Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
a Budai felé igyekvő utasoknak ott a 2/2A/4/4Y/13/14/15/60, a város irányába meg... nos, 3 perc pluszt hozzátenni minden menethez, hogy több embernek legyen messzebb a megálló, mint akinek közelebb... még mindig nem értem a koncepciót :)
amúgy el kell férnie, egyirányú 3 sávban az út viszonylag hosszan.
Bóbita: -1 (gondoltam kipróbálom a 181-est, kapott kijelzőket is, igaz hátra már nem jutott...)
Autójavító:-2
Téglagyár:kb-8
Azon gondolkodtam, hogy elég lenne a Mohácsi úton a vasúti átjáró és a lámpa közé rakni egy megállót (elférne?), onnan az Autójavító nincs messze, másik irányban meg a 25-26-ossal megkerültetni a háromszöget. Ha a Bajcsyról lehet a Rákóczira kanyarodni, akkor itt is elférne, csak a hangolást kéne megoldani.
Én megértem, hogy így van megírva a forda, csak szar így utazni :D vajon felférek e még vagy sem. A Baromfinál még oké, de a Hőerőmű, Strauss Metal-nál már egy szöget nem lehet leejteni. Eddig csuklós jött 14.20-kor 120-asba, az is tele volt, kedd óta szóló. :/
szerintem ha február óta nem változott volna egyáltalán semmi, akkor se tanulták volna meg az emberek, hogy mi merre hogy jár, úgyhogy ez az értetlenkedés nem a finomhangolás miatt van
Ez is egy vélemény, de a menetrend egy dolog. A hálózatváltozás másabb talán. Az, hogy most egy 15 percenként közlekedő busz mikor indul, ne legyen már probléma...
de egyébként tényleg tökre jó lenne, ha otthon és/vagy a megállóban tájékozódnának a menetrendről az emberek, ez nem akkora nagy elvárás, most még nincs is olyan sok helyről lelopva
nem, ez belül volt, nem figyeltem ugyan, hogy mikor szállt fel, de korábban. én úgy gondolom, hogy a belső kijelzőn a Benczúr Gyula utcát gondolta következő megállónak
mostanság van az, hogy nagyon hiányzik a pécsi buszokból a viszonylatjelző tábla, annak is az a belső fele, ami Pécsett sajnos csak rövid ideig volt bevett szokás, és ugye annak a frissessége sem volt soha prioritás, így pl. egy 32-es simán ment Széchenyi teres táblával stb. de most, a sok új vonalnál tökre jó lenne, ha belül látszódna a teljes vonalcsíkja az adott járatnak.
Az emberek jó része nem érti vagy nem akarja/tudja értelmezni a kihelyezett menetrendet.Mostanában eléggé elharapódzott az a jelenség,hogy az utas felszáll,mondja a sofőrnek hogy hova menne és ez a járat jó-e oda. Ha igen,akkor fennmarad,ha nem,akkor meg leszáll.
Nem tudom,hogy mi lehetett a 60-al,mert én délután a 48-as térnél láttam egyszerre két 60-t a Csontvári felé menni.
A Pannonnál visszatért a HBD-017. :) Így a választásokhoz vészesen közeledve a pártok is felismerték,hogy a közlekedéssel is lehet kampányolni,mert van olyan politikai erő,aki azt hirdeti,hogy ők majd visszaállítják a településekre a megszűntetett/közvetlen távolsági járatokat.
Kicsit furcsán nézett ki kettő darab 60-as egymás mögött, főleg, hogy a hátsón csak a szám volt kiírva. Az első (60 Budaira) időben volt, a másodikat (faluba) nem sikerült a megállótáblából megfejteni, mert egybe van a közös megállókban a 2-2a-60-60a. Ellenpélda a 20-20a amit külön van. De láttam még EMKE kijelzős 415-ös 20y jelzéssel (oké, én értem h a fordába úgy van írva) valamint megtudtam, hogy átszállhatok a 60y-ra.
A 120-asnál elég gyér tájékoztatást ad a D betű, azt pl nem tudom meg, hogy mennyi menetidő többlettel jár.
Elég elvetemült ötlet, de a 20a-t át lehetne számozni 31-re (akár 21-re is, ha jobban tetszik), így a 20-as menne kertibe, a 20a a baromfiig, a 120 pedig a Ledina felé, mert ugye itt az y-ozás nem játszik.
Régen volt 20-as 13:40-kor, 14:05-kor és 14:20-kor uránból. Most van 13:50-kor és 14:20-kor. Az előbbi elég nehezen elérhető a 14:10-kor végző diákoknak, a következő meg városnézős. Nem férne bele mondjuk 13:40/45, és egy 20/a 14:15-kürüli indulással?
Segítségül kint van Uránváros is a kijelzőn a könnyebb behatárolást elősegítendő. Aki ezek után sem ismeri városának főbb pontjait (forduló állomásokat), annak elég nehéz megfelelő tájékoztatást kiírni.
Vasárnap ki lettek téve tájékoztató papírok pont amiatt, hogy már hétfőn a munkába igyekvők szembesüljenek, hogy másnap milyen változásokra számíthatnak.