Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni Tőletek a következőhöz: 1963-as gyártású Skoda Octavia Szuper motorblokján a beütött motorszám felülete egy síkban van e vagy ezen a síkon van e egy lépcső? Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv! 61 utáni, kalaptartós. Helyileg Budapest mellett van, Pilisszentivánon. Az árat nem tudom, amit adnál érte. Nekem csak útban van, sajnos már nem fogom használni, a lényeg hogy valakinél jó helye legyen! :)
87'es mekímélt 105ösöm veteránosításának gondolatával kacérkodom. Korábban olvastam, hogy kizáró ok a vizsgán, ha nem olyan gumival megy a kocsi, ami az eredeti kiírásban van. Pl a gyári méret 165R13 mindenféle /ek nélkül. Ugyanakkor most kb csak/ számot is tartalmazó gumikat lehet kapni, ezért vizsgára kölcsön régi gumikkal mennek az old timer jelöltek.
Ez még így van?
A felniken van némi felszíni rozsda. Ha megcsináltatmo, akkor milyen technológiát és színt fogadnak el? A neten van egy jó pár felni felújtíó hírdetés homokfújás, festés illetve szinterezés ugyben, de ha már felújítanám, akkor olyat választanék, amit esetleg elfogadnak...
Kérdezem, hogy van-e szüksége valakinek egy Felícia keménytetőre?
Az autót sajnos évekkel ezelőtt el kellett adnom, de a teteje itt maradt, nekem csak a helyet foglalja.
Üvegek, kéderek, stb. nincsenek hozzá, csak maga a tető. Teljesen jó állapotú, nem kell javítani sehol, alapozva van, csak színre kell fújni. Ha valaki tudja használni, örülnék ha elkerülne! :)
Egy kérdéssel fordulok, hozzátok hiszen az 1963-as évjáratú Skoda Octaviánkhoz szeretnénk fehér kilóméter órát vásárolni. Aki tudna ebben segíteni az kérem segítsen. Előre is köszönöm.
Már találkoztam ilyen tünettel favoritnál.Itt is teljesen kiszámíthatatlan volt,hogy mikor áll meg.Elektromos hiba volt,ama bizonyos mágnesszelepnél.A favoritoknál elég szar a biztosíték tábla,ott veszett el az áram.A tábla hátsó részén kellett átforrasztani egy két csatit(nem először-volt,hogy az index nem ment) Le tudod tesztelni,hogy ez e a hiba.A mágnesszelepre kell adni egy "biztos"pozitív tápot.Ha nem áll meg,nyertél..... ez csak egy tipp.......
Köszönöm szépen a segítséget! Reménykedem, hogy ez a probléma. Sajnos semmilyen rendszer nincs a motorleállásában, semmihez nem tudom kötni. Váratlan és kiszámíthatatlan.. Ami biztos, hogy nem hideg motornál történik.
Nem ez lesz a megfelelő topic, de a tipikus hiba az szokott lenni, hogy lecsúszik a saru a karburátoron lévő mágnesszelepről. A motorral szemben állva, a motor mögött (a szélvédő felőli oldlaon) a nagy kerek tányér (légszűrőáz) alatt megy egy fehér/sárga színű vezeték a tányér alatti karburátorhoz, ha az nem csatlakzik a karburátor oldalán lévő hengerszerű fényes alkatrészen lévő saruhoz, pont ezt a hibajelenséget produkálja a motor. Tesztelni úgy is lehet, hogy valaki hallgatózik, amikor ráadod a gyújtást... egy határozott kattanásnak kell hallatszódnia a légszűrőház alól. Ha ez nincs meg, lecsúszott a saru, esetleg elromlott a mágnesszelep. Ha a saru csúszott le, az autó jobb oldalához állva (az akkumulátor mellett benézve a motor mögé), meg kell látnod a lógó fehér/sárga vezetéket, aminek a vége a karburátorhoz csatlakozna.
Nem tudom mennyi időstől számít veteránnak egy autó, csak magamról tudom, hogy veterán korú vagyok és segítséget szeretnék kérni!
Majdnem 20 éves Skoda formanom van, elvileg megkímélt, garázsban tartott, eredeti fényezéssel, 78.000 Km-rel. Az a problémám vele, hogy menet közben, ha gázról levesezm a lábam, leáll a motor. Üzemanyag rendszer teljesen ki lett tisztítva. Tudna valaki ötletet adni, mi okozhatja a hibát? Sajnos napi használatra van szükség az autóra, egyébként számomra megközelíthetetlen helyen levő óvodából kell délben elhozni az unokát. Ha valakinek lenne ötlete a hiba okára, nagyon örülnék és előre is köszönöm szépen!
Felicia hardtophoz keresnék gumikédereket, főként a hátsó ablak és a kasztnival érintkező "szoknya" érdekelne. Van bárkinek tippje, hogy esetleg mivel lehet helyettesíteni? A Pragosnál már bukott a story. Köszi szépen! Üdv. W.Andris
Van valakinek Skoda S100-hoz eladó kilóméterórája?Sajna az enyémnek rossz a a meghajtás,ahova csatlakozik a spirál.Esetleg lehet ezt javítani,valami más kilóméterórából?
Hát már abban sem vagyok biztos,viszont rosszul írtam.Lehet hogy évjárattól függően más a hosszúsága a tetőperemnek,mert kaptam egyet egy S 100-ról,és az enyémre rövid.1976-os kiadásu az autóm.....