Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Katica1 Creative Commons License 2011.04.29 0 0 23095

Maszek Renault szervízben a XVIII. kerületben, Süveges Iminél. A művelet 180.000.- volt. Okoskerék csere, teljes vezérlés csere, olajcsere, szűrők cseréje, gyertyák cseréje, stb... Komplett nagyszervíz volt. Ha jól látom neked idén lesz 5 éves, tehát ezek Neked is aktuálisok lesznek.

Előzmény: Tattara007 (23092)
Tattara007 Creative Commons License 2011.04.29 0 0 23094

Köszi, igen hallottam már Zoltánról, csak azért szeretném tudni hogy mennyibe került Katica1 nak a művelet! Azért az asszonynak is be kell adagolni v.hogy, hogy lesz egy nagyobb kiadás!

 

Üdv. Tattara

Előzmény: jakuza80 (23093)
jakuza80 Creative Commons License 2011.04.29 0 0 23093

Szia!

 

Mégane Klubon van egy "Zoltán", keresd Őt(ott megadják a számát, BP-től nem messze lakik), Méganeosok hozzá viszik!!

 

Renault Mégane Klub

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9015399

 

Tattara007 Creative Commons License 2011.04.29 0 0 23092

Azt megtudhatnám, hogy tokkal-vonóval mennyibe került a mutatvány? Mire számítsak? És Renault szervizben csináltattad?

 

Üdv: Tattara

Előzmény: Katica1 (23087)
Traptor Creative Commons License 2011.04.28 0 0 23091

Félreértettél.

Az autó szervízben van, görcsöljenek rajta ott azok akiknek ez a szakmájuk.

Én csak érdeklődöm, hogy kb mire számítsak.

 

Egyébként, ha nem állna fenn a lehetősége a komolyabb meghibásodásnak az autó további használata esetén akkor tovább vittem volna egy kifejezetten Renault specifikus szerelőhöz de egyelőre nem kockáztatok.

(Vagy pont ezzel mégis?)

 

A számítógépben p0370 vagy p0340 kód volt - a kettő közül valamelyik de nem jegyeztem meg, mert nem az én szakmám :)

Előzmény: stevie-w (23090)
stevie-w Creative Commons License 2011.04.28 0 0 23090

Kicserélték a holtponti jeladót az autóban. Kb 100 méterig jutottam és ugyanaz a jelenség: egyenetlenül járó motor, ami mellesleg gyenge is, "CHECK EMISSION" felirat...  Ötlet?

 

 

Már restellem leírni...

 

Igazi szerelő.

 

(Tényleg nem értem én ezt a sok kendácsolást. Nyilván neked is megvan a szakmád, amihez értesz. Nyilván annak is vannak olyan részei, amit mondjuk én is meg tudnék tanulni fórumokból egy nap alatt. De ettől még nem lennék szakember, nem tudnám elvégezni a te munkádat. Akkor miért hisszük azt, hogy egy képzett és tapasztalt szerelőt majd egy kis fórumozás után helyettesíteni lehet????)

Előzmény: Traptor (23089)
Traptor Creative Commons License 2011.04.28 0 0 23089

Sziasztok!

Kicserélték a holtponti jeladót az autóban.

Kb 100 méterig jutottam és ugyanaz a jelenség: egyenetlenül járó motor, ami mellesleg gyenge is, "CHECK EMISSION" felirat...

 

Ötlet?

autplus Creative Commons License 2011.04.28 0 0 23088

"Kérdéseim, folyamatosan fogalmazódnak meg bennem, köztük, hogy ha az au.kézifék meghibásodik az miben merül ki? Nem húz be, vegy épp nem old ki, vagy mindkettő is előfordulhat?"

 

A kézifék visszahívásos szoftverfrissítésével kapcsolatosan, ami a közelmúltban kezdődött és még ma is tart kérdezed, nekem azt mondta az illető szerelő, aki csinálta, hogy a belső körlevélbe az van beleírva, hogy bizonyos körülmények között menet közben is behúzhat a kézifék.

Ehhez hasonlót én abban az időszakban tapasztaltam, amikor a kocsi motorja bizonyos hiba miatt szükség üzemmódra váltott, és az elindulás után közvetlenül behúzott a kézifék. Ha nem nyomtam ki elég hamar a kuplungot, akkor a kocsi le is fulladt. (nem mintha szükség üzemmódban olyan nehéz lenne egyébként is lefulladni vele)

Előzmény: szalaics (23086)
Katica1 Creative Commons License 2011.04.28 0 0 23087

Szia!

