Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csite Creative Commons License 2024.03.22 0 0 1389

szuper írások ez is! Kösz!

Előzmény: Kraklitius (1387)
csite Creative Commons License 2024.03.22 0 0 1388

Köszönöm!

Közben felleltem két belsőt egy cégnél a XX.kerben, el is hoztam mindkettőt.
Biztosan a felező ragadt be (a hátrébb lévő, hosszabb kar). A működésével is ez a bajom, hogy forog a motor, de kevésbé haladok vele.
Sajnos, egy darabig (törött kéz) nem tudom megszerelni egyedül, de majd próbálok embert találni hozzá.
A doksit megköszönöm! csiten (a) gmail.com

Előzmény: Kraklitius (1386)
Kraklitius Creative Commons License 2024.03.22 0 0 1387

Egy másik topikban már foglalkoztam a NIVA osztómű kapcsolási problémával, bár az egy egészen más típusú meghibásodásvolt.

 itt vannak a linkek:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=159806007&t=9238091

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=159805955&t=9238091

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=159805185&t=9238091

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=159804442&t=9238091

 

Az alap probléma, amiről szó volt ezen a linken találod: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=159803291&t=9238091

Előzmény: csite (1385)
Kraklitius Creative Commons License 2024.03.22 0 0 1386

z első kérdésedre nem tudok információval szolgálni (Voltyre R16 175/80 tömlős gumi)

A második kérdésed: Biztos, hogy a felező ragadt be, nem pedig a differenciálzár?

Van egy pdf dokumentumom Niva felező és differenciálzár használata címmel, viszont ide csak kép formátumot enged feltölteni a fórum motor.

E-mail cím? amire átküldhetem a pdf doksit.

Töltök fel egy képet a doksiból!

csite Creative Commons License 2024.03.19 0 0 1385

Sziasztok!

két kérdésem lenne:
- lehetséges, hogy Voltyre R16 175/80-as jelenleg tömlős gumit tömlő nélkülire alakítani? (+kérdés: Bp-en kapok valahol belsőt bele?)
- mitől ragadhat be a felező (előretolt) állapotban? akárhogy próbálom mozdítani, nem sikerül

Előre is kösz!

Angyalszem il cattivo Creative Commons License 2023.02.01 0 0 1384

Sziasztok! Autómosás után tele lesz a küszöb vízzel. Nincs elrohadva, nem lukas. Azaz, már az, mert furkáltam néhány pici lukat rá, hogy kifolyjon. :-D Honnan folyhat bele? Köszi.

atp Creative Commons License 2022.07.03 0 0 1383

Lehet még kapni itthon új niva 4x4 vagy travel vagy hasonló autót?

Angyalszem il cattivo Creative Commons License 2022.06.30 0 0 1382

Köszi. Állítólag 2 db. katalizátor van, aminek van "izzítása, fűtése". Nem? Mellesleg a hibakód olvasó is ezt írja ki. Persze, ettől még tévedhetek, nem vagyok szerelő, csak kíváncsi. :-D Igen, hengerenkénti. Az általad említett biztiket megnézte, csak gondoltam van még, mert a gépházban is vannak biztik szanaszét, amiknek nem tudom a funkcióját. LPG-s az autó, gondolom a gáz miatt is van itt-ott néhány. :-)

Előzmény: Maz (1381)
Maz Creative Commons License 2022.06.27 0 0 1381

Hogy a minek a milyét???

Ha az elsődleges lambda szonda fűtésére gondolsz, akkor a bal lábnál a lábkárpiton van egy kis fedélke. A diagnosztikai csatlakozó mellett van egy négyes késes biztosítéktábla. Központi injektorosnál csak 3 biztosíték van benne. A tiéd valószínűleg hengerenkénti injektoros, ott már 4 biztosítéknak kell lennie.

Előzmény: Angyalszem il cattivo (1380)
Angyalszem il cattivo Creative Commons License 2022.06.27 0 0 1380

Sziasztok Mesterek! Főkatalizátos fűtésének biztosítékát hol keressem? Köszi!

