Keresés

Részletes keresés

hungeri Creative Commons License 2014.08.11 0 0 26163

"Mivel más nem lesz, persze, hogy vonzó lesz :D "

Az megvan, mi a különbség a helyett és a rovására között? :p Tehát ritkul a 32-es, de lesz szemben 31-es. Hátrány, hogy így nem elég kiállni a megállóba, tudni kell azt is, melyik irányból várjam a buszt.

Előzmény: bendeguz90 (26158)
hungeri Creative Commons License 2014.08.11 0 0 26162

Köszönöm az előttem szólónak. Ha a 90 a nickedben a születési éved, akkor bizony Neked is kellett volna még tapasztalnod a 32-es fénykorát. Én általános suliba azzal jártam, olyan körülmények között, amiről az előttem szóló ír.

Előzmény: bendeguz90 (26158)
JLW-470 Creative Commons License 2014.08.11 0 0 26161

32Y most is van. :)

 

"Azért szvsz ennyire drámainak nem tartom a helyzetet, mint ahogy lefested."

 

Pedig az(amióta nem mehet a Széchenyi tér felé,azóta folyamatosan csökken az utasszám).Régen 10 percenként járt és tömve volt,míg most 12 percenként jár és néhány kivételtől eltekintve szinte csak lézengenek rajta.

Előzmény: bendeguz90 (26158)
JLW-470 Creative Commons License 2014.08.11 0 0 26160

Mostanában nem nagyon véleményezhetjük itt a terveket?Csak nem féltek ettől? ;)

A 32-es módosítását támogatom,mert valóban nagyon lecsökkent az utasszám(ami jelzi,hogy valami nem jó és változtatni kell/és legalább nem ritkítás/)

Előzmény: hungeri (26148)
W007W Creative Commons License 2014.08.11 0 0 26159

 

Ez is a PTKE-nek köszönhető...(Zsolnay-szobor)

bendeguz90 Creative Commons License 2014.08.11 0 0 26158

Nem kötekedésből, de ennél az új járatnál találóbb lett volna a 32Y elnevezés. 

 

 

"A 32-es rovására indított 31-es így délután biztosan vonzóbb lesz, főleg Szkókó számára."

 

Mivel más nem lesz, persze, hogy vonzó lesz :D 

 

 

"A 31-es nagyjából a 32-es utolsó esélye, mert nem lepődnék meg, ha fele annyi utast sem számolnánk ma a 32-esen, mint 10 évvel ezelőtt, ez márpedig kirívó az átlagos utasvesztéshez képest. Ujjongnátok, ha a Tüke befelezné a járatok számát?"

 

 

Azért szvsz ennyire drámainak nem tartom a helyzetet, mint ahogy lefested.  

Előzmény: hungeri (26157)
hungeri Creative Commons License 2014.08.11 0 0 26157

A 32-esnek volt régen egy népszerűsége, ami mára nem maradt meg. Könnyen lehet, hogy ennek egyik oka az, hogy a lakótelepi rész - MTA alatti néhány megálló - reggel gyorsan bejut a belvárosba, ám délután onnan az igen vonzó, ritka 36-os áll csak rendelkezésre. A 32-es rovására indított 31-es így délután biztosan vonzóbb lesz, főleg Szkókó számára. A Búza téri reláció csak lehetőség, nem pedig mérvadó keresztmetszet.

 

A 31-es nagyjából a 32-es utolsó esélye, mert nem lepődnék meg, ha fele annyi utast sem számolnánk ma a 32-esen, mint 10 évvel ezelőtt, ez márpedig kirívó az átlagos utasvesztéshez képest. Ujjongnátok, ha a Tüke befelezné a járatok számát? Most egál teljesítményből feltámadást várunk, na persze nem kirívót, de a mérsékeltnek is örülhet a város, úgy gondolom.

