Keresés

Részletes keresés

BakonyiBETYÁR Creative Commons License 2004.12.10 0 0 133

Igen Tisztelt

 

Szenci Szabó János
Pásztor György
Pásztor Gábor
Surányi Attila
Orbán Lajos
Sipeki József
Lengyel Sándor

 

és egyéb tarifőrök, tulajdonosok, beosztottak!

Mivel mint tudjuk mi szabjuk a tarifát,
mint tudjuk önként adjuk egész álló évben a kedvezményt,

 

Felkérlek benneteket vegyetek példát a Rádiótaxi, és a Mobiltaxi tagjainak, vezetőinek kezdeményezéséről!


szülessenek meg az általánosok a kedvezmény mentes árképzéséről az

ünnepek alatt.

 

Mi itt megszavaztuk.

 

a népszavazás szlogenével élve, most elválik a sz@r, a viztől!

 

Köszönöm goré001-nek, és a mobiltaxi vezetésének a kezdeményezést!

tomajer Creative Commons License 2004.08.31 0 0 132

Szerintem gyere a másik fórumba, ott van Rádiótaxis, és a Pali is olvassa!

Majd ők reagálnak a kérdésedre!:-)

 

Taxi jók-rosszak
Előzmény: utécska (131)
utécska Creative Commons License 2004.08.31 0 0 131

Gyerekek olvastátok Horváth Pál ujabb örült találmányát?

Dijjaza azt aki a legtöbb címet veszi fel a társaságánál:-))

Hazudik reggel hazudik éjjel hazudik napközben:-))

Az adoellenöröket a kollkegákra szabaditja gondolom.

Ki tudja megállítani Horváth Pált?

Jelentkezzen sürgösen!!!!!!!!!!!!!!!!

tomajer Creative Commons License 2004.05.20 0 0 130
Hogyha valakinek hozzánkfűznivalója lenne!:-)))

TAXIsok, ha beszélgetnek!
Mindenkit szívesen látunk:-)
tomajer

góré001 Creative Commons License 2004.05.04 0 0 129
sziasztok!!
remélhetőleg ez az útolsó olyan eset ,amikor a hatalom úgy szól bele egy szakmába ,hogy azokat nem igazán kérdezi meg

rá kell jönnie ,hogy a demokrácia nem egyoldalú és hogy nem csak jogok vannak ,de kötelezettségek is. mi soha többet nem hagyjuk magunkat kisemmizni . összefogással határozottsággal ésszerű érvekkel mindenkit meg kell tudni győzni csak az össze fogott támogatád kell.GÓRÉ001

MEREV UJJ Creative Commons License 2004.05.03 0 0 128
Megegyeztek a taxisokkal, elmarad a sztrájk

Köszönjük, annak akit illet:-)

Előzmény: góré001 (127)
góré001 Creative Commons License 2004.05.03 0 0 127
ÉLJEN MÁJUS 1-E MEG 2.a MEG3.a stb.
továbbá éljen az emberek közötti megbonthatattlan barátság,ne legyen senki jobbos -balos kőzepes szélsőséges meg franc tudja milyen -es
hanem EMBER ,JÓ és OKOS EMBER mindannyiunk érdekében!!GÓRÉ001
MEREV UJJ Creative Commons License 2004.05.02 0 0 126
Nekem ez mind megvolt tegnap!