 

Ne halogasd! Nekem januárban 2-3 hét alatt eljutott oda, hogy el sem indult, és trélerrel kellett vinni szervízbe.

Ne várd azt meg. Nekünk 2006. 06. havi, és 55.000 km volt akkor benne. És rendesen szervízelve végig. Kedvem nekem se volt a cseréhez, de muszáj volt.

Előzmény: Tattara007 (23082)
szalaics Creative Commons License 2011.04.28 0 0 23086

23063 hozzászólásban feltett kérdésemre esetleg tud valaki infót?

"Kérdéseim, folyamatosan fogalmazódnak meg bennem, köztük, hogy ha az au.kézifék meghibásodik az miben merül ki? Nem húz be, vegy épp nem old ki, vagy mindkettő is előfordulhat?"

szalaics Creative Commons License 2011.04.28 0 0 23085

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy a nyuszifüles kartámaszban lévő világítás izzóját hogy kell kicserélni?

(.)ricsko(.) Creative Commons License 2011.04.28 0 0 23084

köszi, pont most küldtem ki a leveleket :) 

Írtam egy rövid , frappáns érdeklődő levelet, az elején "Tisztelt Cím" a végén aláírtam, még arra is vettem a fáradtságot, hogy egyesével küldtem el, nem körlevélben bcc-zve. 

Erre már az első fecske le is csapott, bekopizom a levél teljes tartalmát: 

 

Van 35000Ft " 

 

Végülis a lényeg benne van, minek pazarolni a biteket...

 

Ricsko

 

 

Előzmény: pynki1 (23083)
pynki1 Creative Commons License 2011.04.28 0 0 23083

Szia Ricsko!

 

Ezen az oldalon találsz renault bontókat. Felhívsz egy párat és biztos fogsz találni.

http://renault.bontodepo.hu/

Előzmény: (.)ricsko(.) (23081)
Tattara007 Creative Commons License 2011.04.28 0 0 23082

Sziasztok!

 

Hát úgy néz ki, hogy engem is utolért az 1.6 16V betegség, az okoskerék hibája. Kb. 2-3 naponta jelentkezik egy csúnya fémes hang reggeli első indításnál, és visszaolvasva a fórumban is azt igazolja hogy az szart be! Nagyon sajnálom, hogy engem is utolért, pedig már majdnem megszerettük egymást az autóval. Egyébként 2007. 03. havi, 65.000 km-el. Az olajcserék renben mindíg megtöréntek 15.000 km-ként (elf 5-40 sxr), és mégis szaraxik. Kérdésem az lenne, hogy szerintetek a javítást kb. meddig halogathatom, ill. kb. mennyi idő az amikor már komoly problémát okozhat a hiba. (gondolok itt az el nem indulásra, mert az komoly problem lenne). Okozhat e másban hibát az okoskerék ki nem cserlése még egy darabig, mert most nincs igazán kedvem vezérlésre is költeni! A kocsi napi használatban van, de km kevés megy bele!

 

Köszi

 

Üdv: Tattara

(.)ricsko(.) Creative Commons License 2011.04.28 0 0 23081

"szerintem max 2000 forint a márkaszervizben" 

 

Stevie-w, felhívtam a szegedi renault szervizt, egészen pontosan 10.560 Ft -ot tévedtél , és nem ők akarnának 8.560 Ft-ot fizetni ha megrendelném, hanem nekem kéne 12.560 Ft-ot fizetni egy darab műanyagért :) 

Röhej.....

 

Viszont ha valakinek lenne ilyen ( akár bontóban lát ), az megérne nekem 2.000 Ft-ot. 

 

Köszi, Ricsko

 

 

 

Előzmény: stevie-w (23078)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.28 0 0 23080

Jaj nekem...

Egyszer véletlenül felteszek egy olyan kérdést, ami a fórum kedves olvasóit kizökkenti a hétköznapok szürkeségéből. Nem a problémát írom, hanem nagyjából problémát szeretnék okozni... Igen, tudom, nem hétköznapi gondolkodásmód...

