Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

CsA Creative Commons License 2018.04.23 0 0 1293

Köszi!

Ez sem olcsóbb... :-(

Előzmény: Maz (1292)
Maz Creative Commons License 2018.04.21 0 0 1292
Előzmény: CsA (1290)
u.hu Creative Commons License 2018.04.19 0 0 1291

Elég macerás dolog. Használtan is (ha van) 20 e alatt is lehet (nehezen) szerezni, de! ki tudja, hogy mióta sütkérezett a napon.

Előzmény: CsA (1290)
CsA Creative Commons License 2018.04.19 0 0 1290

Szemezek egy 2000-es évjáratú Nivával... A műszerfal felső borítása totál szét van repedve. mennyire kell szétbontani a műszerfalat a cseréjéhez? Van valami jóárasított beszerzési forrás? Egyedül az osz-car honlapján találtam, és közel 30eFt... :-(

CsA Creative Commons License 2018.04.19 0 0 1289

Akkor zömében mégsem olyan rossz, és a néhány problémás eset a súlyánál nagyobb sajtó visszhangot kapott...

Előzmény: u.hu (1288)
u.hu Creative Commons License 2018.04.18 0 1 1288

Én is csak hülök- de meg nem halok az állítólagos sok Niva hiba miatt. Több friss, kettő Urban, négy PACK Niva van a környéken, egynél adódott elektronyos, a másiknál valami buzi motorikus probléma, amit két óra alatt megjavított a szerviz. A barátom az első szériából vett egy 4x4PACK-ot, 90%-ban a terepet rongálja vele, de az autónak műszakilag semmi problémája nem volt és most sincs. Mivel az enyémet műszakira készítettem fel, így három napra elkértem Horvátországba a Papuk-hegységbe, ami köztudottan elég kemény terep, de semmi probléma nem adódott. Tette a dolgát ahogy kell.

Ez van...

Előzmény: CsA (1286)
szalymonsz Creative Commons License 2018.04.18 0 0 1287

Sziasztok!

 

1996-os Lada Nivát szeretnék műszaki vizsgáztatni.

Debrecen - Békéscsaba környéken keresek korrektül viselkedő vizsgaállomást. Ha ebben segítene valaki, nagyon megköszönném.

CsA Creative Commons License 2018.04.15 0 0 1286

Mivel szerintem még garanciás az autó, én azonnal vinném a márkaszervizbe...

Egyébként tényleg olyan sok hiba van az új Nivákkal, ahogy a Totalcar-os cikkek írják...????

Kíváncsi lennék, mert egy időben én is erősen gondolkoztam rajta, hogy egy bizonytalan használt helyett inkább veszek egy újat...

Előzmény: CsókaRenci (1285)
CsókaRenci Creative Commons License 2018.04.01 0 0 1285

Sziasztok!

Remélem még valaki olvassa és tud segíteni :(

Van a családunkban egy 2017-s évjáratú Lada 4x4 Urban. A mai nap folyamán olyan hangot kezdett el adni ami csak az utastérben hallható és mint ha "hupogás" lenne.

Felnyitottuk a motorház tetőt, járatuk a motort, figyeltük mozgás közben( lassan gurulás), megemeltük megmozgattunk a kereket oldalirányú mozgás nincs, semmit észre sem lehet venni, kinn nem lehet hallani csak az utastérben. 

Valakinek esetleg hasonló dolog jelentkezett-e?

Merjünk így vele közlekedni?

 

CsA Creative Commons License 2018.01.18 0 0 1284

Kár, hogy az újnak (is) ilyen rossz híre van...

Pedig nekem továbbra is nagyon tetszik, bár a vételbe nem merek beleugrani...

 

Előzmény: trakeszv6 (1283)
trakeszv6 Creative Commons License 2017.12.27 0 0 1283

-hát lelombozódtam nem lesz niva(4x4),több cikket is elolvastam,családi autónak vettem volna  terepre is,napi használatra vidékre(5ajtóst),még a garanciát is megkérdeztem,,de ilyen rossz gyártástechnológia alapján hiába olcsó nem éri meg.Egy uj autónak nem szabadna 1000km megtétele után a cikkekben szereplő hibáknak felmerülnie. Azt hittem ,hogy 40 éves tapasztalat alatt az orosz gépjárműgyártás kiküszöböli,megoldja.volt uj autóim ,az olajcserén kivül az első 15000km ig szinte semmi gond nem volt vele.sajnálom.

 

szerintem ujonnan nem éri meg igy,használtan hobbiautónak,szerelni szerető embereknek igen.

további jó fórumozást..