Előzmény: kez-577 (26156)
kez-577 Creative Commons License 2014.08.11 0 0 26156

Dög felesleges járat lesz,a 36-os napközben nagyrészt üresen jár,és nyilván tömegek akarnak at MTA-székháztól a Búza térre menni...:-))
Nyilván nem lesz megállóépítés,egy-egy tábla kirakása maximum nem lehet néhány milliónál több,vagy meg sem fog állni a Pálosok felé:-)

Előzmény: bendeguz90 (26135)
Racilaci Creative Commons License 2014.08.11 0 0 26155

Végtelenül érdekes, hogy ekkora igény van a nyilvánvaló hazugságokban való hitre.

Előzmény: trizs77 (26154)
trizs77 Creative Commons License 2014.08.11 0 0 26154

Súgni csak annak lehet aki tud....................................mondta anno Virágh tanár úr, a Márvány utcai ált.iskola 7./B.osztályában amikor Dóczi kollégának (aki fix 2-es volt mindenből) próbáltam súgni, földrajz órán, de rosszul értette, s akkora baromságot mondott, hogy percekig azon röhögött az osztály.

 

Szerencsére egy kézlegyintéssel elintézte a tanár úr, nem kaptam intőt.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Hazudni, fogyasztásról, rendelkezésre állási %-ról csak az hazudjon aki tudja a szakmát.

Neki valószínűleg sikerül.

 

De aki nem tudja, az ne füllentsen.

Se az alpolgármesternek írt győzelmi jelentésben, se a saját vezérigazgatójának.

 

Mellesleg azt sem tudjuk, hogy az alpolgármester (ez a Csizi) elvárja e, hogy hazudjanak neki valami fényeset, vagy csak egy túlbuzgó fenék nyalogató akarta vagy saját magát, vagy céget jobb színben feltüntetni mint a valóság?

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Most leírok egy megtörtént esetet amiben egy busz sincs, de 101%-ban ON téma.

Már annak aki megérti?

 

1984-ben kaptam egy jelentést.

Három század (kb. 290 sorkatona) fél éves sporteredményeinek összefoglaló záró jelentése volt, kb. 15 oldalon.

 

Az egyik sorban az szerepelt, hogy az 1.század sorkatonái, (kb. 90 fő) a 100 méteres síkfutást, gyakorló ruhában, bakancsban, szimatszatyorral, AKM-el a kézben átlagosan 9,1 másodperc alatt futották.

Mondom átlagosan.

Tehát volt aki még ennél is gyorsabban, volt aki lassabban, de a 90 fő átlaga 9,1 másodperc volt.

Bakancsban.

Kézben géppisztollyal.

 

Aláírva, lepecsételve, hitelesítve, név, rendfokozat, stb.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Nem tudom van e aki nem értette a párhuzamot de a TÜKE 2014 első félévi fogyasztási adatainak és rendelkezése állásainak valóságtartalma teljes mértékben megegyezik a század sporteredményeinek valóság tartalmával.

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.11 0 0 26153

:D :D :D

Előzmény: trizs77 (26152)
trizs77 Creative Commons License 2014.08.11 0 0 26152

Lehet tobb felolem a fogyasztas de azt ne mondja senki hogy az uj buszok miatt.

Mert azok kevesebbet fogyasztanak ez teny!

 

---------------------

 

Nekem semmi bajom ezzel, ha ez TÉNY Pécsen.

 

De ha ez igaz, akkor nem Csizi úrnak kell jelenteni (bármennyire is tiszteljük itt a helyi alpolgármester urat) hanem idén októberben az IAA-n bejelenteni.

 

Ugyanis ez akkora világszenzáció (ha igaz??) ami nem maradhat provinciális hír Magyarország egyik csücskében.

 

Az IAA-n pedig mégiscsak ott van a szakmai világ krémje, akik ezt kellő mértékben (mint világszenzáció) tudják értékelni.

 

Ha már nekik ez eddig nem sikerült, biztos lehet a TÜKE kiküldötte, hogy beszámolóját valódi, nem titkolt, érdeklődéssel és irigységgel fogják hallgatni a világ vezető haszongépjármű gyártóinak kutatási Igazgatói.

