nem csináltam így, de elvileg ohmmerő a villásdugóra, bekapcs, és lassan forgatva a motort látszani kellene hogy van olyan állás ahol nagyot esik az ellenállás
Igaz , hogy nem konkretan hobbiasztaloskodas, de van koze fahoz es korabban annyi okos hozzaszolas volt vellanymotor temakorben, hogy csak megprobalom...hatha...
Naszoval elektronyos lancfureszrol lenne szo
Elinditaskor van mikor leveri a biztit, de volt olyan is 1*, hogy elindult mukodott es nem verte le a biztositekot.
Talakozott mar valaki ilyennel ?
Gondolom zarlatos,...no de orvosolhato vagy kuka es ujat kene venni, mert amennyibol megjavul mar vehetek egy ujat ?
Érdekes,hogy a magyar multinál (Sapa) 30%-al jobb árai vannak.
Attól függetlenül az ilyen nagy cégeknél így megy, itt nincs utánvét meg ilyen francok, nézd meg az áru specifikációját,ha megfelel akkor fogadd el, utalj aztán megkapod.
Itt nincs visszavásárlási garancia stb.
De különben vannak a nagyobb városokban, szinte mindenhol vannak fém áruházak, csak hát ott 40 %-al drágább.
"- minimális rendelési mennyiség 1 szál, azaz 6 méter - fizetési mód számla ellenében történő előre utalás - szállítási határidő 100 kg alatti mennyiség megrendelés esetén kb. 2-3 hét - árakat a kért mennyiség függvényében tudunk ajánlani"
"...na most a lemez gépek könnyebbek. ezért telepítéskor vagy csavarozod, vagy betonnal telirakod hogy ne remegjen."
Azért én árnyalnám ezt a szemléletet. Ugyanis ma már nem csak 5-ös kazánlemezből, trafós apparáttal összeheftolt lemez-szerkezetek léteznek.
Gondoljunk csak bele, hogy mekkora felhördülés volt akkor, amikor kitalálták az önhordó lemez-autókasztnit. Hogy:
"Micsodaaa, hogy nem lesz alváz? Nemáá? Há' mitől nem fog elcsavarodni az a vékony bádog-doboz, no meg mi tartja fent a motort-váltót, meg egyáltalán: mi köti össze a 4 kereket - ha nincs egy rendes vas-alváz az autó alatt?
Ki mer majd beülni egy ilyen alváz-nélküli bádog-dobozba?"
Bizony, még az én életemben is gyártottak még alvázas autókat - amelyek alatt vasúti-sín méretű, tetemes vas-traverzek szolgálták az alapot - amire a karosszéria már csak afféle díszként került, mert különben az autó teljesen működőképes volt anélkül is.
Ma már a lemezmegmunkálásnak akkora kultúrája és tudománya van, hogy szinte bármit ki tudnak origamizni lemezből - úgy, hogy megfeleljen a tervezett elvárásoknak.
Bármik is legyenek azok: merevség, rezgésállóság, teherbírás, stb. - vagyis bármit, amit csak kérnek.
Hogy haza is beszéljek: hasonló döbbenet fogadta az első műanyag-hajókat is. Hogy:
"Micsodaa? Hajót nájlonból? Bolondok ezek? A hajó az vagy vasból van... vagy fából. Punktum. Műanyagból meg poharat, harisnyát, asztalterítőt, fogkefe-nyelet kell csinálni - nem hajót. Ki merne egy műanyag-lavórral vízre szállni?"
Oszt lám, mi lett abból is.
Szép és nemes dolog a vas-öntvény - de (szerintem) ma már kicsit túlhaladott technika.
Nem akarok nagyot jósolni, de a mai kompozit-műanyagok már simán hozzák azt, amit a jóöreg öntvény tud(ott) - és akár még a gépiparban is beléjük fogunk futni, akár gép-vázként is.
Hacsak nem futottunk már bele - csak errefelé még nem tudunk róla.
nem vitatkozni szeretnék..pusztán csak a tapasztalat mondatja hogy öntvény gép napi intenziv használat mellett 50-60 majd felújítás után újabb 50lazán...
lemez meg nem.
már csak azért sem mert nem ugynannak a koncepciónak köszönheti a születését ez pedig: legyen elnyűhetetlen és erős.
na most a lemez gépek könnyebbek. ezért telepítéskor vagy csavarozod, vagy betonnal telirakod hogy ne remegjen.
Szerintem nem az általad említett okok miatt nem tudom eladni
Szerintem meg de ! :-)
Mert ha pl. 'osszhangban' lenne a munkalak-szekreny-lab, akkor meg akar egy varroszobaba is vallalhato lenne ! Ha eppen a fas vonalat kedveli a deszpodbalazs kvens !
A kerekekkel meg a meret a baj ! Az ekkora meg egy pici kavicsban is elakad !
Oppardon. Mondjuk a 6-on nem kell begyújtani a radiátorokat, ha megint olyan tél lesz mint idén volt, és vehetek a spórolt pénzen valami bútorgyártósdisat.
Nekem megvannak az oszlopba összerakott sörös dobozok meg az elektronika de a keretet nem készitettem el tavasz ota igy van áll a projekt.Más munkakat készitettem amiből tudtam egy keves hasznot csinalni.Igazabol nem láttam hasznosnak a sörkollektort december januar elég "sötet" nincs napsütes, már a tavalyi télen neztem mennyit süt a nap de oktober utan es marcius előtt nem sokat üzemelt volna.Lehet rosszul gondolom es a tél előtt , meg kellene csinalni a sörkollektort.Időm lenne mert megrendelés semmi.. kerti bútorra nincs, se kerti szeké sem díszkut..... talan majd tavasszal.
Fizetem természetesen a gázt, neked meghagyom a drága fát. Köszönöm aggódásod, ha az oroszok elzárják akkor begyújtok a betárolt fából a vegyesbe, és nyomatom vele az ezer literes puffert.
Nehogy félreértsd, nem kifogásokat keresek :-) de ott nincs villany. Csak ha viszek magammal. Továbbá töredelmesen bevallom, nincs érzékem az elektronikához (sem).