sziasztok!!
remélhetőleg ez az útolsó olyan eset ,amikor a hatalom úgy szól bele egy szakmába ,hogy azokat nem igazán kérdezi meg
rá kell jönnie ,hogy a demokrácia nem egyoldalú és hogy nem csak jogok vannak ,de kötelezettségek is. mi soha többet nem hagyjuk magunkat kisemmizni . összefogással határozottsággal ésszerű érvekkel mindenkit meg kell tudni győzni csak az össze fogott támogatád kell.GÓRÉ001
ÉLJEN MÁJUS 1-E MEG 2.a MEG3.a stb.
továbbá éljen az emberek közötti megbonthatattlan barátság,ne legyen senki jobbos -balos kőzepes szélsőséges meg franc tudja milyen -es
hanem EMBER ,JÓ és OKOS EMBER mindannyiunk érdekében!!GÓRÉ001
a nagy ünnepelés közepette szerényen megjegyzem mindenkinek aki most érkezett meg EURÓPÁBA ,hogy én szivesen fogadom őket mert én és őseim 1100 éve itt tartozkodunk jól -rosszul de itt méghozzá középen. ISTEN hozott BENNETEKET!!!!!!GÓRÉ001
Ha a magyar valóságot nézem, akkor valószínűleg az lenne, hogy feláll az adminisztráció, a taxisok fizetik a drosztpénzt, ugyan nem építenek drosztokat, viszont nem is ellenőrzi senki, hová állnak a taxisok.
SZIASZTOK!! bár elég régen nem ír itt senki nem tudom miért ,csk leírom ide örömömet:
a peticiók hatása a sok fáradt nyilatkozat megtette hatását a rendelet alkotó 60-nap moratóriumot hirdetett meg!!
nem kell drosztra állni, nem kell fizetni, nem kell vizsgán a dr -engedélyt bemutatni,és
140.000.000-m FT a kollégáim zsebében marad!!! és a szakma intézi tovább ezt az ügyet!!!!!!!!GÓRÉ001
most abszolút megvédem a BÁNÓT-szuper volt ,ugy kihozta a mi rusznákunkat a béketürésből hogy nem volt egy épkézláb mondata.
csak frázisok ,és üres locsogások.
ebből látszik hogy nem egy koncepcionált rendelkezést véd hanem egy rossz politikait.
baromi nehéz ez ,hogy magyarázzam meg a rossz bizonyítványomat,a2-év alatt erre a történetre elköltött 300.000.000.millió forintot a többszörös jogi tévelygést.
nem véletlen ,hogy a jogi bizottság egyszer nem szavazott a felterjesztése melett.
egy politikus pedig nemismeri el hogy őis tévedhet nem tud felülemelkedni politikusi mivoltán,az sem baj ha 7000 ember kéri erre de Ő megmutatja -hát ez van.FOLYTATJUK!!!
Háát, az a pasi vót a Russznák Imre!:-(
Ő a Főváros, turisztikai, és kereskedelmi, vagy valami ilyesmi bizottságának a vezetője.
És ennek a rendeletnek az atyja.
Végíghallgattam egy beszélgetést a drosztdíjakról, bár én nem vagyok taxis és taxizni sem szoktam.
Itt egyértelműen megadóztatják a taxisokat. A pali aki védte az egészet olyan baromságokat mondott (szabálytalanul állnak meg a taxisok, elfoglalják a parkolóhelyeket, az EU-ban is így van), hogy az első öt percben elvesztette a hitelét. Egyetlen értelmes indokot nem tudott mondani, miért kell a drosztdíj.
Egyébként nem ide tartozik, de ez a Bánó ha nem az MSZP-t védi, akkor is gagyi.
Én nem akarok tachográfot vetetni, kérdés hogy az EU akar-e majd valamikor.
(A taxióra nem hasnálható tachográfként? Ha benne rögzítve lenne az indulás és érkezés idöpontja,
a tarifa és a fizetett összeg, akkor még a sebességet is ki lehetne számítani. Szerecsére csak
az átlagosat:)
Valamikor régen, amikor csak egy taxitársaság volt, akkor elég könnyü volt eldönteni, hogy mikor
hány taxi dolgozzon, mostanában pedig a különbözö társaságoknak és mezitlábasoknak kéne
megegyezniük, ami reménytelen.
Ki hogy, minek alapján dönti el, hogy ki mikor dolgozzon?:-)
Mert tudod, ebben a szakmában vannak csúcsidőszakok, amikor sok taxi kell, és csendes pihenő idők.
Ugye nem akarsz megvetetni velünk, egy tachográfot is?:-(
Mi lenne, ha csak napi 8 órát taxiznának a taxisok? Akkor csak 2300 taxi lenne egyszerre az utcán,
1000 lenne akkor is fuvarban, 1255-en beállhatnának a drosztokra, a maradék 45 meg éppen úton lenne
egy droszt felé. A kereset akkor is kb ugyanakkora lenne.
