Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Azért én nem lepődnék meg a helyedben,ha ez a fiatalítás abban merülne ki,hogy most egyszerre dolgozna a 4 Autosanyi,a 4 Merci meg a 2 legfiatalabb Ikarus pár öreg Ikarussal együtt.
Ez az az 1000 éves térkép,ami régebben kint volt minden Pannon irodában(van ahol még most is).De a buszok többségén is a '90-es évek végi utazási feltételek vannak kint,meg még a Buscomról a tájékoztatók.Ez az igénytelenség sajnos a legtöbb cégnél megvan. :(
Nagyon köszi ez hiánypótló! Múltkor nagyon kerestem ilyet és nem találtam. Ez csak a Pannon Volan járatait mutatja ugye? Mert a Körös Volánnak van délután Békéscsabára járata azt tudom.
Jó ez a buszozás, olyan mint a katonai szolgálat. Egy egész életen át lehet róla jókat sztorizni :)
------------------------
Jó 10-15 évig azt mondtam minden ifjú mérnöknek, hogy a diploma megszerzése után, zsírozza le "M" tartalékba a diplomáját, tegye be egy fiók mélyére és legalább 5 évet dolgozzon távolsági buszon (1 év) és különjáraton (4 év).
Olyan élményekkel lesz gazdagabb, melyek valóságosan is megtörténnek vele, amiknek a 90%-át sohasem fogja elmesélni, mert a hallgatósága 99,99%-a meggyőződéssel állítaná,hogy hazudik.
Pedig nem hazudna.
Az életnél, a valóságnál, nincs jobb forgatókönyv író.
Akkoriban ez bőven elég volt a 13 szépségkirálynőnek + a stábjuknak, úgy, hogy a hátsó 4-es vagy 5-ös (??) üléssor nekünk volt fenntartva, hisz ilyen kicsi buszon nincs hálófülke, tehát ott aludtunk amikor nem vezettünk.
A kép illusztráció, mivel az eredeti Capitol Kft.-s Neoplán 208-ról nincs képem.
Egy ilyen autóbusz vagy 10 évig üzemelt a Zala Volán (on topik) állományában is.