Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11050

4-es 12 percezése férne bele a témába reggel és délután is. Kocsi is lenne rá elvileg. A 2-es 6 percezése délután már nem férne el. Viszont így legalább a Mártírok útja is kapna :)

Előzmény: ANS-631 (11048)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11049

Jó-jó, most látatlanban prédikáltam. Elvileg elfér a 6 perc is, még a teljesítménybe is bőven fér

Előzmény: ANS-631 (11048)
ANS-631 Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11048

Utazzál kettesel,utána nem fogod ezt mondani...

Előzmény: Törölt nick (11047)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11047

Nem olyan sovi az délután. Reggel lehet kevés, de délután csak elég már. Temérdek 4-es, 27-es, atyaég ott van fent, lehet válogatni is.

Néha az a plusz kilométer azért kell, mert átláthatóbb az utas számára. Én inkább a 4-esnek és a 27-esnek adnám a plusz járatokat, ha lehet választani...

 

Előzmény: Kuvik76 (11046)
Kuvik76 Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11046

"Annyira megfoghatatlan az a 18 perc..."

 

Jogos. De ezzel "jön ki" ...sajnálom a plusz km-eket Hősök terére.. 

 

"A 4-es marad 4-es."

 

1.Csak "neki" útba esne az Indóház tér. De ezt Te is tudod. 

2.politika?

 


"2-2Y 15-15perc 7-8 perc"

 

Már meg is feledkeztél róla, h. Urán- és Árkád között 6 perccel is sovi?

 

Kezdek belemerülni, aztán van más dolgom. Szerencsére alant már meg is jelent néhány észhez térítő hozzászólás((-:


Előzmény: Törölt nick (11041)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11045

A 14-esnek rövidebb lenne a menetideje, mint a mai kettesnek :)

Előzmény: E N V I R O 500 (11042)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11044

Mánfa - Oroszló - Kishajmás?

Előzmény: ANS-631 (11043)
ANS-631 Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11043

"A 25-ös menjen K.szőlősön át Hetvehelyre."

Zsongorkő - Jakab hegyen keresztűl.:-)

Előzmény: E N V I R O 500 (11042)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11042

A 25-ös menjen K.szőlősön át Hetvehelyre.

A 26-os Szentlőrincig. (esetleg Szigetvár vagy Barcs, bár az már Somogyország)

A 24-es Orfű, abaligeti betérővel.

A 61-es Kökény.

A 41-es Harkány, siklósi betéréssel.

A 13-as Pécsváradig H.hetény betéréssel.

A 14-es Komló, Béta-aknán át.

 

Pompás ötletek már csak az illetékest kell meggyőzni ami könnyű feladat.

Csak akarni kell és lesz!

Előzmény: Törölt nick (11041)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11041

Annyira megfoghatatlan az a 18 perc...

jegyezd meg kb....

 

14:00 14:18 14:36 14:54 15:12 15:30 15:48 ???? 

Ezt egy átlag utas nem tudja megjegyezni.A tervben szereplő reggeli 12-12 (6) perc, délután 15-15 (7-8) perc, ami azért nem olyan nagyon vészes. A 4-esbe a 2B nem lenne bekötve, hiszen az a 6-os úton jön be, csak betér a Főpályára(ami mondjuk elég gánya, de hát be kellene menni ebben az esetben) :)

A 4-es marad 4-es.

 

2-2Y 15-15perc 7-8 perc

2B 20 perc (nem kell sűrűbben, teljesen fölösleges)

14-es Főpályáról 20 perc

 

2B-14 10 percet ad ki csúcsidőben fonódva Budai felé, visszafelé pedig szinte együtt jönnek, ám a 14-es bejön a 2B elé, tehát pontos az átszállási kapcsolat Urán felé.

 

Az szív, aki a 21-essel jár ma, mert 5 perccel minimum megnövekedik a menetideje :( Ettől függetlenül szerintem az összes utazási idő csökkenne, hiszen Petőfi aknáról közvetlen bejutási lehetőség lenne, ami rengeteg utasórát spórol nekünk. 

 

A terv ezáltal máris csökkentett az átszállási kényszeren, tehát összességében jobb szolgáltatást biztosít. Leginkább nyertese lehet a Komlói út és Vasas.

Ez az én gondolatom. 

 

 

Előzmény: Kuvik76 (11040)
Kuvik76 Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11040

Hősök terére sok a busz 12 percenként, jelenleg 15 percenként van csúcsban...elférne az 18-cal is-szerintem. Szabolcsfaluba meg jelenleg 20 perc, azon meg javítana a 18 is. Az "A" jelű elég lenne Fehérhegyig.