Amúgy köszi a választ, de tudtam, amiket leírtál :)

Előzmény: stevie-w (23077)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.28 0 0 23079

Nem drága? F_szt nem... 10e Ft a 2011. januári árakat nézve:

Előzmény: stevie-w (23078)
stevie-w Creative Commons License 2011.04.28 0 0 23078

Kérdésem lenne, hogy Szegeden (vagy szűk környékén) tudnátok-e egy megbízható lakatost/fényezőt ajánlani a javításra, illetve a diszléc folytatásaként található műanyag  motorjelző felírat ( 2.016V) is megérült, azt cserélnem kellene.

 

 

Én ezt úgy oldottam meg, hogy a lakatos + fényező árából vettem egy színben passzoló, javítatlan, bontott ajtót. Így eladáskor nem kell a rétegvastagságot magyarázni. Viszont ez a módszer csak úgy működik, hogy személyesen mész átvenni az ajtót, mert minimális árnyalat eltérések lehetnek gyári szín és gyári szín között is, az meg baromi rondán néz ki az autón.

 

Mivel a 2.0 16V ritka, bontóban sem lesz a jelvényből. Viszont ezek a cuccok nem drágák a Renault-nál, szerintem max 2000 forint a márkaszervizben.

Előzmény: (.)ricsko(.) (23076)
stevie-w Creative Commons License 2011.04.28 0 0 23077

Igazándiból van egy olyan gyanúm, hogy az a lámpa nekem nem működik - és itt most nem arról beszélek, hogy kiégett, mert az látom minden indításnál, hogy nem.

 

 

Az a lámpa akkor gyullad fel, amikor valamelyik jeladótól egy bizonyos tartományon kívüli jelek érkeznek. (Beleértve azt is, ha egyáltalán nem érkezik jel, tehát maga a jeladó nem működik.)

 

Ha nem világít a lámpa, az azt jelenti, hogy minden jeladó működik, és az általuk mért értékek belül maradnak a gyári tűrésmezőn.

 

Ettől még lehet hibás az autó, például ha egy tömítés ereszt, az nem (feltétlenül) befolyásolja a jeladók által mért értékeket, ellenben simán csinálhat benzinszagot.

 

Én tényleg azt gondolom, hogy ha egy autó látványosan hibás, akkor ne otthon próbáljunk okoskodni, hanem toljuk be az autót egy szervizbe.

 

Igen, pénzbe kerül, abból meg mindenkinek kevés van, de egy időben elhárított hiba még mindig olcsób, mintha rossz autóval járunk, és a kezdeti hiba magával ránt mindenféle más alkatrészt is. (Jelen példában ilyen lehet a 10 forintos tömítés helyett több tízezerért cserélendő katalizátor - remélem, nem ez a helyzet.)

 

*****

 

Elég nyakatekert gondolkodás egy topikban (egy szerelőtől) azt kérdezni, hogyan lehet kigyújtani mesterségesen a motorlámpát, ahelyett, hogy a valódi problémát írtad volna le részletesen (indításkor benzinszag van).

 

Emlékezetes Bagdány Pisti mondása, aki régen abból élt, hogy eljöttek a szervizébe az autóval, és ő pedig megjavította, ma meg abból, hogy trélerrel behozzák az autót, először kibogozza, hogy a saját kis sufnijában mit tett tönkre az önjelölt autószerelő, majd ezek után javítja meg az autót.

 

Előzmény: Törölt nick (23075)
(.)ricsko(.) Creative Commons License 2011.04.28 0 0 23076

Sziasztok,

 

sajnos a minap benéztem egy oszlopot és tolatás közben megdörgöltem vele a vezető oldali ajtót. Kérdésem lenne, hogy Szegeden (vagy szűk környékén) tudnátok-e egy megbízható lakatost/fényezőt ajánlani a javításra, illetve a diszléc folytatásaként található műanyag  motorjelző felírat ( 2.016V) is megérült, azt cserélnem kellene. Ebből esetleg van valakinek itt egy darab fölösben, vagy hol lenne érdémes beszerezni?

 

Köszi, Ricsko 

Törölt nick Creative Commons License 2011.04.28 0 0 23075

Igazándiból van egy olyan gyanúm, hogy az a lámpa nekem nem működik - és itt most nem arról beszélek, hogy kiégett, mert az látom minden indításnál, hogy nem.

Viszont a kocsi olyan istentelenül büdös benzinszagot tud árasztani magából indításnál, mint a csuda + 20 liter/100km a pillanatnyi fogyasztása még moderált gázadás mellett is indítás után. Szóval a katalizátorom szerintem már konyec, indításnál tiszta benzint kap :)))))

Előzmény: EME (23065)
stevie-w Creative Commons License 2011.04.27 0 0 23074

A problémára azóta sem jöttünk rá. Szomorúan mondom, de ezzel a problémával már feladtam a márkaszervízhez fűzött reményeimet.

