Ezt a topikot a keleti kisbuszok összehasonlítására nyitom. Melyik a jobb? Barkas, Zuk, Nysa, Tudor, Aro, avagy az Uaz? Vagy valamit kihagytam? Gyerünk, írjunk ide minél többen!
eladó BARKAS CUCCOK: ELSÖ FUTOMÜ KPMPLETT JOBB HÁTSO FUTOMÜ GOMPLET ESÖ SZÉLVÉDÖ OLDAL ÜVEGEK 4 DB AJTO TELESZKOPOK FÉG KEGNER ÜLÉSEK FÜTÖ RADIÁTORRÉGI TIPUSU LÖKHÁRITOK STB VÉGÜLIS MINDEN A KASZNIN KIVÜL! CSAK EGYBEN ELADO IRÁNYÁR 30 EZER FT CSAK EGYBEN ELADO!!! GYÖR MOSON SOPRON MEGYÉBEN ÉCSEN ÉRDEKLÖDNI 06706140817.
Segítséget/ tanácsot szeretnék kérni tőletek Nysa motor ügyben. Talpraállítottam egy Nysa mentőautót (a belseje még nem kész). Gyönyörűen ketyeg a motor, semmi csattogás, kattogás, pöccre indul, stb. Aztán egyik nap elkezdtem feltölteni a hűtőrendszert, majd feltűnően sok víz betöltése után a nívópálca csövén kezdett csöpögni a víz. Magyarán: feltöltöttem valahogy a kartert is. (rendszerből, karterből leengedtem minden trutyit...)
Kérdés: hol juthat víz a karterbe?
Valószínű, hogy télen elfagyhatott a víz a motorban. Vajon hengerfejes lett-e, vagy van talán a Nysa / Zuk motornak olyan gyenge pontja, ahol átszakadhat a víz - olaj közti öntvény?
Ha hengerfejes (még nem szedtem szét), olyan kis szakadáson át leszivároghat pár perc alatt kb 5 l víz?
A furcsa, hogy ha elindítom, nincs fehér füst, nincsennek karcoló, csattogó hangok, tehát nem ködöl, nem sérültek a hüvelyek, dugók...
Sziasztok fórumozók! Én egy Aro 10 terepjárót keresnék.Ha valahol tudtok eladót kérem jelezzétek. Nem baj ha nincs jó álapotban csak papírjai legyenek hogy forgalomba tudjam helyezni. Köszönöm!
2013. április 7-én ISMÉT! Alföldi Veterán Börze Szolnokon!
Maradunk az új helyszínen: Szolnok - Logisztikai Központ, Téglagyári út 36. (a Téglagyári út legvége) Az ország egyik-, a Keleti régió legnagyobb veterán börzéje! Adás - vétel - csere! :-) Több infó a helyszínnel, és a börzével kapcsolatban: alfoldiveteran.hu
Ismerek egyet ami le van állítva bódéként, de csak azt tudom hol van (egy almáskéert), semmi mást. nincs rendszáma sem, szóval nem biztos, hogy jó választás, de ha alkatrésznek kell, annak talán jó lenne. Egyébként pedig nézz fel a használtautóra, ott válaszd a személygépkocsi kategóriát, s 2 darab 8 személy Barkas is van fenn. Ebből az egyik félig zárt, a másikhoz viszont nincs kép, szóval akár mikrobusz is lehet. Sok szerencsét!
Az a Laszip István ,aki átalakított egy Kombi Warszawa 223-ast leültetett kétajtós kupéra , elad 2 vadonatűj Nysa hátsó lengéscsillapítót . Infó nálam .
Katowice - 71 ° 10'21 Nordkapp "N Lithuania, Latvia, Estonia, Finland, Norway Most midnight our point of Europe reached the cars!