Nem lehetne "csúsztatni", mondjuk így:

'00: 2

'06: 2Y

'12: 2A

'18: 2

'24: 2Y

'30: 2A

.

.

.

 

Aztán azt a 2B-t meg lehetne 15 percre sűríteni, és akár 4-esnek is nevezni - nem a számozás miatt - ahogy eredetileg is terveztétek(-: T.képp jelenleg is csak 15 percenként jár... Kíváncsi lennék mennyire "heringjárat" - rég voltam szülővárosomban.

Előzmény: Törölt nick (11029)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11039

Ebben enyhén sok busz van :(

Előzmény: ANS-631 (11036)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11038

Legyen Fhegyről Árkád délhez és a Főpályához közvetlen busz. Ez a 2B, amivel egy gáz van, hogy megnöveli a 21-es vonalán a menetidőt.

2B Urán - Főpálya - Fhegy

 

2-2Ypedig  12-12 percenként kiadja a 6 perces ütemet Fhegyen fonódva, délután 7-8 percet.

 

Számoljuk ki, hogy most mennyi van a hegyen és mennyi lenne. Most csak délutánra.

 

7-8 percenként 8db 2-es és 3db 2B, az 11db összesen. +1db Árpádtetői járat óránként az 12db

 

Most van 5db 2-es, 21-esből 3db, 31-31A-ból 4db =12db

 

Egálban vagyunk igaz? Akkor minek tovább sűríteni? :)

Előzmény: ANS-631 (11036)
ANS-631 Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11037

21-es a b verzió szerint csak a Budai állomásig közlekedne.

Előzmény: ANS-631 (11036)
ANS-631 Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11036

Nem elég,mert mindenki* 2-essel akar menni az árkádig.

 

2  Hősők Tere (00 15 30 45)

2Y Szabolcsfalu (07 22 37 52)

2A Budai         (10 25 40 55)

Másik verzió:

2 Hősők tere 00 20 40

2Y Szabolcsfalu 10 30 50

2A Fehérhegy 05 15 25 35 45 55

Vélemény?:-)

Előzmény: Törölt nick (11035)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11035

Elég az 7-8 percenként szerintem.... Most néha lehet nyimi-nyomi lenne Urán felé, de most felküldeni délután 6 percenként Fhegyre...A reggellel vannak inkább problémák. Minek nyúzzuk a buszokat délután is :) Ott  4-es, ott lenne a 2B, ott a 2-es, 27-es...

Előzmény: ANS-631 (11032)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11034

Ezt most nagyon nem érzem, elszoktam az egésztől :)

Az este is kevés a 2-esnél ebben a formában, de sztem ez most csak papíron van így. Szakértők tudnák azértoptimalizálni a délutánt és az estét a tapasztalaataik alapján.

Előzmény: Törölt nick (11033)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11033

Igen, ez még az első tervből maradt,végülis teljesítmény van rá előszámítások szerint, mehet a 6 perc.

Két oldalavan, az egyiket nem vettem figyelembe. A 2-es most nem viszi majd a 14-es utasait,viszont viszi majd a kieső 31-es utasait, így valóban kevés lenne, szóval legyen inkábbtényleg 6 perc.

Előzmény: ANS-631 (11031)
ANS-631 Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11032

A Mecsekáruház - Egyetem - Árkád közt.

Előzmény: ANS-631 (11031)
ANS-631 Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11031

Délután 7.5 percenként 2-2Y?Még a 6 percezés is ritka...

 

 

Előzmény: Törölt nick (11029)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11030

Elszúrtam a jelölést. Reggel a vastag járat a 2B-nél 122-es :))) Este pedig a vastag Mecsekszabolcs érintésével Hősök teréig :)

Előzmény: Törölt nick (11029)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11029

 

Most a számozás nyilván másodlagos kedves topictársak.

Előzmény: Törölt nick (11028)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11028

A 4-est úgysem akarják megcsinálni, pedig lehet jó lenne :) Az ötleted viszont nekem tetszik. Két jegyzetelés közben írtam is rá gyorsan menetrendet :)

Előzmény: Kuvik76 (11024)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11027

Ja látom már a nullszaldót jóvan, csak még nem ért le a kávé :D

 

Előzmény: Kuvik76 (11024)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11026

Valahol van a rendszerben sok kilométer megtakarítás, de már nem látom át, hogy hol... Nem isértem az egészet amúgy már annyira kizökkentem a témából :( Valószínű, hogy a 4-eseken is fogtunk valamennyit.