Előzmény: gsis (1282)
gsis Creative Commons License 2017.12.25 0 0 1282

Figyelmedbe ajánlom az 1261 és 1267 hozzászólást !

Előzmény: trakeszv6 (1281)
trakeszv6 Creative Commons License 2017.12.25 0 0 1281

üdv a forumozóknak!

Valaki mostanában vett uj lada nivát(szalonból ,0km-est)? megbizható,vélemény? olvastam egy-két helyen hogy 1000km után olajfojás stb...?..

kössz a válaszokat...

CsA Creative Commons License 2017.12.24 0 0 1280

Nagyon jó képek!

 

Boldog Karácsonyt a topictársaknak! :-)))

Előzmény: Skodri84 (1279)
Skodri84 Creative Commons License 2017.12.24 0 0 1279

Jött is, de egyelőre még megúsztam lánc nélkül.....bár párszor többször is neki kellett szaladni.....kevés ez a Niva gumi igazság szerint nagyobb hóba már. Ha nincs nyom, akkor abszolút végem.

 

Bocs az OFF-képekért, de azért van benne némi Niva is ;)

 

 

Előzmény: CsA (1278)
CsA Creative Commons License 2017.12.14 0 0 1278

Akkor jöhet a hó... :-)))

Előzmény: Skodri84 (1277)
Skodri84 Creative Commons License 2017.12.14 0 1 1277

Vettem egy 100-as hóláncot, de meglepetésemre túl nagy rá. Visszacseréltem egy 90-esre, ez épp már jó, de lehet még a 80-as is jó lenne. Csalóka ez a gumi, mert csak a bütyköknél széles, gondolom ott 175, de a lánc meg a bütykök közé esik úgyis, ott meg tök keskeny. Nem egy szabvány utcai gumiforma, írják is a hóláncoknál, hogy csak normál gumikra névadóak a méretek.

 

Előzmény: u.hu (1276)
u.hu Creative Commons License 2017.12.12 0 0 1276

A 100-ast vedd meg. (nekem ruszki 175R16 jelzésű fémdobozos van, még Ukrajnában csencseltem.)

Előzmény: Skodri84 (1275)
Skodri84 Creative Commons License 2017.12.12 0 1 1275

Csak egy kis 1000-es Samurai Niva gumikkal :)

 

Imádom! Bár a 20 centis hóban már könnyűszerrel elakad......ezért kellesz hólánc tartalékba, most épp van akcióban, csak nem tudom, hogy a KN90-est, vagy 100-ast vegyem, de inkább a 100-as lesz, mert a 90-es elvileg csak a 175/70R16-ra jó, szal elvileg eggyel nagyobb kell.....bár lehet az is felmenne rá, ezt nem tudom. 1000 Ft-al drágább a nagyobb, 5500 a 4500 helyett, de nyilván nem ez most a fő lényeg, hanem, hogy jó legyen rá.

 

Előzmény: CsA (1274)
CsA Creative Commons License 2017.12.12 0 0 1274

Nem is tudtam, hogy Nivád is van... :-)

Előzmény: Skodri84 (1273)
Skodri84 Creative Commons License 2017.12.12 0 0 1273

Nivások!

Milyen méretű hóláncot vegyek a gyári terepes 175/80R16-os kerekekre? Konkrétan ez a méret egyik dobozon sincs. Nyilván nem 20-30 ezres Thule hóláncot akarok, csak hobbi kategóriást.

Ez szerintetek stimmelne?

 

u.hu Creative Commons License 2017.12.11 0 1 1272

Egyetértek veled. '84-ben gyártott Nivám van, amelyik 10 éves korában került hozzám és azóta nyüstölöm. Kétszer eset át karosszériázáson,(legfőképp a padlólemez) egy motorfelújításon, és egy felújított motorvásárláson, valamint a futómű felújítása is szerepel a listán. 2006-ban ,,gázt" is kapott. Ami megjár a karbantartáshoz, az időben megkapja (olajcsere, stb.) Megjártam vele Magyarországot (Bakonyt, Mátrát), Erdélyt, Horvátország északi részét, többször is. Amit tudok magam szerelem, a keményebb műszaki problémákat egy autószerelő barátom orvosolja. Most készítem fel műszakira, nem sietek vele, mert amit lehet kijavítom, kijavíttatom rajta. Lehet, hogy nem sok pénzt adnának ennyi idős autóért, de én még a visszalévő éveimben használni szeretném. (64 éves vagyok) Nem sajnálom rá a pénzt, nem azért mert sok van, hanem mert hozzám nőtt, és mondhatom, hogy a családom is szereti ha kiviszem őket a terepre amikor fotózni megyek.