 

 

W007W Creative Commons License 2014.08.11 0 0 26151

Lehet tobb felolem a fogyasztas de azt ne mondja senki hogy az uj buszok miatt. Mert azok kevesebbet fogyasztanak ez teny! De mivel osszessegeben tobb km mennek, az uj menetrend miatt,  igy tobb uzemanyag fogy.

Előzmény: Törölt nick (26150)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.11 0 0 26150

Pontosan tudják, hogy megugrott a fogyasztás. De. Hogy nézne ki a sajtóban, ha azt nyilatkoznák: igen, az új buszok sokkal drágábbak és szarabbak?

Gátlástalanul hazudtak a sajtóba 1974-ben
1984-ben
2004-ben

és fognak 2024-ben is.

Előzmény: trizs77 (26130)
hungeri Creative Commons License 2014.08.11 0 0 26149

"ők írták, hogy tízmilliókat takarítanak meg az új buszok"

Aztán később nevesítve is lett (újságírói túlzás volt): 21 milliós megtakarításról van szó:

 

"Az új buszok érkezése után, s az idei év első öt hónapjában a tavalyi normához képest 71 ezer liter üzemanyaggal fogyott kevesebb, ami 21 milliós megtakarítást jelentett"

 

A számok hitelességét nem tudom megítélni, de ez literenként 295 Forintos dízelt jelent, ami reálisnak tűnik. És minimum 5 (ÖT) hónap fogyasztásáról van szó, bár itt megint félreérthető a fogalmazás. Ez azt jelenti, hogy átlagban havi 14,2 ezer literrel fogyott kevesebb üzemanyag (ami főleg azért kurva érdekes még, mert tavaly ilyenkor még kimaradt a buszok sok-sok százaléka és azok nem fogyasztanak semmit). 473 liternél tartunk napi leosztás tekintetében, munkanapi csúcsidőben 132 forgalomba adott autóbusszal, legyen a napi átlag 70 kocsi, ez kocsinként 6,7 liter napi üzemanyag megtakarítást jelent (ákombákom számítással, de a csoda mégis megdőlt...). Ha ez lehetetlen, akkor a pécsi buszok tényleg termelik az üzemanyagot............

Előzmény: kristoof (26131)
hungeri Creative Commons License 2014.08.11 0 0 26148

Szeptembertől beolvad másba.

Előzmény: peti_s (26143)
hory004 Creative Commons License 2014.08.10 0 0 26147

Gondolom mivel a KK-k (ezdeszép...) tesztelik ezért a városi kézben lévő cégekhez nem megy. Tehát, mint DDKK maradt Sexárd.

(kivéve ha megy a pannonhoz próbázni Komlóra, akkor lehet, hogy beforgatják helyközibe, hogy jöjjön Pécsre :))

Előzmény: W007W (26146)
W007W Creative Commons License 2014.08.10 0 0 26146

Vajon Pécsre miért nem jön? 

Előzmény: hory004 (26145)
hory004 Creative Commons License 2014.08.10 0 0 26145

http://www.gyoribuszok.hu/gyoribuszok/mercedes_citaro_menetrend.htm

 

Mercedes Citaro (MTS-339) országos tesztkörút - menetrend

2014. augusztus 11-14. DDKK Zrt. (Dél-dunántúli Közlekedési Központ Zrt.)

peti_s Creative Commons License 2014.08.10 0 0 26144

Köszi a választ!

Előzmény: ikarusman280 (26110)
peti_s Creative Commons License 2014.08.10 0 0 26143

Üdv, úgy egy hete látom menni a 21-s járatok, és mindig tök üresek. Nem tudom mi helyett van, vagy miért, de ennek így nem sok értelmét látom.

W007W Creative Commons License 2014.08.09 0 0 26142

Nos tájékozódtam :)  Az az érdekes helyzet áll elő hogy nekem is és az újságírónak is igaza van! :)

 

A csavar ott van hogy ami 33-ba megy fel az 31 jön le és fordítva. 