Vagyis a gyereket már nem veszem a nyakamba, mert Qrva nehéz:-)))

Előzmény: góré001 (125)
góré001 Creative Commons License 2004.05.01 0 0 125
hol a virsli .hol a transzparenshol a nyakban ülő gyerekek zsivaja NOSZTALGIÁZÓL!!!!!!!!!!!!
MEREV UJJ Creative Commons License 2004.05.01 0 0 124
ÉJJEN MÁJUS ELSEJE !!! :-)

Előzmény: góré001 (123)
góré001 Creative Commons License 2004.05.01 0 0 123
sziasztok jóreggelt

a nagy ünnepelés közepette szerényen megjegyzem mindenkinek aki most érkezett meg EURÓPÁBA ,hogy én szivesen fogadom őket mert én és őseim 1100 éve itt tartozkodunk jól -rosszul de itt méghozzá középen. ISTEN hozott BENNETEKET!!!!!!GÓRÉ001

MEREV UJJ Creative Commons License 2004.04.30 0 0 122
Ezt kb. értsd úgy, hogy van két hónap újratárgyalni a kérdéses részleteket, és addig nem büntetnek, ha nem állsz tilosban!

GRATULÁLUNK PALI ! ! !
Előzmény: Fine Tune (121)
Fine Tune Creative Commons License 2004.04.30 0 0 121
"nem kell drosztra állni"

Ha a magyar valóságot nézem, akkor valószínűleg az lenne, hogy feláll az adminisztráció, a taxisok fizetik a drosztpénzt, ugyan nem építenek drosztokat, viszont nem is ellenőrzi senki, hová állnak a taxisok.

Előzmény: góré001 (120)
góré001 Creative Commons License 2004.04.30 0 0 120
SZIASZTOK!! bár elég régen nem ír itt senki nem tudom miért ,csk leírom ide örömömet:

a peticiók hatása a sok fáradt nyilatkozat megtette hatását a rendelet alkotó 60-nap moratóriumot hirdetett meg!!

nem kell drosztra állni, nem kell fizetni, nem kell vizsgán a dr -engedélyt bemutatni,és
140.000.000-m FT a kollégáim zsebében marad!!! és a szakma intézi tovább ezt az ügyet!!!!!!!!GÓRÉ001

góré001 Creative Commons License 2004.04.27 0 0 119
sziasztok!!

most abszolút megvédem a BÁNÓT-szuper volt ,ugy kihozta a mi rusznákunkat a béketürésből hogy nem volt egy épkézláb mondata.

csak frázisok ,és üres locsogások.

ebből látszik hogy nem egy koncepcionált rendelkezést véd hanem egy rossz politikait.
baromi nehéz ez ,hogy magyarázzam meg a rossz bizonyítványomat,a2-év alatt erre a történetre elköltött 300.000.000.millió forintot a többszörös jogi tévelygést.

nem véletlen ,hogy a jogi bizottság egyszer nem szavazott a felterjesztése melett.

egy politikus pedig nemismeri el hogy őis tévedhet nem tud felülemelkedni politikusi mivoltán,az sem baj ha 7000 ember kéri erre de Ő megmutatja -hát ez van.FOLYTATJUK!!!

tomajer Creative Commons License 2004.04.27 0 0 118
Háát, az a pasi vót a Russznák Imre!:-(
Ő a Főváros, turisztikai, és kereskedelmi, vagy valami ilyesmi bizottságának a vezetője.
És ennek a rendeletnek az atyja.
Előzmény: Fine Tune (117)
Fine Tune Creative Commons License 2004.04.27 0 0 117
Végíghallgattam egy beszélgetést a drosztdíjakról, bár én nem vagyok taxis és taxizni sem szoktam.

Itt egyértelműen megadóztatják a taxisokat. A pali aki védte az egészet olyan baromságokat mondott (szabálytalanul állnak meg a taxisok, elfoglalják a parkolóhelyeket, az EU-ban is így van), hogy az első öt percben elvesztette a hitelét. Egyetlen értelmes indokot nem tudott mondani, miért kell a drosztdíj.