Van aki szereti, van aki nem. Azt tudom, hogy nekem nem kellene más erre a célra...

 

 

 

Előzmény: niváskarcsi (1271)
niváskarcsi Creative Commons License 2017.12.07 0 1 1271

Sziasztok.Leírtam már itt is és máshol is,a Niva egy szabadidő autó.Elveszi a szabadidődet,viszont rengeteg élményt ad,irgalmatlanul széthajtva szétesve is, hazahoz.Töredék áron van alkatrész,de  a minősége is olyan.A szakember ehhez is drága.ha egyáltalán vállalják.Amikor keményen versenyeztünk,legalább heti húsz órát javítottam.De ez volt a családi limuzin is,Hétfőn reggel mindenkit bevitt dolgozni,vagy a suliba.Az utolsó versenyes években, már csak mi használtuk utcán és versenyen is.Bírta így is a strapát.Azért a kasznis szakmám sokat segít.Aki nem tudja maga szerelni,annak ez a vas is drága.

Törölt nick Creative Commons License 2017.12.06 0 1 1270

Ez a Niva őrület vmi olyan lehet, mint anno a P20 . Amikor elmentünk a haverokkal túrázni, (az egyiknek 350-es békalámpafejes Jawaja, a másiknak 250-es Trophija volt) Az én P20-ammal bárhol lealáztam őket gyorsulásban és végsebességben is, de a legtöbb tartalék alkatrészt én vittem mindig magammal.

Előzmény: gsis (1262)
sanyooo1 Creative Commons License 2017.12.06 0 0 1269

Vicc, hogy Iván 50 év alatt sem tanul semmit.

Előzmény: CsA (1267)
Törölt nick Creative Commons License 2017.12.06 0 1 1268

Köszi a cikket!

Erősen gondolkodtam hogy veszek újat, de inkább porrá szedetem a régit, költök a kasznira (a motor, váltó, difi, hibátlanok)

400 ezret. A csupasz kasznit homokfúvatom, alapozzuk, (hegesztések után)és jobb lesz mint újkorában.

Előzmény: CsA (1267)
CsA Creative Commons License 2017.12.06 0 0 1267
Előzmény: Törölt nick (1266)
Törölt nick Creative Commons License 2017.12.06 0 0 1266

Réges-régen, a Merkúros időkben külön szerelő csarnok állt rendelkezésre a frissen bejött Daciák "összerakására". Egy cimbim is dolgozott ott, de amikor megvett egy vadi újat, szétszedte teljesen és újra összerakta. Szó szerint, a motort, (a főtengely lendkereket ki kellett egyensúlyozni, a hengerek nem egyformára voltak hónolva, újra fúrta-hónolta , +1 túlméretes dugókat kellett raknhi a zsír új motorba )váltót, féltengelyeket,, stb.-stb. Nem ide tartozik ugyan, de hasonló mentalitással dolgoztak a szovjet autó gyárakban is.

Előzmény: CsA (1264)
CsA Creative Commons License 2017.12.06 0 0 1265

Mivel nem vagyok egy szerelési tálentum (hozzáteszem, hogy MÉG nem... :-), én nehezen tudnék egy olyan autót szeretni (főleg nagyon szeretni), amit állandóan szerelni kell... :-)

Előzmény: gsis (1262)
CsA Creative Commons License 2017.12.06 0 0 1264

Én is ezt olvastam különböző cikkekben és használtautó tesztekben, hogy az 1,6-os volt a legjobb és legmegbízhatóbb, utána következik a karburátoros 1,7-es, és a legkevésbé szerencsés az új 1,7-es injektoros. Kérdés, hogy ha az autók kora is bejön a képbe, akkor mi lesz a a végeredmény: egy relatíve megbízhatóbb, de régebbi, leharcoltabb, amit huszonéve kóstolgat a rozsda, vagy egy silányabb minőségű de újabb, ami még csak tizenéve van kitéve a korróziónak... :-)))

Azt gondoltam volna, hogy az újakat, amivel újra meg akarják hódítani a tőlük nyugatabbra lévő piacokat, példásan precízen és válogatott alkatrészekből fogják összerakni. Most már értem, hogy miért bukkannak fel a hahu-n 1-2 éves néhány ezret futott eladó autók...

Előzmény: Törölt nick (1263)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!