Közben felleltem két belsőt egy cégnél a XX.kerben, el is hoztam mindkettőt. Biztosan a felező ragadt be (a hátrébb lévő, hosszabb kar). A működésével is ez a bajom, hogy forog a motor, de kevésbé haladok vele. Sajnos, egy darabig (törött kéz) nem tudom megszerelni egyedül, de majd próbálok embert találni hozzá. A doksit megköszönöm! csiten (a) gmail.com
két kérdésem lenne: - lehetséges, hogy Voltyre R16 175/80-as jelenleg tömlős gumit tömlő nélkülire alakítani? (+kérdés: Bp-en kapok valahol belsőt bele?) - mitől ragadhat be a felező (előretolt) állapotban? akárhogy próbálom mozdítani, nem sikerül
Sziasztok! Autómosás után tele lesz a küszöb vízzel. Nincs elrohadva, nem lukas. Azaz, már az, mert furkáltam néhány pici lukat rá, hogy kifolyjon. :-D Honnan folyhat bele? Köszi.
Köszi. Állítólag 2 db. katalizátor van, aminek van "izzítása, fűtése". Nem? Mellesleg a hibakód olvasó is ezt írja ki. Persze, ettől még tévedhetek, nem vagyok szerelő, csak kíváncsi. :-D Igen, hengerenkénti. Az általad említett biztiket megnézte, csak gondoltam van még, mert a gépházban is vannak biztik szanaszét, amiknek nem tudom a funkcióját. LPG-s az autó, gondolom a gáz miatt is van itt-ott néhány. :-)
Ha az elsődleges lambda szonda fűtésére gondolsz, akkor a bal lábnál a lábkárpiton van egy kis fedélke. A diagnosztikai csatlakozó mellett van egy négyes késes biztosítéktábla. Központi injektorosnál csak 3 biztosíték van benne. A tiéd valószínűleg hengerenkénti injektoros, ott már 4 biztosítéknak kell lennie.
Ez. Szereléshez nem tudsz valami ötletet? Teljesen egyszerűnek tűnik a cseréje, CSAK sokszor vannak apró fogások, trükkök, amiket csak jó szaki tud, én pedig csak műkedvelő vagyok. No meg, 3 csavart olcsóbban csavarok ki-be 20-30 ezer ft munkadíjnál.
Nyugi, én sem! SŐT!!! Az autósboltban is csak most tudták meg, amikor keresgélték a neten. :-)))))) Szerintem egyáltalán nem hasonlít borotvatálra, hacsak az oroszoknál nem ezt használják borotválkozásra. :-D
Sziasztok! A borotvatál cserénél van valamilyen "titok", vagy csak felemelem a vasat, kitekerem a 3 csavart és leveszem a megmaradt darabot majd a helyére teszem az újat? Köszi!
Sziasztok Mesterek! Mit jelent az, a "Vezérmű helyzetérzékelő "A" kor magas" :-) ??? Hibakód olvasó mondta. :-D Azt tudom, hogy mi a vezérmű/vezárlés adó/ érzékelő, de a többit nem. Köszi!
Köszi. Igen, sajnos a szerelők nagyobbik része csak alkatrészeket szeret cserélni, javítani nem. Tisztelet a kivételnek! Persze meg is értem hiszen 30-50% a kedvezményük az alkatrészekre, amit el tudnak adni beszerelve teljes áron nekünk. Rendben, hszen ő kap kedvezményt. Csakhogy, nekem is van 30-50% kedvezményem, de nem akarják, hogy én vigyem az alkatrészt. Nyilván.
Ha jön a jó idő, nekiállok a pucolgatásnak, kábeleknek stb. Bár még nincsenek rossz állapotban, de szeretek bütykölni. Ahogy néztem, a lambda szonda nem is olyan drága, és az enyém kábele már megkeményedett. Ezzel kezdem tavasszal. Talán, lesz TÁDÁÁÁMMMM! :-) Vagy nem, mert sokan azt mondták, hogy a LPG-és autóknál jellemzően jelez a motorhiba. Szép napoSt!
Saját, kb 12 éve itt megírt tapasztalatokat írtam.
Minden baja volt. Check Engine, alapjárat himbilimbi, még felszaladás, túlfogyasztás, stb...
A jelszó a szereplőknek: cserélgessünk!
Mire én finoman elküldtem, hogy esetleg, talán valami egyszerűbb kéne.
Ugyanis véges a pénztárcánk és nem ezt várom el egy szerelőtől.
A vezetékek megöregedve, a csatlakozások eloxidálva minden testponton. Ehhez kell a bronzkefe. A generátor dióda sorára kondenzvíz tudott csepegni, emiatt volt állandó töltés gond is (halvány ferences a töltés jelző lámpán).
A diódasorhoz kell szaki, a többit te is megoldod gombokert.
Egy kicsit "eresztő" gyertyakábel már totál bezavar.
Köszi! Biztosan nem az összeset, de nagyjából ezeket megtettem. De, gondolom, ha kontakthiba, vagy bizti és hasonló lenne a problém, akkor az "áramtalanítós hibakód nullázás után " azonnal világítana a visszajelző, nem?
1.7, 2009 benzin/gáz, német export autó. Áramtalanítós nullázás után 20-30 perc múlva egyfolytában világít a motorhiba jelző. Gázzal és benzinnel is. Pécsi márkaszervíznek nincs olyan hibakód olvasója, aminek jó a csatlakozója. :-DDDDD Kíváncsiságból vettem egy nagyon drága, 2600 Forintos :-D kütyüt, ami egy csomó értéket kijelez. Az oxigén szenzornál és katalizátornál jelez hibát. Én, mint amatőr, miket nézzek át? Biztik?, Kábelek? És még? Cseréljek lambdaszondát, ha van kedvem? Észre vettem, hogy az áramtalanítós gyógymód után egyenletesebben járt a motor,újbóli jelzés után nem annyira. Köszi!!!