Keresés

Részletes keresés

E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.06.07 0 0 25720

Segíj vót, nagy busz kell a teszkós bevásárlás után hazavinni a cuccot :))))

 

És persze fonódott a hálózat ;)

Előzmény: BPV-093 (25716)
ikarusman280 Creative Commons License 2014.06.06 0 0 25719

Amúgy az egyik C12 gazdája volt vele.

Előzmény: BPV-093 (25716)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.06 0 0 25718

Ha csak az van, akkor csak az van..

Előzmény: BPV-093 (25716)
ikarusman280 Creative Commons License 2014.06.06 0 0 25717

Gondolom ez volt. Amúgy egy kicsivel 1 óra előtt jött velem szembe az 57-esen és ment az Üszögpusztai körfogalom felé.

Előzmény: BPV-093 (25716)
BPV-093 Creative Commons License 2014.06.06 0 0 25716

Ma 16.30-kor csuklós (BPV-126) 12-est indítottak a Budairól. Kíváncsi lennék milyen okból? Egyébként 5 perccel később jött fel István-aknára.

JLW-470 Creative Commons License 2014.06.06 0 0 25715

Pécs-Zalaegerszeg:KCK-083

Tehát a hosszú kényszerpihenő után újra bevetésen. :)

 

Egy kis érdekesség:hosszú évekig ugyanazok a sofőrök jártak a Pannontól Szegedre,míg manapság a régi csapatból már nem jár senki.

FOMA Creative Commons License 2014.06.06 0 0 25714

Már azokat is belegondoltam az előbb, csak kicsit már későre jár.:-) Ez maga lenne a kánaán.:-)

Előzmény: M41 2305 (25712)
FOMA Creative Commons License 2014.06.06 0 0 25713

Az már jelentős előrelépés (pontosabban "visszalépés") lenne, sok helyen elfogadnák ezt az átlagéletkort.

Előzmény: JLW-470 (25711)
M41 2305 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 25712

Vissza fogják vinni a Credókat, erről korábban már konkrétan szó volt. Csak a megállapodásra vártak.

Előzmény: JLW-470 (25711)
JLW-470 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 25711

Azért én nem lepődnék meg a helyedben,ha ez a fiatalítás abban merülne ki,hogy most egyszerre dolgozna a 4 Autosanyi,a 4 Merci meg a 2 legfiatalabb Ikarus pár öreg Ikarussal együtt.

Előzmény: M41 2305 (25709)
JLW-470 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 25710

A JLW-492 és a HXT-646 helyet cseréltek. 

Előzmény: HSW-930 (25701)
M41 2305 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 25709

Tudom, de itt a megállapodás szerint folyamatosan kell csökkenteni majd az átlagéletkort, ami Komlón most nagyon magas.

Előzmény: Dante001 (25708)
Dante001 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 25708

Máshol a két kezüket összerakták 6 éves buszokért.

Előzmény: M41 2305 (25707)
M41 2305 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 25707

A Credo-k is már hat évesek. Nem ártana teljesen új járműbeszerzés sem.

Előzmény: htibor (25706)
htibor Creative Commons License 2014.06.05 0 0 25706

Komló helyi közlekedéséről a Pannon Volán 2013. évi beszámolója, mellékletekkel együtt+előterjesztés:

http://komlo.ekisterseg.hu/letoltes.php?d_id=10188

 

2013. évi normatív támogatás iránti kérelem előterjesztése:

http://komlo.ekisterseg.hu/letoltes.php?d_id=10134

Előzmény: M41 2305 (25703)
M41 2305 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 25705

Azok eltűntek mint aranyóra. :-) Remélem a 4 db helyi Credo már holnap a város útjait járja újra.

Előzmény: vampeare (25704)
vampeare Creative Commons License 2014.06.05 0 0 25704

és mi lesz a mi buszunk komlóval? :D

Előzmény: M41 2305 (25703)
M41 2305 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 25703
bendeguz90 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 25702
HSW-930 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 25701

FLR-539-et is ki hipózták.

RIKA424 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 25700

Nem a legfrissebb állapotot takarja,

 

----------------

 

Szólj (írj) a honlap szerkesztőjének, javítsa ki.

Előzmény: htibor (25696)
hory004 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 25699

Az MMT-410-re (C12) tudna adni valaki egy fordát a következő pár napra? A BKK-nál tanulhatnának, hogyan kell feketíteni a buzikéket. :)

JLW-470 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 25698

Ez az az 1000 éves térkép,ami régebben kint volt minden Pannon irodában(van ahol még most is).De a buszok többségén is a '90-es évek végi utazási feltételek vannak kint,meg még a Buscomról a tájékoztatók.Ez az igénytelenség sajnos a legtöbb cégnél megvan. :(

Előzmény: Törölt nick (25697)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.03 0 0 25697

Elég régi térkép már... [Pécs-]Bonyhád-Veszprém sem jól van rajzolva. (:

Előzmény: htibor (25696)
htibor Creative Commons License 2014.06.03 0 0 25696

Nem a legfrissebb állapotot takarja, a Székesfehérvár-Tatabánya útirány nincsen rajta.

Előzmény: RIKA424 (25694)
W007W Creative Commons License 2014.06.03 0 0 25695

Nagyon köszi ez hiánypótló! Múltkor nagyon kerestem ilyet és nem találtam. Ez csak a Pannon Volan járatait mutatja ugye? Mert a Körös Volánnak van délután Békéscsabára járata azt tudom.

Előzmény: RIKA424 (25694)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 25694

E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.06.02 0 0 25693
Előzmény: RIKA424 (25692)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.01 0 0 25692

Jó ez a buszozás, olyan mint a katonai szolgálat. Egy egész életen át lehet róla jókat sztorizni :)

 

------------------------

 

Jó 10-15 évig azt mondtam minden ifjú mérnöknek, hogy a diploma megszerzése után, zsírozza le "M" tartalékba a diplomáját, tegye be egy fiók mélyére és legalább 5 évet dolgozzon távolsági buszon (1 év) és különjáraton (4 év).

 

Olyan élményekkel lesz gazdagabb, melyek valóságosan is megtörténnek vele, amiknek a 90%-át sohasem fogja elmesélni, mert a hallgatósága 99,99%-a meggyőződéssel állítaná,hogy hazudik.

 

Pedig nem hazudna.

 

Az életnél, a valóságnál, nincs jobb forgatókönyv író.

 

 

Előzmény: E N V I R O 500 (25689)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.01 0 0 25691

A Neoplán 208-as 28 vagy 32 ülőhelyes.

 

Akkoriban ez bőven elég volt a 13 szépségkirálynőnek + a stábjuknak, úgy, hogy a hátsó 4-es vagy 5-ös (??) üléssor nekünk volt fenntartva, hisz ilyen kicsi buszon nincs hálófülke, tehát ott aludtunk amikor nem vezettünk.

 

 

A kép illusztráció, mivel az eredeti Capitol Kft.-s Neoplán 208-ról nincs képem.

 

Egy ilyen autóbusz vagy 10 évig üzemelt a Zala Volán (on topik) állományában is.

 

 

Előzmény: via ironia (25688)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!