jelenleg elérhető applikációk is)
Létezik de még nem publikus :) De mondjuk a legújabb verziója 1 nap alatt 269 MB adatforgalmat csinált, mig az előző egy hónap használat során csak 36 MB-ot. Szóval még ne akard :) Egyébként jó aktuális adatokat tud egy egy járatról és a megállóba érkező buszokról.
Igen, mert mindenki olyan dilettáns, mint tudjuk ki és ha a szerdai esős késői délutánon midivel segg üres a 34-35, akkor a verőfényes szombat délelőtt is az jön.
Valószínűleg továbbra sem jutottak dűlőre a Fejlesztési Bankkal a 4,5 milliárdos összeg lehívásáról. Értsd, az állam egyelőre nem ad több hitelt buszvásárlásra.
Van fehér, kék-fehér, kék-sárga, égkék, zöld buszunk. Most a változatosság kedvéért lesz kék-piros, fehér alapon, holland felirattal is. ;)
Amúgy ezek a VDL-ek használtan is jobb partik, mint az új Citadellek.
Pécsre inkább csuklósokat kéne venni, ott több fejlesztenivaló van. De ha már így alakult, miket fognak kiváltani? Az egy szem Ikarus 246-os, az utolsó 260-as, az összes 415-ös gondolom megy, meg 1-2 Conecto is. Az egy szem, emberi szállításra teljesen alkalmatlan MB O.815 D VARIO-t (HPH-087) nem akarják kidobni?
Ha pedig további midiket akarna venni a Tüke Busz, akkor ezeken elgondolkodhatnának: