Természetesen külön áramkörön van. Kétáramkörös háromállású kapcsolóval, Egyik végállás: far és oldalfények, Középső állás "KI", Másik végállás:horgonyfény.
A navigációs jelzőlámpák közül a farfénylámpát kicsit továbbfejlesztettem.
A Lazizas lámpába beépítettem a horgonylámpát (körkörös fehér fény).
A nagyfényerejű LED-et ( a képen eredeti állapotban a farfénylámpa mellett) alucsőbe műgyantával beöntöttem, majd 90°os süllyesztőmaróval fészket készítettem a LED búrájába,ahová aluból 90°ra esztegált polírozott darabot (fényszórásra) ragasztottam, majd kötés után az egészet hangeresre esztergáltam. Az egészet műgyantával beragasztottam a farfénylámpába fúrt furatba.
Amennyiben a kérdésed az általam korábban belinkelt 430 cm-es Quicksilver csónakra (sacc. kb. 80 kg) és a vele együtt árult, kétütemű 8 HP-s Yamaha motorkára (kb 30 kg) vonatkozik, könnyű a választ megtalálni, ott a felhívható telefonszám.
Szerintem az együttes kora (darabonként) 20-22 esztendő. A német piacon egy hasonló motorka 200-400 euróért cserél gazdát.
Szerintem a nagy, nehéz - és itthon nem hajólevelezhető - csónaknak (már a koránál fogva is) inkább eszmei, mint forgalmi értéke van