Złombol 7th Editing Nordkapp Edition - The end of the known world! .... Start: 08/10/2013 Meta: 08/14/2013 Distance, emptiness, mosquitoes, failure, exhaustion! For participants of the 7th Złombolu edit this means driving in one direction: NORTH. We'll rode the famous Via Baltica E-67 through Warsaw, Suwalki, Lithuania, Latvia, Estonia to Helsinki, "daughter Baltic". We will visit Kaunas, rige, Tallinn, przeprawimy in the Baltic Sea. Going further north we drive the Finnish Lake District, an area known as the essence of Finland, with hundreds of lakes, beautiful views and unique atmosphere! Arctic Circle is the only point on our way to the far north! Cross the most odludnionš and wild land in Europe - Lakeland (2.1 inhabitants per square kilometer)! But this is not the end of our trip! After crossing the border with Norway przeprawimy in the Finnmark region and the true Tundra! For those who can cope with the challenge and survive the tour, Arctic issues and endless days, will reward unique view of the Barents Sea and the North Cape! But the drive out there waiting for us on the way to fight a giant distance, lack of civilization, mosquitoes, moose and her own nerves! After that, waiting for us as every year, and the endless variety of failures, beautiful views, the Finnish lake, this time cold water in large quantities and the famous Złombolowa integration. Zobazc route! Złombol never reached this far north! Never before Złombol not beat such a distance! It will be very Extremely! It will be a giant gap! It will be a great feat! There will be no help! It will be a great adventure! Złombol - the real gamble! Information Złombolu Złombol, the Extreme Expedition cars Communist manufacturing or construction with the aim of uzbierania money to buy things for the children of the Silesian homes. The value of the purchase of vehicles, not counting repairs preparatory to approximate 1000 zł. The existing route led from Katowice to Monaco, the Arctic polar circle, to Asia, to the famous Loch Ness and the Archaia Olympia in Greece to show that despite all the concerns can get such "złomami" to the target. Trails were very heavy: alps with very steep climbs, switchbacks, long distance, emptiness Scandinavian moose, cold and heat, holes in the road in Bulgaria, chaos in Istanbul, infinite western highway, Scottish Highlands and memorable legendary journey through Albania. You should be aware that it is not organized Złombol tended youngtimers trip. Złombol, it's not a vacation in a comfortable hotel with a catalog of your trusted travel agent. Złombol is an extreme expedition without any support from the organizers! (It really is not just a marketing gimmick!) There are no mechanics, no assistance, no carriages, no psychologist, no part of which we drive hardware is old and tired! We do not provide dance leader, babysitting, handling of complaints and grievances, democracy, comfortable accommodation or good weather! No one ever checks the route or accommodation places! You will not find information about the current Złombolu or on Tripadvisor or Pascal guides! Check out this great unknown! The participants necessarily require independent expedition! There is a risk (not small!) That in the event of a major accident you will have to dispose of your vehicle on the road and come back in a different way to Polish! This is because Złombol is, to do something special, extreme! This is a great achievement! If you still are interested to join us, then read how to collect money for the children and how the trip: We collect the children, the donors providing advertising space on our cars. Donors place their company logos or images, and other inventions of our race cars, donating money to the account of the action. With these monies invested 100%! is used for gifts for children from orphanages! We came to another obstacle for our participants: you must pay the entire trip on their own. It is the purchase of the car, preparing to leave the car, fuel, lodging, highway tolls, ferries, repair the road, tow trucks, stickers! Active paid money to the Foundation goes to the kids .... does not have any financial support for the participants (or the organization Złombolu)! Next interested? Check out looks that are fixed points to stay where we meet. They are NOT tested and tend to be different types of obstacles such as the lack of an accommodation as happened in Romania or 1! toilet for 400 people as in Loch Ness. The route is done in-house, do not go all the time in a convoy! We recommend CB radio to facilitate communication with other participants and to reduce roaming costs! We also invite you to a forum where you can chat with other players involved. Do you want to go? Read the following information! Want to help kids? Our Foundation Silesia them. gen.Jerzego Ziętek based in Katowice, ul. Doe 1 Chairman of the Board: Roman LuczakKRS 0000198194, NIP 954-246-81-70 Account 72 1050 1214 1000 0023 2153 3859 (that is, sub-Zlombol)Title: Zlombol (Important!)
They starts are always in January in the last 15 years . The teams are crazy and international : from Trabants to ikarusz buses inside swimming pools , there is everything . Why didn't you tell me , what happened to you on which day ---at all : why did you write nothing me about your Greece Tour ???
Emlékeztek még a lengyeleknek a nyári görögországi túrájára ? ( lásd itt ). Ezévben Norvégia legészakibb pontjára mennek ( ahol nyáron is tél van ) , a Nordkappra !! megnézte a csaj a bamako 2013-as weblapot , nagyon tetszett , de mondta , hogy náluk a túrára csak a kommunizmusból való keleti kocsik mehetnek ,