Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Pedig minden megállóban ki van írva,hogy a menetrend tájékoztató jellegű és,hogy a kiírtnál korábbi illetve későbbi indulások is előfordulhatnak(nem azt mondom,hogy ez így jó,de így van)
de b+ fogd már fel, hogy én (és 50000 másik) nap mint nap megtanulok veszíteni, köszönhetően azoknak a pöcsfej sofőröknek (akinek nem inge, ne vegye magára), akik igenis szabad gondolkodású kreatív művészként olyan tempóban hajtanak, ami nekik éppen jól esik.
és nem japán pontosságot várok el, hanem azt, hogy ha az az út, ami a menetrend szerint 10 perc, az ne legyen 5 és 15 perc között teljesen esetleges, mert az nem szolgáltatás, hanem egy szatyor szar. és ebben a témakörben megosztott felelőssége van a sofőrnek és annak, aki a menetidőt összetákolta, persze utóbbit nehéz szidni, ha az átlagot jól lövi be, csak a szórás az, ami felháborító - +/-2 percnél több nem férhetne bele szerintem se 10 se 20 perces menetidőnél
nem tudom, mit tud a pécsi fedélzeti cuccotok, a Futár képes arra nem túlságosan bonyolult információra, hogy a sofőrnek kitegye, hogy a menetrendhez képest mennyi pluszban/mínuszban van, ugyanezt a Pannon rendszere is tudja, és szerintem a linearos régi is simán tudta volna, csak azt kicsit kényelmetlen lett volna sasolni. a BKK arra is képes, hogy napszakonkénti menetidőket kreáljon, ami ugyan nincs meghirdetve, de csúcsidőben a Budainál 17-et adna hozzá, hajnalban meg 8-at - ráadásula megállóhelyi indulások feltüntetése ezzel a fegyverrel gazdagította a tárházat. és ha a sofőr azt látja maga előtt, hogy 3-4 percet siet, akkor forda ide forda oda, leszállhatna a gázpedálról.
azt hiszem, hogy aki a 20. századi gondolkodással van megáldva, és még a papírra írt fordák világában él, az megérdemli, hogy élete végéig botos 280-ason szolgáljon, aki meg igényli a 21. századi technológiát a buszokban, az legyen kedves, és szolgáltasson 21. századi színvonalon.
(megj. ez az utasokra is igaz, azok között is sok érdemelne ablakzörgős 100 decibeles kattogó csattogó 3 lépcsős járgányt, amúgy meg semmi bajom az ikarusokkal, az első generációs Mercik lehet nagyobb átkot jelentenek)
ebben a kérdésben bármennyira is azt hiszed, hogy folyamatosan veszítek, még egy érvet nem mondtál, ami azt mondaná, hogy a hektikus menetidő az jó, mert a hektikus menetidő az baromira nem jó, és mint ilyen, igyekezni kellene a dolgot csökkenteni, nem pedig nagyban tojni rá. márpedig azt hirdeted, hogy a sofőrnek legyen joga tojni rá, mert mi köze bárkinek is, hogy mikor jön a busz, pedig ez nonszensz.
hétvégéről volt szó, mindkettő 30 percenként jár, és ha a gyakorlatban 2 perccel a 60 előtt jár a 14 az nem olyan jó, mint ha fordítva lenne, ez sem bonyolult :)
nincs sehova leírva csak menetrendbe - ez nagyon rosszul hangzik. tehát azt mondod, hogy ha a fordába nem vésik bele, hogy az Árkádnál, Budainál, Csontváry utcánál 17.27-kor kell lenni, akkor a sofőrnek fingja nincs, hogy egy adott megállóba mikor kellene érkeznie, és hogy épp késésben van, vagy siet?! továbbá akkor a sofőrnem csak az van kiadva, hogy 13.00-kor induljon Főpályáról és 13.45-kor Hirdről, akkor a kettő közti 45 percben bárhol és bármikor kavarhat? (végülis a megállók is csak a menetrendben vannak benne, nem csak a menetidők, nem?:D)
a 60Y-ban igazad van, az is elég gázos, hogy az 53 percet 43 alatt lepörgette
ez pontosan így van, de nem nekem, hanem neked és a kollégáknak...
ha menetrend szerint 14.05-kor van a Budai állomáson a 14-es, akkor a 14.04-kor befutó 60Y-ról leszállóknak nem azt kellene konstatálniuk, hogy a 14-es 2 perce elment, a szerencsésebbeknek 30, a felső Vasason lakóknak 60 perc teszkózásra biztosítva időt hétvégén, csókolom a kolléganő kezeit...
a sofőrök és a menetrend még mindig ég és föld (ez volt régen is, és most is, csak régen amikor nem voltak összehangolva az átszállások és nem voltak ilyen hosszú vonalak, nem volt annyira bosszantó)
mondjuk az, hogy a 14-es néha 3 percet késik, néha hármat siet már a 48-as téren, az a hosszú vonalaknak lehet, hogy nem tudható be...
és ez mindegy, milyen menetrend van épp érvényben, elégedetlenséget generál, teljesen jogosan
Rendszám: mps-381 Gyártmány: BMW Típus: 3/C Szin: KÉK A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van