JLW-470 Creative Commons License 2014.08.09 0 0 26141

Még esetleg arra tudnék tippelni,hogy a 32,33 útvonala is változik,amiről az újságíró a sikerpropaganda súlykolása mellett megfeledkezett.

Előzmény: bendeguz90 (26139)
JLW-470 Creative Commons License 2014.08.09 0 0 26140

Elsőre én is így értettem,viszont akkor ezt nem értem:"A módosítás előnye az is, hogy az MTA székháztól közvetlenül, átszállás nélkül lehet eljutni a Búza térre. Szintén kedveznek ezzel a módosítással azoknak, akik belvárosi iskolába, az Alagútnál lévő megállóba akarnak eljutni a Jurisics lakótelepről."

Meg lesz pénz építkezésre(mert ugye MTA-tól a Pálosokig megállókat kell építeni)?És Cassianon elkezdték már a fordulót építeni?

Előzmény: W007W (26138)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.08.09 0 0 26139

De a pecsma-s cikk azt írja, hogy a " módosítás előnye az is, hogy az MTA székháztól közvetlenül, átszállás nélkül lehet eljutni a Búza térre. Szintén kedveznek ezzel a módosítással azoknak, akik belvárosi iskolába, az Alagútnál lévő megállóba akarnak eljutni a Jurisics lakótelepről."

Előzmény: W007W (26138)
W007W Creative Commons License 2014.08.09 0 0 26138

Fopalya - Korhaz ter - Barbakan - MTA-szekhaz - Kisszkoko dulo -  Petofi-haz - Palosok - Tettye es ugyanez visszafele!

W007W Creative Commons License 2014.08.09 0 0 26137

Fopalya - Korhaz ter - Barbakan - Petofi-haz - Palosok - Tettye es ugyanez visszafele!

bendeguz90 Creative Commons License 2014.08.09 0 0 26136

"es csucsidoben 30 azon kivul 60 percenkent van arra jarat..."

 

Múltkor arra volt dolgom és tényleg hihetetlen, ami ott megy közösségi közlekedés címszó alatt.

Előzmény: W007W (26134)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.08.09 0 0 26135

"Ez a 31-es merre fog akkor járni(elég kuszán sikerült az újságírónak leírnia)?"

 

Nekem úgy tűnik, hogy először a 36-os vonalán elmegy az MTA-székház felé és majd onnan  a Tettye felé és utána a Alagút-Búza tér-Főpályaudvar. Viszont ezt a vonalat régebben PaP már tervbe vette úgy tűnik, hogy csak most sikerült megvalósítania.

Előzmény: JLW-470 (26132)
W007W Creative Commons License 2014.08.09 0 0 26134

Radio 1-en hallottam a menetrendi referens riportjat...

 

Es hihetetlen amit beszel. Nem vonzo a zsufolt 72 jarat? Hat a zsufolt 4-es jaratok sem vonzok! Es meg se akar senki semmit csinalni. 

A legnepesebb peremkerulet? Mennyivel is laknak tobben Rozsadombon mint a Malomvolgyibut mellett vagy Szellemvarosban. Ott miert nem kell javitani a kozlekedest? Nem tudom milyen haverja lakik ott fent hogy ilyen fontos az a resz. Enviro baratod Szellemvarosban lakik es csucsidoben 30 azon kivul 60 percenkent van arra jarat...

Vasasrol biztos rengetegen akarnak eljutni az Egyetemekre arrol nem is veszelve hogy miert az egyetemi ora kezdeshez kell igazitani mikor az egyetemistak nem tul rendszeresen jarnak orakra mig mondjuk az altalanos es kozepiskolakba is jarnak diakok. Szerintem tobben...

Jah es az iskolakbol kitodulo diakok akik fokent az autobusz-allomasig es a vasutallomasig mennek ugy megtoltik a 4 jaratokat hogy rendszeres utas lemaradas van es meg a 20, 120 jaratok is elkerulnek onnan...

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!