Ez a szunyókálás, meg nem vall, egy jó kis politikai topicra!:-(((
Nna akkor most jóreggelt, mert telefonált a mi Palink, hogy kettőtől Ő lesz a főműsor, a Budapest-tévén, az Anettkánál, és kéretik értelmesen betelefonálni!!!:-)
Nekem az nem megy:-(
Aszonngya tegyünk fel jó kérdéseket!!!
Én csak rossz kérdéseket tudok feltenni:-(
Arra vagyok gyárilag beállítva:-)))
valóban mindenki rendelkezésére állok!!
még arrol nem beszéltem ,hogy mit teszünk még a jövöben ennek a rossz végre hajthatattlan rendeletnek kapcsán!!
engedéllyel ,csütörtökön, aFŐV KÖZGY -re peticiót kivánunk beadni a jegyző úrnak, és a jogi bizottság vezetőjének. ezt most 50-taxival 10 taxi társasági vezető jelenlétében,BKIK képviselő,támogatásával és minimum 6000 alá írt tiltakozó jegyzékkel/most folyik az aláírás gyüjtés/
ez így a szakma teljes lefedettségét jelenti ,igy nem lehet minket szalámizni.
nem értem miért ez az elszánt konokság a rendelet alkotok oldaláról ,mi lehet mögötte??-mert hogy szakszerűség nem az bíztos!!
az egész szakma ,az erdekképviseletek , az érdek védelmek elutasítják ,ráadásul végre hajthatattlan fizikailag !!!!
MIÉRT JÓ A BALHÉ??-MIÉRT KELL MEGVÁRNI MIG NAGYOBB BALHÉ NEM lesz!!!!!!EZ NEM VAL DEMOKRATIKUS JOGÁLLAMISÁGRA!!!!!!!!!!GÓRÉ001.
nos minden érdekegyeztető értekezleten amit a fővárossal folytattunk ,tiltakoztunk ,hogy addig ne vezessék be a kötelezettséget /VILÁGITÓ SZABADJELZŐVEL CSAK ÉS KIZÁRÓLAGOSSAN DROSZTON VÁRAKOZHAT UTAS FELVÉTEL CÉLJÁBÓL!!/amig nincs elég férőhely!!
erre egyébkéntVajda alpolgármester úr SZAVÁT ADTA!!amig nincs nincs kötelezettség
MI LETT BELŐLLE HOL AZ ADOTT SZÓ BECSÜLETE/12-en hallottuk
erre mint tudjuk nincs elég hely rádión kiadott címeknél a taxis csak akkor kapcsolhat órát ezzel kapcsolhatja ki a szabadjelzőt,ha az utassal felvette a kapcsolatot!!
igy az utas lassabban és drágábban kap taxit
igy tehát az útas lassabban kaphatja meg a taxités még drágábban is.
kőszönöm az első kérdést ,megprobálok érthetően röviden válaszólni:
jelenleg, márciús 6.állás szerint BP-en a PM-iekkel,együtt 7160-taxis van.
erre most kötelező droszthasználattal,1255-férőhelyet alakítottak ki, ebből SZAKMAILAG, 6-700,fogadható el.
ez nappalosra -éjszakásra bontva azt jelenti,hogy egyszerre 3500-3600.taxi van az utcán egyidőben.
600-700taxis droszton áll 1000 egyidőben fuvarban van 1500 kb világító szabadjelzővel csak szaladgálhat a város fő utvonalain /BUSZSÁV/.
nem állhat meg szinházaknál pályaudvaroknál, bevásárló centrumoknál,múzeumoknál, bároknál, a belvárosban ahol csak 33.-harminchárom férőhely van kb 1000000 -egymillió utast mozgat 10 taxi társaság/2-5./p cim felvétellel.
és ezért 21.000.ft-kell éves szinten fizetni
ez a rendelet olyan mint ha a nemzetibe egy előadásra 1200-helyre 3600jegyet adna el
elutasította a teljas szakma:
a BKIK kőzlekedésí osztálya, a MAGYAR TAXIS SZÖVETSÉG, ATAXI TÁRSASÁGOK VEZETŐINEK GRÉMIUMA,
A FUVAROZÓK ORSZÁGOS DEMOKRATIKUS SZÖVETSÉGE
ez körülbelül 6000-taxist takar.
GÓRÉ001.
Nem pofátlankodás, szabad a pálya.:-) Néhány mondatban összefoglalnád, a peticiótok lényegét? Miért nem okés a droszt, amit a kormány kitalált, mit léptek, ha nem változtatnak, és a többi.