Előzmény: Kuvik76 (11024)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11025

Végülis lehetne, csak akkor Főpályaudvar érintésével, ami menetidőben nekik megint nem kedvező. Cél megtartani a közvetlen Komlói út - Főpálya kapcsolatot. Csak ugye a 31-essel más a terv a jövőben, ezért van suttyba téve. 4+31A 4+43 volt eredetileg a második lépcső.

Előzmény: Kuvik76 (11024)
Kuvik76 Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11024

Az Urán-Petőfi b@szott hosszú. Nem lehetne felcserélni? főleg, h. csak elmélet...sajna

 

21 2/A Urán - Árkád dél - Fehérhegy 20 percenként egész nap

31/A Főpálya - Petőfi 20 perc csúcsban

Előzmény: Törölt nick (11023)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.04 0 0 11023

Következő a gondolatmenetem a mostani helyzetre :)

 

31A Főpálya - Árkád dél - Fehérhegy 20 percenként egész nap

31 Budai - Árpádtető

2 Urán - Hősök tere csúcsban 12 perc

2Y Urán - Mecsekszabolcs csúcsban 12 perc

21 Urán - Petőfi 20 perc csúcsban

21A Urán - Budai belekötve a 122-123-as buszok, így kiadja a 15 percet(sánta 122-123). Itt is fogunk akkor buszt.

 

Ez azt jelenti, hogy egy órában 12-13 busz van fent a hegyen. Így a 7. órában 13 busz jönne le, míg most 12 jön le (7.55-ös időpontokat mindkét esetben 8 órára számoltam már) Tehát csúcsban 1 plusz busz, és ezen felül ebben az átalakításban a 31-es. Az mondjuk ütemen felüli járatként kezelendő, ha netán mégis Főpályáról lenne indítva (ez akkor fordulhat elő, ha forda úgy igényli).

21-eseket is lemodelleztem. Elvileg hasra megvagyunk ugyanannyi buszból, ha ügyes a fordatervező :) 2 busz még mindig cserél. Kettő Budain kezd és Uránban végez,kettő pedig fordítva.

 

Tehát sokat nem változtattunk, a 4-esekhez nem nyúltunk. Ez most már nagyon lebutított, mégis csökkennek az átszállások. Nem hiszem el, hogy ezen görcsölni kéne...

 

 

Cél Fehérhegyen jobban elosztott járatokat indítani.

 

6:58 2

7:04 2Y

7:10 2

7:12 (31A)

7:16 2Y

7:22 2

7:28 2Y

7:32 (31A)

7:34 2

7:40 2Y

7:46 2

7:52 (31A)

7:52 2Y

 

 

 

-Husika- Creative Commons License 2011.10.04 0 0 11022

Az egyik a DZL-093. De melyik a másik selejt?

 

A DZL-092. Szerintem pár napon belül publikus lesz, hogy mi történt vele, de nyugi, nem kell semmi rosszra gondolni. :) Mindenesetre állományban már nincs. 

 

És melyikek az elhasználódottabbak?

 

Egyértelműen a pannonosok, az intenzív távolsági használat miatt. Nem véletlen, hogy a legelső (Scania vázas) 395-ösöket már 2004-ben elküldték kezelésre. (Meg amúgy is tudni lehetett, hogy egy jó ideig még nem lesz helyettük más. Ma sincs.) 

 

Talán már akkor látták, hogy az utóbbiak megbízhatóbbak(??).

 

Vagy csak megérik az árkülönbözetet. Szerintem biztosan összebeszélt a két cég. :) 

Előzmény: vt976 (11021)
vt976 Creative Commons License 2011.10.04 0 0 11021

"Az Expresst nem számolva 18 db 395/E95 volt a Kaposnál, és ebből már 2 selejt. "

 

Az egyik a DZL-093. De melyik a másik selejt?

 

"Ez nem sokkal több, viszont nem is ettől függ, hogy mennyire érdemes őket felújítani, hanem az elhasználódásuktól, illetve attól, hogy mekkora időtávra számolnak még velük. "

 

És melyikek az elhasználódottabbak? (Én így elsőre (amennyit kívülről látok) a Pannon Volános járgányokra tippelnék, de azokkal nem nagyon utazok.)

 

"...mindkét cégnél az első 3-3 db 395-ös még Rába alvázas volt, ezek után pedig már csak Scania gépészettel rendelték a továbbiakat. :)"

 

Talán már akkor látták, hogy az utóbbiak megbízhatóbbak(??).

Előzmény: -Husika- (11020)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!