Egyébként nem ide tartozik, de ez a Bánó ha nem az MSZP-t védi, akkor is gagyi.


pert1 Creative Commons License 2004.04.27 0 0 116
Én nem akarok tachográfot vetetni, kérdés hogy az EU akar-e majd valamikor.
(A taxióra nem hasnálható tachográfként? Ha benne rögzítve lenne az indulás és érkezés idöpontja,
a tarifa és a fizetett összeg, akkor még a sebességet is ki lehetne számítani. Szerecsére csak
az átlagosat:)

Valamikor régen, amikor csak egy taxitársaság volt, akkor elég könnyü volt eldönteni, hogy mikor
hány taxi dolgozzon, mostanában pedig a különbözö társaságoknak és mezitlábasoknak kéne
megegyezniük, ami reménytelen.

Előzmény: tomajer (115)
tomajer Creative Commons License 2004.04.27 0 0 115
Ebben elméletben tökéletesen igazad van, de...!

Ki hogy, minek alapján dönti el, hogy ki mikor dolgozzon?:-)
Mert tudod, ebben a szakmában vannak csúcsidőszakok, amikor sok taxi kell, és csendes pihenő idők.
Ugye nem akarsz megvetetni velünk, egy tachográfot is?:-(

Előzmény: pert1 (114)
pert1 Creative Commons License 2004.04.27 0 0 114
Mi lenne, ha csak napi 8 órát taxiznának a taxisok? Akkor csak 2300 taxi lenne egyszerre az utcán,
1000 lenne akkor is fuvarban, 1255-en beállhatnának a drosztokra, a maradék 45 meg éppen úton lenne
egy droszt felé. A kereset akkor is kb ugyanakkora lenne.
Előzmény: góré001 (107)
tomajer Creative Commons License 2004.04.27 0 0 113
Ez a szunyókálás, meg nem vall, egy jó kis politikai topicra!:-(((

Nna akkor most jóreggelt, mert telefonált a mi Palink, hogy kettőtől Ő lesz a főműsor, a Budapest-tévén, az Anettkánál, és kéretik értelmesen betelefonálni!!!:-)
Nekem az nem megy:-(
Aszonngya tegyünk fel jó kérdéseket!!!
Én csak rossz kérdéseket tudok feltenni:-(
Arra vagyok gyárilag beállítva:-)))

Előzmény: góré001 (112)
góré001 Creative Commons License 2004.04.27 0 0 112
sziasztok !!

valóban mindenki rendelkezésére állok!!
még arrol nem beszéltem ,hogy mit teszünk még a jövöben ennek a rossz végre hajthatattlan rendeletnek kapcsán!!

engedéllyel ,csütörtökön, aFŐV KÖZGY -re peticiót kivánunk beadni a jegyző úrnak, és a jogi bizottság vezetőjének. ezt most 50-taxival 10 taxi társasági vezető jelenlétében,BKIK képviselő,támogatásával és minimum 6000 alá írt tiltakozó jegyzékkel/most folyik az aláírás gyüjtés/

ez így a szakma teljes lefedettségét jelenti ,igy nem lehet minket szalámizni.

nem értem miért ez az elszánt konokság a rendelet alkotok oldaláról ,mi lehet mögötte??-mert hogy szakszerűség nem az bíztos!!

az egész szakma ,az erdekképviseletek , az érdek védelmek elutasítják ,ráadásul végre hajthatattlan fizikailag !!!!

MIÉRT JÓ A BALHÉ??-MIÉRT KELL MEGVÁRNI MIG NAGYOBB BALHÉ NEM lesz!!!!!!EZ NEM VAL DEMOKRATIKUS JOGÁLLAMISÁGRA!!!!!!!!!!GÓRÉ001.

tomajer Creative Commons License 2004.04.27 0 0 111
Hát látod, hogy milyen csendesek, és visszafogottak az urak:-(((

Pedig Horváth Pál áll rendelkezésükre személyesen!!!

Nem tuggyák mit veszítenek:-)))

Előzmény: csogu (110)
csogu Creative Commons License 2004.04.27 0 0 110
:DDDDDDDDDDDDDDDDD

Bölcs észrevétel:DDD

Előzmény: tomajer (101)
tomajer Creative Commons License 2004.04.26 0 0 109
Mi az, hogy megosztanak???

Bennünket most ráznak végre össze!:-)))

És mi az, hogy az elvtársak?

Bennünket, a mindenkori kormányok osztottak meg!
1990-től, folyamatosan:-(((

Előzmény: kolbim (104)
góré001 Creative Commons License 2004.04.26 0 0 108
mi tettünk és mit teszünk!!??

nos minden érdekegyeztető értekezleten amit a fővárossal folytattunk ,tiltakoztunk ,hogy addig ne vezessék be a kötelezettséget /VILÁGITÓ SZABADJELZŐVEL CSAK ÉS KIZÁRÓLAGOSSAN DROSZTON VÁRAKOZHAT UTAS FELVÉTEL CÉLJÁBÓL!!/amig nincs elég férőhely!!
erre egyébkéntVajda alpolgármester úr SZAVÁT ADTA!!amig nincs nincs kötelezettség
MI LETT BELŐLLE HOL AZ ADOTT SZÓ BECSÜLETE/12-en hallottuk

erre mint tudjuk nincs elég hely rádión kiadott címeknél a taxis csak akkor kapcsolhat órát ezzel kapcsolhatja ki a szabadjelzőt,ha az utassal felvette a kapcsolatot!!

igy az utas lassabban és drágábban kap taxit
igy tehát az útas lassabban kaphatja meg a taxités még drágábban is.

góré001 Creative Commons License 2004.04.26 0 0 107
SZIASZTOK!!

kőszönöm az első kérdést ,megprobálok érthetően röviden válaszólni:

jelenleg, márciús 6.állás szerint BP-en a PM-iekkel,együtt 7160-taxis van.

erre most kötelező droszthasználattal,1255-férőhelyet alakítottak ki, ebből SZAKMAILAG, 6-700,fogadható el.

ez nappalosra -éjszakásra bontva azt jelenti,hogy egyszerre 3500-3600.taxi van az utcán egyidőben.
600-700taxis droszton áll 1000 egyidőben fuvarban van 1500 kb világító szabadjelzővel csak szaladgálhat a város fő utvonalain /BUSZSÁV/.
nem állhat meg szinházaknál pályaudvaroknál, bevásárló centrumoknál,múzeumoknál, bároknál, a belvárosban ahol csak 33.-harminchárom férőhely van kb 1000000 -egymillió utast mozgat 10 taxi társaság/2-5./p cim felvétellel.

és ezért 21.000.ft-kell éves szinten fizetni

ez a rendelet olyan mint ha a nemzetibe egy előadásra 1200-helyre 3600jegyet adna el

elutasította a teljas szakma:

a BKIK kőzlekedésí osztálya, a MAGYAR TAXIS SZÖVETSÉG, ATAXI TÁRSASÁGOK VEZETŐINEK GRÉMIUMA,
A FUVAROZÓK ORSZÁGOS DEMOKRATIKUS SZÖVETSÉGE
ez körülbelül 6000-taxist takar.
GÓRÉ001.

útlegeázodás Creative Commons License 2004.04.26 0 0 106
Nem pofátlankodás, szabad a pálya.:-) Néhány mondatban összefoglalnád, a peticiótok lényegét? Miért nem okés a droszt, amit a kormány kitalált, mit léptek, ha nem változtatnak, és a többi.
Előzmény: góré001 (98)
góré001 Creative Commons License 2004.04.26 0 0 105
sziasztok !!

csak nyugi -nyugi ,nem mindig ér rá az ember fia itt beszélgetni .

meg még az is lehetséges ,hogy van az egészről egy saját véleménye. és az enyémre nem kiváncsi.

továbbra is várom érdekes kérdéseiteket!!GÓRÉ001

kolbim Creative Commons License 2004.04.26 0 0 104
A taxisok megint elszalasztottak egy lehetőséget.
Majd őket is jól megosszák.
Ebben profik az elvtársak.
Előzmény: góré001 (100)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!