Angyalszem il cattivo Creative Commons License 2022.04.25 0 0 1379

Nem vagyok mester. Csere a legszebb megoldás. DE! Az öreg Nivámon is megrepedt egy matt fekete öntapadós fóliát ragasztottam rá. Elég Joe lett. 

Előzmény: Gumi80 (1378)
Gumi80 Creative Commons License 2022.04.24 0 0 1378

Üdv mesterek. Valakinek van ötlete hogy mit lehet csinálni Lada Niva naptól elrepedt műszerfalával? 

Angyalszem il cattivo Creative Commons License 2022.04.08 0 0 1377

Ez. Szereléshez nem tudsz valami ötletet? Teljesen egyszerűnek tűnik a cseréje, CSAK sokszor vannak apró fogások, trükkök, amiket csak jó szaki tud, én pedig csak műkedvelő vagyok. No meg, 3 csavart olcsóbban csavarok ki-be 20-30 ezer ft munkadíjnál.

 

Előzmény: Maz (1375)
Angyalszem il cattivo Creative Commons License 2022.04.08 0 0 1376

Nyugi, én sem! SŐT!!! Az autósboltban is csak most tudták meg, amikor keresgélték a neten. :-)))))) Szerintem egyáltalán nem hasonlít borotvatálra, hacsak az oroszoknál nem ezt használják borotválkozásra. :-D

Előzmény: gigabursch (1374)
Maz Creative Commons License 2022.04.08 0 0 1375
Előzmény: gigabursch (1374)
gigabursch Creative Commons License 2022.04.08 -1 0 1374

Az meg mi?

Sose hallottam még, hogy borotvatál.

Előzmény: Angyalszem il cattivo (1373)
Angyalszem il cattivo Creative Commons License 2022.04.08 0 0 1373

Sziasztok! A borotvatál cserénél van valamilyen "titok", vagy csak felemelem a vasat, kitekerem a 3 csavart és leveszem a megmaradt darabot majd  a helyére teszem az újat? Köszi!

Angyalszem il cattivo Creative Commons License 2022.03.28 0 0 1372

Sziasztok Mesterek! Mit jelent az, a "Vezérmű helyzetérzékelő "A" kor magas" :-) ??? Hibakód olvasó mondta. :-D Azt tudom, hogy mi a vezérmű/vezárlés adó/ érzékelő, de  a többit nem. Köszi!

Angyalszem il cattivo Creative Commons License 2022.02.07 0 0 1371

Köszi. Igen, sajnos a szerelők nagyobbik része csak alkatrészeket szeret cserélni, javítani nem. Tisztelet a kivételnek! Persze meg is értem hiszen 30-50% a kedvezményük az alkatrészekre, amit el tudnak adni beszerelve teljes áron nekünk. Rendben, hszen ő kap kedvezményt. Csakhogy, nekem is van 30-50% kedvezményem, de nem akarják, hogy én vigyem az alkatrészt. Nyilván.

 

Ha jön a jó idő, nekiállok a pucolgatásnak, kábeleknek stb. Bár még nincsenek rossz állapotban, de szeretek bütykölni. Ahogy néztem, a lambda szonda nem is olyan drága, és az enyém kábele már megkeményedett. Ezzel kezdem tavasszal. Talán, lesz TÁDÁÁÁMMMM! :-) Vagy nem, mert sokan azt mondták, hogy a LPG-és autóknál jellemzően jelez a motorhiba.  Szép napoSt!

 

 

 

Előzmény: gigabursch (1370)
gigabursch Creative Commons License 2022.02.06 0 0 1370

Saját, kb 12 éve itt megírt tapasztalatokat írtam.

Minden baja volt. Check Engine, alapjárat himbilimbi, még felszaladás, túlfogyasztás, stb...

 

A jelszó a szereplőknek: cserélgessünk!

Mire én finoman elküldtem, hogy esetleg, talán valami egyszerűbb kéne.

