"A hetek első iskolai előadási napját megelőző napon közlekedő emeltszintű országos járat vasúti csatlakozás biztosítása céljából 15 perccel korábban közlekedik: Zalaegerszeg [59]19.00, Győr [59]21.45"
Bécs felé 32 helyett lesz 47 perc, Sopronba pedig a közelben sincs vonat.
Szeptember 1-től legalább jövő nyárig vágányzár lesz a déli parti vasúton, azaz bő két hét múlva beköszönt a 1183 és 1188 vonalak valószínűleg soha vissza nem térő aranykora. :)
Meg tudná nekem mondani valaki, hogy a 90-es évek elején Keszthelyen helyi és helyközibe milyen tipusú buszok, milyen festésben közlekedtek? Mikor vezették be a jelenleg használt flottaszínt? Ha valaki tudna nekem küldeni képeket ebből a korszakból akkor azt megköszönném.
Őszinte legyek, olyan sok értelmét nem látom ennek a tesztnek, a utasok hülyítésén kívül. Amikor láttam elhaladni, ömlött belőle a klíma kondenzvíz, végre klímás buszon utazhattak az egerszegiek is. Teljesen alacsonypadlós 4 ajtós városi busz, Pesten ilyenek járnak, kb 1 éve mindenki megelégedésére, még a hülye is látja, ha ott megfelelnek, akkor Egerszegen és Kanizsán is megfelelnének. (Csak nehogy 2szer annyit fogyasszanak, mint a jeleneg használt gépek :) )
Ezt leszámítva nem látom egyhamar esélyét, hogy új busz be lesz szerezve :). A Connecto-k 8-10 évesek, azok még minimum ennyit maradnak szerintem. A rábák illetve az E94G-k 14-15 évüket tapossák pár év még van bennük.
A berkhof Volvo-k járnak még? esetleg azok helyére. Kanizsára meg rohadtul nem hiányzik csuklós, ha helyi kocsikkal járnak helyközibe.