 

 

Pedig ideje lenne megoldani...

 

A motordiagnosztika lámpa gyakran a lambda szonda vagy a katalizátor hibáját jelzi.

 

Told be az autót olyan helyre, ahol értenek hozzá.

Előzmény: autplus (23072)
autplus Creative Commons License 2011.04.27 0 0 23073

Nekem is van egyfajta kattogása a kormányműnek, ami halkan behallatszik az utastérbe, illletve enyhén érezhető a kormányon, leginkább lassú előremenetben, vagy tolatáskor a kormány kifordításakor, de az egyenes álláshoz közelebb, nem a szélső helyzetekben.

Egyszer (amikor a műszerfalamat élesztettem újra márkaszervízben) a szerelő srác a kártya visszaadásakor mellékesen megjegyezte, hogy a toronycsapágyakat cserélni kell majd, szerinte az adja a hangot. (nem hívtam fel rá a figyelmét, ő vette észre)

Én azóta nem foglalkoztam ezzel, egyelőre együttélek vele.

Előzmény: zoltan1967 (23035)
autplus Creative Commons License 2011.04.27 0 0 23072

Nekem is volt szerencsém a vezérműtengely jeladóra gyanakodnom, szintén egy 2004-es 1.6-os benzinesben.

Én meg is vásároltam 16eFt körül, ki is cseréltem, ki is töröltetem a hibát, de a kocsi azóta is írja a "Check emission" feliratot a kis lámpácska és a Service felirat kíséretében.

A problémára azóta sem jöttünk rá.

Szomorúan mondom, de ezzel a problémával már feladtam a márkaszervízhez fűzött reményeimet.

Van olyan például,  hogy pályán megyek több száz km-t és egy megállás utáni indításnál nem jelentkezik a műszerfalon a hiba. Aztán egy kis város, vagy néhány elindulás álló helyzetből, és ismét láthatom a jelzéseket.

Azért remélem nektek sikeresebb lesz a diagnosztika és a javítás. (~130eKm van benne most)

Előzmény: stevie-w (23037)
lacikalocsa Creative Commons License 2011.04.27 0 0 23071

Igen,azóta én is találtam maszekot akinek van Clipje és Ő is 3000-ért nyúl bele.

Előzmény: szalaics (23067)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.27 0 0 23070
Szerintem ez a motortakaró műanyag fedél rögzítő gumiágya.
Előzmény: gabeki72 (23069)
gabeki72 Creative Commons License 2011.04.27 0 0 23069

gabeki72 Creative Commons License 2011.04.27 0 0 23068

Sziasztok !

 

Segítséget kérek ennek az alkatrésznek a beazonosításában, ami valószínűleg az autómból esett ki (2004. Scenic II. 1.5 Dci).

Egyébként gumiból van, harang formájú és kb. fél tenyérnyi nagyságú.

 

Még egy dolog: generátor ékszíjam nagyon sivít/ciripel (szervízben egyszer ennek a cseréjét már elcseszték, mert rá pár napra vidéken elszakadt, majd visszamentem és újra megcsinálták és most ennek van hangja). Mi a megoldás rá ?

 

Köszi.

Előzmény: Törölt nick (19893)
szalaics Creative Commons License 2011.04.27 0 0 23067

Olvasom ezt a nyelv átállításos dolgodat. Hát mint írtam 1 hónapja vagyok tulaja egy GS2-nek nekem is francia nyelv volt, és márkaszervízben állították át. Érdekes, hogy az egyik /név nélkül írom/ szervízben nekem is 6-8 eFt-ér akarták, de ahol eredetileg voltam bevizsgáláson vásárlás elött ott már jeleztem e szándékom és meglepetésemre, mikor mentem 3eFt-ér átállították, sőt le is ellenőríztek mindent utánna, nehogy hibás legyern a szoftver. Mindezt számlával, tehát szervízek közt is van ügyfélbarát :)

Előzmény: lacikalocsa (23066)
lacikalocsa Creative Commons License 2011.04.26 0 0 23066

Igen.Gyári programmal,kb.20 perc volt,8000 ft márkaszervizben(átütötték a nyelvet is franciából angolra).

Előzmény: Batman72 (23047)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!