Ugyanis véges a pénztárcánk és nem ezt várom el egy szerelőtől. 

 

A vezetékek megöregedve, a csatlakozások eloxidálva minden testponton. Ehhez kell a bronzkefe. A generátor dióda sorára kondenzvíz tudott csepegni, emiatt volt állandó töltés gond is (halvány ferences a töltés jelző lámpán).

 

A diódasorhoz kell szaki, a többit te is megoldod gombokert.

Egy kicsit "eresztő" gyertyakábel már totál bezavar.

 

Aztán jött a TáDámmm.

 

 

Angyalszem il cattivo Creative Commons License 2022.02.06 0 0 1369

Köszi! Biztosan nem az összeset, de nagyjából ezeket megtettem. De, gondolom, ha kontakthiba, vagy bizti és hasonló lenne a problém, akkor az "áramtalanítós hibakód nullázás után " azonnal világítana a visszajelző, nem?

Műszerem nincs.

Előzmény: gigabursch (1368)
gigabursch Creative Commons License 2022.02.05 0 1 1368

Kezdésnek ellenőrizd le a testkábel, gyújtáskábelt, indító kábelt, töltéskábelt, a csatlakozási pontokat és a generátor dióda sorát.

Műszerrel és ahol kell, ott bronzkefével.

 

A leeső voltok bármilyen baromságra képesek.

Előzmény: Angyalszem il cattivo (1366)
Veteranjames01 Creative Commons License 2022.02.04 0 0 1367

Sziasztok Tagok! 

Érdekesség képen csatolok pár kis szériás Niva rajzot méretekkel.

Több a link alatt:

 https://www.ricker.hu/lada-niva-kis-szerias-rajzok/

 

 

Angyalszem il cattivo Creative Commons License 2022.02.03 0 0 1366

Kedves Sorstársak!

 

Tanácsot szeretnék kérni. Röviden_

1.7, 2009 benzin/gáz, német export autó. Áramtalanítós nullázás után 20-30 perc múlva egyfolytában világít a motorhiba jelző. Gázzal és benzinnel is. Pécsi márkaszervíznek nincs olyan hibakód olvasója, aminek jó a csatlakozója. :-DDDDD Kíváncsiságból vettem egy nagyon drága, 2600 Forintos :-D kütyüt, ami egy csomó értéket kijelez. Az oxigén szenzornál  és katalizátornál jelez hibát. Én, mint amatőr, miket nézzek át? Biztik?, Kábelek? És még? Cseréljek lambdaszondát, ha van kedvem? Észre vettem, hogy az áramtalanítós gyógymód után egyenletesebben járt a motor,újbóli  jelzés után nem annyira. Köszi!!!

Veteranjames01 Creative Commons License 2022.02.01 0 0 1365

Helló Tagok!

A link alatt az általam ígért Lada Niva elektromos rajzok.Újhoz és a régihez is.https://www.ricker.hu/lada-niva-elektromos-kabelkoteg.../

Kellemes bütykölgetést.

Igen,tudom fent van ittmegottt.....

Hátha valaki meg innen jut hozzá.

 

u.hu Creative Commons License 2021.01.29 0 0 1364

Sziasztok! Egy láma kérdés: az 1.6-os Niva és az 1.7-es első kardánja hosszúságban megegyezik? (terepv. és a sebv. között)

CsA Creative Commons License 2020.12.26 0 0 1363

Hármashegyi kilátó...

A tó meg itt:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=156912503&t=9238091

 

CsA Creative Commons License 2020.11.29 0 0 1362

Javaslom, hogy a Niva 4x4 Klub csoportban tedd fel a kérdésedet, ott hamarabb kapsz választ, sok szerelésben jártas ember olvassa és ír bele...

Előzmény: csumi105 (1361)
csumi105 Creative Commons License 2020.11.29 0 0 1361

A niva globoid csigás kormányműves? Ha igen akkor hogy állítom be?

köszi!

csumi105 Creative Commons License 2020.11.29 0 0 1360

Sziasztok

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!