Nem biztos hogy megkapták volna azt amit esetleg kértek. Gondolom kapott a wizz is, viszont ők kijártak egy utat, gondolom volt benne kockázat mindenki részéről, biztos szívesen látná a reptér és sokan mások is a Ryan-t, de valószínű nem úgy hogy rátelepül egy vagy több bejáratott útvonalra és mindezekért esetleg még külön támogatásokat is elvár. Nem lepne meg ha a reptérnek is lettek volna feltételei bizonyos téren, mert ne felejtsük el hogy nem alaptalanul lojálisak a Wizz-el.
BGY-vel az a gond így hogy egyiknek sem lesz meg a kellő utasszáma, heti 2 járat OK ebből a körzetből, de így a heti 4 már sok, pláne hogy szerda esetén átfedés van. Itt az fogja tudni megtartani a járatot aki tovább bírja, és onnantól fog hasznot hozni, mikor a másik elengedi és beszünteti a járatot. Hogy ez ki lesz az nem tudható. Az biztos hogy a BluAir torinói járatát a Ryan nyírta ki ez esetben, tehát a reptér abból nem profitált,sőt nem kizárt hogy vesztett vele inkább.
"Antal Gábor, a Lufthansa magyarországi vezetője a minap egy budapesti sajtótájékoztatón úgy nyilatkozott, hogy jelenleg Debrecenből nem tervezik a járatszám növekedését, Tamás László ugyanakkor abban bízik, ha továbbra is jól teljesít a debreceni járat, a jelenlegi heti háromról ötre emelkedhet a heti járatok száma, később pedig minden nap lehetne utazni a Lufthansával Debrecenből Münchenbe és Münchenből Debrecenbe."
A Lufthansa régiós igazgatója mondta: A magyarországi számokhoz növekvő mértékben járul hozzá a Lufthansa chartereit fogadó sármelléki repülőtér, valamint a légitársaság München-Debrecen járata. A tavaly áprilisban, eleinte kevésbé kedvező menetrenddel induló és szezonálisnak szánt járat végül a rugalmasabbá váló indulási időpontnak köszönhetően hozza az elvárt kihasználtságot, amit 50% körülire lőttek be — számolt be Antal Gábor. Járatsűrítést és kapacitásbővítést egyelőre nem terveznek a határ túloldaláról is mérhető utasforgalmat hozó járaton. Az utasok mintegy 15%-a utazik tovább az USA-ba. Antal a járat további fejlődési lehetőségét látja az ukrán vízummentesség megadásában. ** El tudnám képzelni , hogy sűrítsék : minden hétköznapon 1 legalább beleférne. Az erdélyi és partiumi reptereken napi 3x repülnek ami kiváló de azért itt nem indokolt.
9000 feletti utasszám. Akkor kb tényleg 30 körüli az átlag. KÉne még némi fejlődés a járatbővítéshez. De azért jó hogy életképesnek tűnik a Lufi Debrecenben.
Girona az elején lehetett talán annyi, most azért már 29€/irány inkább, legalábbis május, júniusra, illetve májusban láttam még kifelé egy dátumra 10€-s jegyet. Az a vicces, hogy ez sem drága tulajdonképpen, mármint a 29€, sőt:-) Legalábbis amilyen árak mostanában vannak BUD-ról BCN-re.
De: április 9-16, már ha valaki most egy hetet el szeretne tölteni Barcelonában, kemény 10€ OMR - GRO, mármint nem egy irányban hanem a retúr. Az azért komoly.
Mindenesetre már tudom, hogy jussak ki olcsón egy Barca meccsre legközelebb.
Itt nyilván nem a BGY ár volt a "szenzáció" hanem Barcelona-külső. Oda PEstről se lehet kifogni RETÚR ilyen árat. Wizznél holt szezonban (január-február) lehet 8k retúrt kifogni, de hogy április-májusra ennyiért nehezen. Oké, hogy Girona, de mégis csak 20€ alatt van.
Londoni járat majd egyelőre csak heti 3* lesz OMR-ről, novembertől.
De egy memmingen is népszerű lehet a magyarok körében OMR ryanair esetében. Eleve e Nyháza-Bécs közvetlen eurocity vonattal 6 óra 30 perc. Onnan railjet Münchenig még 4 óra. Ez összesen 10,5 óra. Ezzel szemben FMM-OMR 1 óra 45 perc, és már most is 19,99€ / irány novemberre. Beleszámolva az FMM elérését, és váradról átjönni Magyarországra is megéri. Debreceni lufthansát nem számolom most, mert erősen árézékeny közönségről van szó.
Érdekes lesz látni a versenyt DEB-OMR és WZZ-RYR-Blueair között.
Wizz még Kassán növekszik elég szépen. Tel-aviv és Köln új járatok onnan.
Igen, ki van ez találva. A Ryan nyilván bedobta most ezt a bevezető árat, de szerintem e nélkül, Wizz árakon vagy még kicsivel a fölött is velük mentek volna a románok meg az ottani olaszok egyszerűen azért mert így könnyebb, gyorsabb.
Fordítva is igaz, innen senki nem fog átmenni, hogy Váradról repüljön még a 3€-s OMR - BGY miatt sem mert Váradra még át is kell menni, igaz csak egy óra kocsival, de akkor is plusz macera, idő. Nyilván ha nagy árkülönbség lenne akkor nem ez lenne a helyzet, de gyakorlatilag folyton lehet 6e Ft-ért retúr jegyet venni innen DEB-ről BGY-re vagy ha éppen nem annyiért akkor mondjuk 8e-ért. BGY estében az a veszély, hogy a két járat kioltja egymást.
Nem tudom elindult-e már OMR-ről a londoni járat is, de ha nem akkor úgyis csak idő kérdése és elindul. Ott én nem látok nagy veszélyt ránk nézve, max egy járatritkítást DEB-ről.
OMR - GRO vagy OMR - TRN meg megint más tészta, ezek akár érdekesek is lehetnek mert nincs "megfelelőjük" DEB-ről. Úgy értem egy nyíregyházinak vagy debreceninek aki Barcelonába készül adott esetben lehet, hogy jobb lesz a Ryan járat OMR-ről mint bármi ami BUD-ról megy még azzal együtt is hogy Girona az nem Barcelona, de ez valószínűleg árfüggő lesz alapvetően persze.
Pl. most májusra megnéztem és OMR-ről a Ryan Gironába majdnem fele annyi mint bárkivel BUD-ról BCN.
Esetleg ott voltál a tárgyaláson?! Nem gondolom hogy annyira beavatnának ;-) Gyakorlatilag a reptéren is csak igen kevesen vannak akik illetékesek benne, illetve részleteket tudnak.
Mi számít jó ajánlatnak?! Jobbat biztos hogy nem kap mint a wizz, miért is kapna?! Nem a szívem csücske a wizz, de itt egyedül ők voltak akik elindítottak valamit, ők küzdöttek meg az utasokért a reptérrel és a várossal karöltve. Nem mellékesen a Ryan támogatására is kíváncsi lennék 2 útvonalon: EIN és BGY, ugyanis ha 100km-en belüli reptérről már van támogatott járat, akkor az új járat számára nem adható támogatás. Jó persze, épp kijátszható, gyakorlatilag ráírhatják a BGY támogatását akár a GRO járatra is.
Jelen helyzetben viszont pont ennél a 2 járatnál lehet az hogy egyik járatot sem tartja el majd, mert megoszlik az utasközönség, így mind a ketten szívnak vele. Kérdés ki bírja tovább, kinek lesz fontosabb hogy nála maradjon.
Sziasztok! Járt már valaki Temesváron? Azt szeretném megkérdezni, hogy Temesváron is van-e olyan lehetőség, mint Vecsésen? (őrzött autóparkoló, ahonnan bevisznek bennünket a repülőtérre)